12,50? extra ontvanger erbij gehuurd dus. dan is het niet verhoogt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik heb vaak storing als bijv. een brommer of scooter voorbij rijd.
Alsof de geluidsgolven het verstoren.
Oh en het begint altijd leuk op 8.50 euro ..bij ons werd dat bijna meteen verhoogt naar 12,50 in 2 maanden tijd.
Dat klopt idd!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik heb vaak storing als bijv. een brommer of scooter voorbij rijd.
Alsof de geluidsgolven het verstoren.
Oh en het begint altijd leuk op 8.50 euro ..bij ons werd dat bijna meteen verhoogt naar 12,50 in 2 maanden tijd.
de ontvanger heeft er niks mee te maken.. het zit um in de antennesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:53 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Dat klopt idd!
Ik werk bij KPN, en het is daar ook bekend dat kleine brommertjes / scootertjes kunnen storen. Maar het is niet het geluid, maar iets in de motor die precies met dezelfde frequentie trilt oidhet fijne weet ik er ook niet van
Bij vrachtwagens heb je daar bv helemaal geen last van.
het enige wat je kan doen is de ontvanger zo ver mogelijk van de straat zetten (moet je wel ergens een langere kabel vandaan halen)
Volgens je collega's van de KPN winkel schijn je, als je veel klachten hebt, een buitenontvanger te kunnen krijgen. Kosteloos nog wel. Klopt dit?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:53 schreef ShiroYasha het volgende:
het enige wat je kan doen is de ontvanger zo ver mogelijk van de straat zetten (moet je wel ergens een langere kabel vandaan halen)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Volgens je collega's van de KPN winkel schijn je, als je veel klachten hebt, een buitenontvanger te kunnen krijgen. Kosteloos nog wel. Klopt dit?
Nee. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je je ontvanger buiten in de regen zet. Het gaat om een buitenantenne. In andere Europese landen (bijvoorbeeld Duitsland en Frankrijk) is het heel normaal om een buitenantenne te gebruiken voor DVB-T, vaak is een bestaande UHF Yagi op het dak daar heel goed voor te gebruiken (zij het dat deze een kwart slag moet worden gedraaid vanwege de verticale polarisatie). Alleen in Nederland probeert KPN iedereen wijs te maken dat je met binnenantenne altijd goede ontvangst hebt, terwijl dat vaak niet zo is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Volgens je collega's van de KPN winkel schijn je, als je veel klachten hebt, een buitenontvanger te kunnen krijgen. Kosteloos nog wel. Klopt dit?
Blijft het hier goed doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
digitenne heeft ook last van een onweersbui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Blijft het hier goed doen.
mischien als je zo`n zendmast in je tuin hebt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |