Het was ook maar een ruwe schatting. Ik zet geen streepjes op de muur.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef GewoneMan het volgende:
je moet het vooral niet bijhouden in de vorm van verhoudingen 25 op 1, heb je haar weleens gevraagd waarom ze dit niet of zelden doet? want wij weten natuurlijk niet wat er in jouw vriendin dr hoofd omgaat..
ik denkd at je het gewoon op de man/vrouw af moet vragen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:27 schreef Kloonie1234 het volgende:
[..]
Het was ook maar een ruwe schatting. Ik zet geen streepjes op de muur.![]()
![]()
Dat vind ik ook het lastige, om het erover te hebben. Hoe breng je dit een beetje subtiel?
Ja ok, maar als ik haar 's ochtend bef na een nacht slapen, dan heb ik ook zoiets van, hmm dat is niet mijn favoriete ding. Maar ik zet me daar overheen omdat ik weet dat zij het erg lekker vindt. Dat ze mij 's ochtends pijpt is helemaal nooit voorgekomen, het is aan het begin van de sex of helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
Praat er eens met haar over. Misschien vind ze pijpen gewoon niet fijn
Praat daar dan over. Zo moeilijk is het echt niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:33 schreef Kloonie1234 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als ik haar 's ochtend bef na een nacht slapen, dan heb ik ook zoiets van, hmm dat is niet mijn favoriete ding. Maar ik zet me daar overheen omdat ik weet dat zij het erg lekker vindt. Dat ze mij 's ochtends pijpt is helemaal nooit voorgekomen, het is aan het begin van de sex of helemaal niet meer.
Ik wil hem ook niet pijpen hoor na dat hij net naar de wc is geweest of we net even geneukt hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:33 schreef Kloonie1234 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als ik haar 's ochtend bef na een nacht slapen, dan heb ik ook zoiets van, hmm dat is niet mijn favoriete ding. Maar ik zet me daar overheen omdat ik weet dat zij het erg lekker vindt. Dat ze mij 's ochtends pijpt is helemaal nooit voorgekomen, het is aan het begin van de sex of helemaal niet meer.
Grappig, maar nog jong.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook niet pijpen hoor na dat hij net naar de wc is geweest of we net even geneukt hebben.
Sowieso pijp ik hem ook niet zo vaak omdat mijn mond daar te vermoeiend van word![]()
praat er over dat hoort bij een goede relatie
Ok en dan tijdens de sex of meer als je samen op de bank zit ofzo??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Wie weet is ze juist wel wat angstig/bezwaard omdat je haar 's morgensvroeg beft. Dat ze misschien denkt dat je hetzelfde van haar verwacht.
Hier is het heel simpel; 's morgensvroeg pijp ik liever niet. Gebeurt een enkele keer als ik echt gigantisch geil ben maar over het algemeen ben ik er geen fan van. Na het neuken of wat dan ook maakt me niet uit maar na een nacht slaap is het gewoon wat minder fris. Voel me ook niet erg op mijn gemak als ik dan gebeft zou worden.
Praat er gewoon eens eerlijk over met haar. En dan niet "waarom pijp je me niet?" maar geef eens aan dat je gepijpt worden erg lekker vindt en wat zij ervan vindt om dat bij je te doen bijvoorbeeld.
je kan wel gaan gissen enzo, maar ik denk dat het handiger is om eerst eens met haar te praten. dan weet je meer en wie weet veranderd het welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef Kloonie1234 het volgende:
Sowieso ben ik iemand die niet heel snel iets vies vindt op sexgebied (afgezien van plas en poep).
Misschien zijn we dan wel gewoon geen goede match op dit gebied....
Je hebt toch gewoon mensen waar het op sexgebied minder mee klikt? Ik heb het ook helemaal niet over 's ochtends pijpen, maar gewoon überhaupt pijpen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Waarom geen goede match? Ik heb op mijn initiatief over me heen laten piesen om het te proberen maar ik vind 's morgens pijpen niet direct heel geil. Dat maakt dus niks uit.
Ik zou het er niet tijdens de seks over hebben maar gewoon als je naast elkaar op de bank zit. Of na de seks. Of 's morgens in bed. Wanneer het in je opkomt dus eigenlijk want er is niet direct een goed moment voor. Ik flap alles er gewoon uit (tijdens het eten: "ik ben wel benieuwd hoe het is als er over me heen geplast wordt").
Ik bedoel maar
ik vind grenzen verkennen en toetjes met klontjes wel 2 heel verschillende dingen hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Kloonie1234 het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon mensen waar het op sexgebied minder mee klikt? Ik heb het ook helemaal niet over 's ochtends pijpen, maar gewoon überhaupt pijpen.
Het is naar mijn idee gewoon de persoon op zich, eten met klontjes erin, je kent bijvoorbeeld wel die fruit toetjes met klontjes erin, gaat ze bijna al over haar nek. Ze is gewoon niet iemand die echt haar grenzen verkent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |