quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
Zit in de familie.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
Zit in de familie.
Niet alleen een aardappelneus, ook nog lange teentjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Zotta het volgende:
[..]
Zeg hou je kutberichtjes eventjes voor je, de grote mensen zijn aan het praten
Tot een jaar of twee/drie klopt dat absoluut! Wat mama (want die zegt dat meestalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
Alle kinderen zijn lelijk,
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef Zotta het volgende:
[..]
Zeg hou je kutberichtjes eventjes voor je, de grote mensen zijn aan het praten
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Tot een jaar of twee/drie klopt dat absoluut! Wat mama (want die zegt dat meestal) ook zegt....
Waarom? Ik stel een vraag, ik ben nieuw op FOK en ik had eerlijk gezegt verwacht dat mensen met verstand zouden reageren, wist ik veel dat het halve VMBO college hier reageert :Squote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:32 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
zegt de meneer die het meest kinderachtige topic ooit opent
Waarom verwacht je een hoger niveau dan je openings post?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef Zotta het volgende:
[..]
Waarom? Ik stel een vraag, ik ben nieuw op FOK en ik had eerlijk gezegt verwacht dat mensen met verstand zouden reageren, wist ik veel dat het halve VMBO college hier reageert :S
Ik maak me zorgen om haar
Damn, nu heb ik spijt van m,n VWO opleiding..... alle laaggeplaatste nietsnutten zijn de populairen hier.quote:
VWO dat is alles?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Zotta het volgende:
[..]
Damn, nu heb ik spijt van m,n VWO opleiding..... alle laaggeplaatste nietsnutten zijn de populairen hier.
neh mann , da lykt alleen ma zo !!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Zotta het volgende:
[..]
Damn, nu heb ik spijt van m,n VWO opleiding..... alle laaggeplaatste nietsnutten zijn de populairen hier.
Toch vervelend dat ik die opmerking maakte en ik ook VWO doe, dus ik begrijp je verwijten niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:37 schreef Zotta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |