Da's ook net de bedoeling hé. Als ze de boel helemaal op de kop zouden zetten, zou iedereen schreeuwen waar alles zou zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
ik heb de nieuwe Safari al. Merk nog geen verschil; een url in de adresbalk typen geeft direct wat meer info, maar meer nog niet.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Mijn OS geeft automatisch aan als er een nieuwe versie uit is. En met een muisklik wordt alles geupgrade naar de laatste versie. Inclusief *alle* applicaties die geinstalleerd zijn. De laatste versies worden van het internet getrokken en in 1 moeite geinstalleerd. Zonder enig gedoe.
Tenzij je van Ubuntu 6 naar Ubuntu 10 wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:21 schreef Farenji het volgende:
[..]
Mijn OS geeft automatisch aan als er een nieuwe versie uit is. En met een muisklik wordt alles geupgrade naar de laatste versie. Inclusief *alle* applicaties die geinstalleerd zijn. De laatste versies worden van het internet getrokken en in 1 moeite geinstalleerd. Zonder enig gedoe.
Mensen die fossiele software gebruikenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Tenzij je van Ubuntu 6 naar Ubuntu 10 wilt natuurlijk
Mensen diequote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Mensen die fossiele software gebruiken
Een paar distribution upgrades erdoorheen rammen? Zouden ze bij Windows ook eens mee moeten komen, upgraden van Xp naar Vista en van Vista naar 7, maar dan zonder troep die achterblijft alsof het een cleane install is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Tenzij je van Ubuntu 6 naar Ubuntu 10 wilt natuurlijk
Nou ja, handmatig ... Je moet handmatig op het knopje "update" klikken ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:13 schreef ScarFace- het volgende:
In Ubuntu moet je ook handmatig updaten toch?
Je snapt het echt niet hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:32 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nou ja, handmatig ... Je moet handmatig op het knopje "update" klikken ja.
Ga jij me nu uitleggen hoe ubuntu werkt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he![]()
De software die je gebruikt. Die moet je handmatig updaten door in het commando prompt sudo apt get en dan een nieuwe versie/locatie/zoiets in te typen.
De kernel ; OS ; Ubuntu zelf niet nee, goh, bij windows hoeft dit ook niet. Heel wat anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |