Dat lijkt me wel vergezocht, weet wel zeker dat dit bij haar niet de reden is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef JackieBrown het volgende:
Misschien is het niet eens dat ze het vies vind. Ik had een tijdje toen mijn verstandskiezen doorkwamen dat als ik m'n mond te ver open deed, m'n kaken op slot gingen en ik m'n mond dus niet meer dicht kreeg.
Lullig als je je vriend pijpt en daarna moet hij je mond dichtduwen met aardig veel kracht![]()
Dus; gewoon subtiel aankaarten op een relaxt momentje.
Je hebt een punt, ik probeer alleen haar gedrag op alle mogelijke manieren te verklaren. Het is gewoon beter als ik het met haar bespreek, want anders blijf ik zo speculeren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind grenzen verkennen en toetjes met klontjes wel 2 heel verschillende dingen hoor
als er een klontje in m'n vla zit of een graatje in de vis, ben ik al klaar met eten en drinken, ik hoef meteen niks meer
maar dat wil niet zeggen dat ik op sex-gebied niets wil of lekker vind
je kan ook (als dat niet al te lang duurt nog) ff afwachten tot ze je wel pijpt en dan na de sex zeggen dat je het zo heerlijk vond dat ze je pijpte en dat je het leuk zou vinden als ze het vaker wil doen. en dan merk je vanzelf wel hoe ze reageert. met een beetje geluk kom je er dan wel achter waarom ze het niet zo vaak doet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:34 schreef Kloonie1234 het volgende:
[..]
Je hebt een punt, ik probeer alleen haar gedrag op alle mogelijke manieren te verklaren. Het is gewoon beter als ik het met haar bespreek, want anders blijf ik zo speculeren.
bij n goede relatie hoort ook dat je wat voor elkaar over hebt, dus niet meteen gaan lopen miepen dat t te vermoeiend isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook niet pijpen hoor na dat hij net naar de wc is geweest of we net even geneukt hebben.
Sowieso pijp ik hem ook niet zo vaak omdat mijn mond daar te vermoeiend van word![]()
praat er over dat hoort bij een goede relatie
Ik heb dat dus al veel eerder en dat is echt ontzettend naar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:33 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik heb een probleem met mijn kaak, als ik 10 minuten heb gepijpt doet het echt suuuuperveel pijn. Dus dan moet ik wel stoppen.
Gelijk sfeer natuurlijk. En toen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:21 schreef Kloonie1234 het volgende:
Ik vind het geen reden om de relatie te beëindigen, maar het leidt wel tot irritatie. Zo erg dat ik bijvoorbeeld vorige week gewoon genokt ben tijden een sexpartij.
En hoe vond je het?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb op mijn initiatief over me heen laten piesen om het te proberen
En als hij bij het dichtduwen vergeet zijn lul eruit te halen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef JackieBrown het volgende:
Misschien is het niet eens dat ze het vies vind. Ik had een tijdje toen mijn verstandskiezen doorkwamen dat als ik m'n mond te ver open deed, m'n kaken op slot gingen en ik m'n mond dus niet meer dicht kreeg.
Lullig als je je vriend pijpt en daarna moet hij je mond dichtduwen met aardig veel kracht![]()
Dus; gewoon subtiel aankaarten op een relaxt momentje.
Dan verdient ie t om uitgesloten te worden van voortplanting.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:34 schreef Plantenpot het volgende:
[..]
En als hij bij het dichtduwen vergeet zijn lul eruit te halen.
heel verstandig, gewoon doenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:34 schreef Kloonie1234 het volgende:
[..]
Je hebt een punt, ik probeer alleen haar gedrag op alle mogelijke manieren te verklaren. Het is gewoon beter als ik het met haar bespreek, want anders blijf ik zo speculeren.
rightquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:16 schreef zwartedoos het volgende:
bij n goede relatie hoort ook dat je wat voor elkaar over hebt, dus niet meteen gaan lopen miepen dat t te vermoeiend is![]()
dan doe je het te weinig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:33 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik heb een probleem met mijn kaak, als ik 10 minuten heb gepijpt doet het echt suuuuperveel pijn. Dus dan moet ik wel stoppen.
WTF????????quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:21 schreef Kloonie1234 het volgende:
Ik vind het geen reden om de relatie te beëindigen, maar het leidt wel tot irritatie. Zo erg dat ik bijvoorbeeld vorige week gewoon genokt ben tijden een sexpartij.
Nee, ik heb last van eten, kauwgomkauwen, gapen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |