Mainport banjert nog door het slachtafval, in de hoop dat hij er straks bijhoort en als ie je dan tegenkomt gaat ie je zooien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:41 schreef Gellius het volgende:
Waar blijft Mainport toch, de rode pimpernel en schrik van burgerlijk Nederland.
Ik ga vanmiddag met Ivan naar het Oosterpark. Proximity-meet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:28 schreef Gellius het volgende:
Ik reken op vanmiddag. Dan ga ik misschien wel even kuierlatten. Die Frollo zit maar mooi in Parijs zeg. Bofferd.
Ik ga om 12 uur in de buurt lunchen en ik verwacht rond half 2 in het Oosterpark te zijn.quote:
Waarom ga je dan niet naar huis? Of naar het UWV om ww aan te vragen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Ringo het volgende:
De boel hier is failliet, ik kan deze maand fluiten naar mijn salaris en dan zit ik godsamme nog steeds redacteurtje te spelen en me te buigen over een bende lelijke nietszeggende domme kutstukjes over, lievemariahelpmegodnogantoe,![]()
lokale sportclubs en hun sponsors
![]()
.
Wie A zegt, B zegt; er moet nog een project worden afgerond en daar werk ik dan maar aan mee. En er is nog geen faillissement uitgesproken dus het UWV moet nog even wachten. Maar die procedure heb ik op orde.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar huis? Of naar het UWV om ww aan te vragen?
Da's een bekend doek... Wilfredo Lam, als ik me niet vergis.quote:
Het is wel KUT.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wie A zegt, B zegt; er moet nog een project worden afgerond en daar werk ik dan maar aan mee. En er is nog geen faillissement uitgesproken dus het UWV moet nog even wachten. Maar die procedure heb ik op orde.
Dit logge mormel uit de Microsoftiaanse prehistorie mag wat mij betreft spontaan ontploffen. Mijn eigen appeltje,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:18 schreef Gellius het volgende:
Geen salaris? Kan je de laptop niet gijzelen?
Het is geen kwestie van niet willen. Het geld is er gewoon niet. Daarom gaat de boel ook failliet. Overigens geldt het personeel, na de Belastingdienst, als de eerste schuldeiser. Daar buigt de curator zich over. En ook het UWV kan voorzien in een uitbetaling van het achterstallig loon. Die rechten zijn redelijk verzekerd. Punt is alleen dat er nogal wat tijd overheen gaat voordat je dat geld op je rekening krijgt. Daar zal ik niet aan doodgaan; ik heb een klein buffertje, geen hoge maandelijkse kosten en ook geen enorme verantwoordelijkheden. Maar het is zoveel gezeik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef DO2 het volgende:
Maar als je je tijd uitzit, heb je toch gewoon recht op je salaris, Ringo?
Hij is toch verplicht dat te betalen, lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |