Pindakaas niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:26 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij is zowat alles wat in een potje of een zakje komt gezoet.
Bel de verhuurder even. Zij horen het te controleren, en indien nodig op kosten van de vorige bewoner in fatsoenlijke staat te brengen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Behoorlijk. Ze hebben niet alleen niet schoongemaakt voor ze eruit gingen, maar ook gewoon de hele afgelopen drie jaar niet, denk ik. En ze hebben dingen achtergelaten waar ik bèst zonder had gekund.
Dat denk ik dan ook vadaar dat ik het vroeg. Toen ik ik uit mijn laatste huurwoning vertrok heb ik als een gek moeten schoonmaken. Zelfs dingen die mij nooit opvallen zoals kalkaanslag in de badkamer, heb toen het middel Antikal ontdekt. Meerdere verpakkingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:28 schreef ShadyLane het volgende:
Mijn voorgangster ook, maar gezien de vele aanmaningen die ik nog in m'n bus kreeg vermoed ik dat het een gedwongen uitzetting is geweest. Dan zou ik ook niet gaan schoonmaken.
Ik ben een boer. Ik drink bier. Of goedkope port, of héle dure whisky.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:54 schreef Gellius het volgende:
En de wijn sigme, de wijn?
Belangstelling! Wanneer begin je?quote:Autarkisch cider maken is nog wel te doen.
Dure port is ook erg lekker. Maar zoete slobber lust ik ook wel. Desnoods drink ik "zoete spaanse wijn".quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef Gellius het volgende:
Port is nu net één van die artikelen waar je niet op moet beknibbelen.
Ik heb nu al de hele dag staan poetsen. De slaapkamer en hal nog, dan ben ik al een heel end.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Bel de verhuurder even. Zij horen het te controleren, en indien nodig op kosten van de vorige bewoner in fatsoenlijke staat te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |