Maar dat is algemeen zo. Altijd even rondkijken en vragen voor je iets koopt. Mediamarkt, FRS, desnoods Dixons, Bart Smit, E-plaza (maar dat ook Bart Smit) etc etc.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:02 schreef Athlon64x het volgende:
Gamemania zijn een stel oplichters 2hands games van vrij recent vragen ze gerust 50 Euro voorEen beetje rondkijken in de stad en had voor de helft van de nieuw prijs spel gekocht waar zij 2handse doodleuk nog even 50 Euro voor vroegen
klopt is van het zelfde concernquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef Elegy het volgende:
Gamemania is toch gewoon de FRS? Verbaasd me niks dat ze zo weinig geven.
Dat gaat je echt niet lukken denk ik, tenzij BLUR echt vier tientjes goedkoper in de winkels is dan reddredquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Hmm.. ik heb zelf nog een Red Dead Redemption liggen, 2 x gespeeld maar denk niet dat ik veel tijd in die game ga steken.
Wil liever BLUR hebben, wellicht dat ik die kan inruilen dan ( maar ga niet meer dan 10 Euro bijbetalen ).
RDR zelf verkopen voor 40-45 en Blur kopen voor 50 of zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Hmm.. ik heb zelf nog een Red Dead Redemption liggen, 2 x gespeeld maar denk niet dat ik veel tijd in die game ga steken.
Wil liever BLUR hebben, wellicht dat ik die kan inruilen dan ( maar ga niet meer dan 10 Euro bijbetalen ).
ja, waarom niet verkopen op marktplaats. lijkt me toch dat je daar meer voor krijgt dan bij die uitzuigers.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
RDR zelf verkopen voor 40-45 en Blur kopen voor 50 of zo
Ik heb Blur en wil RDR wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef jpg97 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |