Ik ga om 12 uur in de buurt lunchen en ik verwacht rond half 2 in het Oosterpark te zijn.quote:
Waarom ga je dan niet naar huis? Of naar het UWV om ww aan te vragen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Ringo het volgende:
De boel hier is failliet, ik kan deze maand fluiten naar mijn salaris en dan zit ik godsamme nog steeds redacteurtje te spelen en me te buigen over een bende lelijke nietszeggende domme kutstukjes over, lievemariahelpmegodnogantoe,![]()
lokale sportclubs en hun sponsors
![]()
.
Wie A zegt, B zegt; er moet nog een project worden afgerond en daar werk ik dan maar aan mee. En er is nog geen faillissement uitgesproken dus het UWV moet nog even wachten. Maar die procedure heb ik op orde.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar huis? Of naar het UWV om ww aan te vragen?
Da's een bekend doek... Wilfredo Lam, als ik me niet vergis.quote:
Het is wel KUT.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wie A zegt, B zegt; er moet nog een project worden afgerond en daar werk ik dan maar aan mee. En er is nog geen faillissement uitgesproken dus het UWV moet nog even wachten. Maar die procedure heb ik op orde.
Dit logge mormel uit de Microsoftiaanse prehistorie mag wat mij betreft spontaan ontploffen. Mijn eigen appeltje,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:18 schreef Gellius het volgende:
Geen salaris? Kan je de laptop niet gijzelen?
Het is geen kwestie van niet willen. Het geld is er gewoon niet. Daarom gaat de boel ook failliet. Overigens geldt het personeel, na de Belastingdienst, als de eerste schuldeiser. Daar buigt de curator zich over. En ook het UWV kan voorzien in een uitbetaling van het achterstallig loon. Die rechten zijn redelijk verzekerd. Punt is alleen dat er nogal wat tijd overheen gaat voordat je dat geld op je rekening krijgt. Daar zal ik niet aan doodgaan; ik heb een klein buffertje, geen hoge maandelijkse kosten en ook geen enorme verantwoordelijkheden. Maar het is zoveel gezeik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef DO2 het volgende:
Maar als je je tijd uitzit, heb je toch gewoon recht op je salaris, Ringo?
Hij is toch verplicht dat te betalen, lijkt me?
Je bent gaan roken tegen de stress?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
En Ivan heeft nog een paspoort nodig. En dat aanstekerding in de auto moet gerepareerd worden.
Ik had het idee dat die voor het programma Onrust oid was opgenomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:02 schreef Z het volgende:
Wat zijn die Pixies toch goed. En wat een clip! Kende ik nog niet.
Zuid-Frankrijk. Met de zorgen valt het wel mee, want Ivan is heel makkelijk. Het zal mij alleen benieuwen hoe vol we de Honda krijgen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:05 schreef NoCigar het volgende:
Waarheen ookweer? Voor het eerst met kind, dat levert natuurlijk zorgen genoeg op, lijkt me.
Het enig mogelijke antwoord:quote:Beste JAM,
Wij kennen u niet, u kent de mensen die bij de afdeling
Publieksvoorlichting werken niet. U eigent zich het recht toe om ons
ongevraagd een mail met allerlei beledigingen en/of grof taalgebruik toe
te sturen. We hebben geen idee wat of wie u hiermee denkt te bereiken.
Lucht het op? Is dit uw bijdrage aan een betere samenleving?
Het staat iedereen vrij om kritiek te hebben op de politiek in
Nederland. Er zijn verschillende manieren om dat te uiten: op een
fatsoenlijke manier of op een grove manier. U hebt gekozen voor het
laatste. In bepaalde kringen, vooral op internet, is deze vorm van
kritiek spuien en je mening geven heel populair. Sommige mensen krijgen
daardoor het idee dat het normaal is om zo je mening te geven. Het CDA
vindt dit niet normaal, en dat zal het als het aan ons ligt ook nooit
worden.
Met vriendelijke groet,
CDA Tweede Kamerfractie
Publieksvoorlichting
Nou, ik heb het maar wat naar mijn zin in m'n eentje!quote:Geachte,
U zegt het zo lief en zal er vast ook zo bij kijken. Om op uw commentaar in te gaan, zo grof was het nu ook alweer niet, toch? Er zat naar mijn weten geen onvertogen woord bij (nu, wellicht dat 'bek' in deze context niet zo netjes is, daarvoor dan mijn welgemeende excuus). In antwoord dan: ja, het lucht zeker op. Een samenleving zonder CDA is in mijn ogen zeer zeker een betere en als ik erin slaag met mijn ongevraagde email met allerlei beledigingen en/of grof taalgebruik een stapje dichterbij dat gelukzalige ideaal te komen,- nu ja, meer kan ik op het moment niet doen. Laat ik nogmaals de hoop uitspreken dat het CDA een flinke nederlaag moge leiden. Een flinke afstraffing lijkt me niets anders dan gepast.
Met vriendelijke groet,
JAM
IR sommeerde mij aan te melden, via een medium dat niet geblokkeerd wordt op overheidscomputers.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:40 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
In de gezamelijk-eten zin van het woord. Met LPT'ers. In Amsterdam.
Die kennis van reeds bijbelse proporties stel ik graag beschikbaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:56 schreef Gellius het volgende:
We rekenen op jouw extensieve kennis van hippe eethuizen, Meneer.
Ha mooi. Al vast ligt dat we uiteindelijk dronken worden in Eik en Linde. Maar daarvoor moet er gegeten worden, en dat zou bijvoorbeeld in het Koffiehuis van de Volksbond kunnen, of bij de hele twijfelachtige italiaan waar ramses altijd z'n sambuccas naar binnen goot, maar wij zijn maar eenvoudige mensen die eten om zichzelve te voeden terwijl jij weet waar het gebeurt. Hip and happening, je kent het allemaal wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:45 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Die kennis van reeds bijbelse proporties stel ik graag beschikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |