quote:
Hoezo nu niet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:55 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je wel een foto. Die maak ik wel als ik loop te toeteren en ze naar mij toe komt om dat ding af te pakken. Dan breng ik hem overdwars bij haar erin. Kijken of scheten laten met zo'n toeter in je anus leuk is.
Ik wil graag zelf oordelen of ze lelijk is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:53 schreef Dropdown het volgende:
(pics wil je echt niet, geloof me, echt niet. Lelijk kind)
Jij durft volgend jaar helemaal niet te toeteren, net zoals je nu niet durft om er wat van te zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:53 schreef Dropdown het volgende:
Moet godverdomme leren voor mijn examen. Vindt dat kankerbuurkind van hiernaast het leuk zo'n ding voor zijn verjaardag te krijgen.En maar toeteren met zijn TNT ding. Totdat ik dat kanker ding zijn strot induw. Kijken of het dan nog zo grappig is
Klacht: Die kanker oranje toeters
Antiklacht: Volgend jaar doet zijn zus (pics wil je echt niet, geloof me, echt niet. Lelijk kind) examen en heb ik toeters
En dan gezeik krijgen zeker
Ja man inderdaad. Lijkt mij een heel goed idee om er wat van te zeggen, zodat dat pleurisjong het twee keer zo hard gaat doen. En als ik hem dan een klap verkoop is het weer mijn schuldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij durft volgend jaar helemaal niet te toeteren, net zoals je nu niet durft om er wat van te zeggen.
Wat ben jij een droeftoeter!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:32 schreef raptorix het volgende:
Terechte klacht, zaterdag zat ik lekker buiten de krant te lezen, zitten 2 van die tyfuskinderen op die foefoezela's te blazen, doe dat godverdomme bij je moeder thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |