abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81890509
Ik heb nu een aantal maanden een leuke en lieve vriendin maar op seksueel gebied loop ik ergens tegenaan.
Mijn vriendin pijpt mij zelden. Nou ben ik niet iemand die daar direct vraagt: "Goh zou je mij even willen pijpen" daarom vraag mij af of jullie ook weleens hier tegenaan zijn gelopen binnen een relatie. En hoe ik dit subtiel ter sprake kan brengen.

En ja ik bef wel en vaak ook. Laten we zeggen dat de verhouding iets van 25 tegen 1 is. Heb het niet exact geteld het is maar een schatting.

Ik vind het geen reden om de relatie te beëindigen, maar het leidt wel tot irritatie. Zo erg dat ik bijvoorbeeld vorige week gewoon genokt ben tijden een sexpartij.

Het ligt naar mijn idee, niet aan ervaring. Zij is 30 en ik ben iets jonger. En ja ik was mij gewoon elke dag, daarnaast heb ik dit nooit eerder meegemaakt in eerdere relaties dat de vrouw hier blijkbaar zo'n grote hekel aan heeft en het dus vaak (altijd) achterwege laat.
pi_81890677
En wat zei zij toen je hier over begon?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:23:05 #3
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_81890698
Misschien vind ze het gewoon niet leuk.
Ik ben ook geen groot pijpfan.
Ik doe het wel eens, maar hij beft mij vaker dan ik hem pijp.
Maar niet 25 tegen 1. Ik zou zeggen 5 tegen 1.
Beter te veel dan te weinig
pi_81890794
Praat er eens met haar over. Misschien vind ze pijpen gewoon niet fijn
-
pi_81890848
je moet het vooral niet bijhouden in de vorm van verhoudingen 25 op 1 , heb je haar weleens gevraagd waarom ze dit niet of zelden doet? want wij weten natuurlijk niet wat er in jouw vriendin dr hoofd omgaat..
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_81891103
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef GewoneMan het volgende:
je moet het vooral niet bijhouden in de vorm van verhoudingen 25 op 1 , heb je haar weleens gevraagd waarom ze dit niet of zelden doet? want wij weten natuurlijk niet wat er in jouw vriendin dr hoofd omgaat..
Het was ook maar een ruwe schatting. Ik zet geen streepjes op de muur.
Dat vind ik ook het lastige, om het erover te hebben. Hoe breng je dit een beetje subtiel?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:29:08 #7
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81891205
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:27 schreef Kloonie1234 het volgende:

[..]

Het was ook maar een ruwe schatting. Ik zet geen streepjes op de muur.
Dat vind ik ook het lastige, om het erover te hebben. Hoe breng je dit een beetje subtiel?
ik denkd at je het gewoon op de man/vrouw af moet vragen.
het is voor jou kennelijk een flink probleem (snap ik ook wel) dus kaart het gewoon aan.
liefst wel op een geschikt moment, niet onder het eten, tijdens het kijken van the bodyguard of als de schoonouders op bezoek zijn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_81891227
Ik hou ook niet van pijpen, zulke vrouwen bestaan. En daarnaast, dat jij beffen leuk vindt, betekent niet dat zij dat ook vindt. Sommige vrouwen houden bijvoorbeeld meer van romantiek of juist van ruigheid.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:29:31 #9
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_81891232
Ik zou het ook gewoon aangeven. Heb dit zelf weleens gehad; ik pijpte gewoon regelmatig maar beffen kwam nauwelijks voor. Heb het aangekaart en toen bleek dat hij dacht dat ik er geen behoefte aan had omdat ik met beffen lastig klaarkom en met neuken juist makkelijk. Heb uitgelegd dat het beffen ook gewoon voor de lekker is en nu is alles weer "in verhouding".
Het kan soms in heel simpele dingen liggen
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:30:42 #10
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81891318
mijn vriend vraagt wel eens "schat wil je me pijpen" en dan zeg k ook soms "nee geen zin in" en dan "waarom niet " en dan vertel ik waarom.

zo erg is het niet om er over te praten hoor
-
pi_81891604
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
Praat er eens met haar over. Misschien vind ze pijpen gewoon niet fijn
Ja ok, maar als ik haar 's ochtend bef na een nacht slapen, dan heb ik ook zoiets van, hmm dat is niet mijn favoriete ding. Maar ik zet me daar overheen omdat ik weet dat zij het erg lekker vindt. Dat ze mij 's ochtends pijpt is helemaal nooit voorgekomen, het is aan het begin van de sex of helemaal niet meer.
pi_81891656
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:33 schreef Kloonie1234 het volgende:

[..]

Ja ok, maar als ik haar 's ochtend bef na een nacht slapen, dan heb ik ook zoiets van, hmm dat is niet mijn favoriete ding. Maar ik zet me daar overheen omdat ik weet dat zij het erg lekker vindt. Dat ze mij 's ochtends pijpt is helemaal nooit voorgekomen, het is aan het begin van de sex of helemaal niet meer.
Praat daar dan over. Zo moeilijk is het echt niet.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:34:47 #13
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81891729
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:33 schreef Kloonie1234 het volgende:

[..]

Ik wil hem ook niet pijpen hoor na dat hij net naar de wc is geweest of we net even geneukt hebben.
Sowieso pijp ik hem ook niet zo vaak omdat mijn mond daar te vermoeiend van word
praat er over dat hoort bij een goede relatie
-
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:35:22 #14
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_81891782
of wen eraan dat ze dat niet wil doen. Waarom altijd het probleem bij een ander leggen??
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:41:11 #15
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_81892277
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ik wil hem ook niet pijpen hoor na dat hij net naar de wc is geweest of we net even geneukt hebben.
Sowieso pijp ik hem ook niet zo vaak omdat mijn mond daar te vermoeiend van word
praat er over dat hoort bij een goede relatie
Grappig, maar nog jong.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:42:59 #16
304588 Frostflame
hot 'n cold
pi_81892438
Gewoon vragen. Als zij niet door heeft dat je het mist kan ze er ook weinig aan doen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:45:13 #17
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_81892642
Wie weet is ze juist wel wat angstig/bezwaard omdat je haar 's morgensvroeg beft. Dat ze misschien denkt dat je hetzelfde van haar verwacht.
Hier is het heel simpel; 's morgensvroeg pijp ik liever niet. Gebeurt een enkele keer als ik echt gigantisch geil ben maar over het algemeen ben ik er geen fan van. Na het neuken of wat dan ook maakt me niet uit maar na een nacht slaap is het gewoon wat minder fris. Voel me ook niet erg op mijn gemak als ik dan gebeft zou worden.
Praat er gewoon eens eerlijk over met haar. En dan niet "waarom pijp je me niet?" maar geef eens aan dat je gepijpt worden erg lekker vindt en wat zij ervan vindt om dat bij je te doen bijvoorbeeld.
pi_81893135
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Wie weet is ze juist wel wat angstig/bezwaard omdat je haar 's morgensvroeg beft. Dat ze misschien denkt dat je hetzelfde van haar verwacht.
Hier is het heel simpel; 's morgensvroeg pijp ik liever niet. Gebeurt een enkele keer als ik echt gigantisch geil ben maar over het algemeen ben ik er geen fan van. Na het neuken of wat dan ook maakt me niet uit maar na een nacht slaap is het gewoon wat minder fris. Voel me ook niet erg op mijn gemak als ik dan gebeft zou worden.
Praat er gewoon eens eerlijk over met haar. En dan niet "waarom pijp je me niet?" maar geef eens aan dat je gepijpt worden erg lekker vindt en wat zij ervan vindt om dat bij je te doen bijvoorbeeld.
Ok en dan tijdens de sex of meer als je samen op de bank zit ofzo??
pi_81893317
Sowieso ben ik iemand die niet heel snel iets vies vindt op sexgebied (afgezien van plas en poep).
Misschien zijn we dan wel gewoon geen goede match op dit gebied....
pi_81893474
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef Kloonie1234 het volgende:
Sowieso ben ik iemand die niet heel snel iets vies vindt op sexgebied (afgezien van plas en poep).
Misschien zijn we dan wel gewoon geen goede match op dit gebied....
je kan wel gaan gissen enzo, maar ik denk dat het handiger is om eerst eens met haar te praten. dan weet je meer en wie weet veranderd het wel maar ja dan moet je wel communiceren hé
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:55:32 #21
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_81893612
Waarom geen goede match? Ik heb op mijn initiatief over me heen laten piesen om het te proberen maar ik vind 's morgens pijpen niet direct heel geil. Dat maakt dus niks uit.
Ik zou het er niet tijdens de seks over hebben maar gewoon als je naast elkaar op de bank zit. Of na de seks. Of 's morgens in bed. Wanneer het in je opkomt dus eigenlijk want er is niet direct een goed moment voor. Ik flap alles er gewoon uit (tijdens het eten: "ik ben wel benieuwd hoe het is als er over me heen geplast wordt").
Ik bedoel maar
pi_81894176
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Waarom geen goede match? Ik heb op mijn initiatief over me heen laten piesen om het te proberen maar ik vind 's morgens pijpen niet direct heel geil. Dat maakt dus niks uit.
Ik zou het er niet tijdens de seks over hebben maar gewoon als je naast elkaar op de bank zit. Of na de seks. Of 's morgens in bed. Wanneer het in je opkomt dus eigenlijk want er is niet direct een goed moment voor. Ik flap alles er gewoon uit (tijdens het eten: "ik ben wel benieuwd hoe het is als er over me heen geplast wordt").
Ik bedoel maar
Je hebt toch gewoon mensen waar het op sexgebied minder mee klikt? Ik heb het ook helemaal niet over 's ochtends pijpen, maar gewoon überhaupt pijpen.

Het is naar mijn idee gewoon de persoon op zich, eten met klontjes erin, je kent bijvoorbeeld wel die fruit toetjes met klontjes erin, gaat ze bijna al over haar nek. Ze is gewoon niet iemand die echt haar grenzen verkent.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:03:00 #23
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81894356
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Kloonie1234 het volgende:

[..]

Je hebt toch gewoon mensen waar het op sexgebied minder mee klikt? Ik heb het ook helemaal niet over 's ochtends pijpen, maar gewoon überhaupt pijpen.

Het is naar mijn idee gewoon de persoon op zich, eten met klontjes erin, je kent bijvoorbeeld wel die fruit toetjes met klontjes erin, gaat ze bijna al over haar nek. Ze is gewoon niet iemand die echt haar grenzen verkent.
ik vind grenzen verkennen en toetjes met klontjes wel 2 heel verschillende dingen hoor
als er een klontje in m'n vla zit of een graatje in de vis, ben ik al klaar met eten en drinken, ik hoef meteen niks meer
maar dat wil niet zeggen dat ik op sex-gebied niets wil of lekker vind
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:03:59 #24
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_81894474
Tja. Maar pijpen hoeft toch niet te zeggen dat je meteen haar giechel vol kwat?
Tuurlijk heb je mensen met wie het seksueel niet klikt maar ik zou haar wel even een kans geven door het op een neutraal moment aan te kaarten
Lijkt me wel een lastig probleem trouwens hoor! Hoop dat jullie er uit komen!
pi_81894930
Gewoon haar hoofd richting je piemol geleiden wil ook nog wel eens helpen. Anders snappen ze het niet.
-weg, zie banmeldtopic-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')