yep ik smeer me rotquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:13 schreef Rauzer het volgende:
Doe je er wel steeds van die verkoelende lotion op?
ik ken dat, heb drie dagen ziek op bed gelegen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het ook een keer zo erg meegemaakt, in m'n gezicht. Toen was ik naar de Rosmalen/Ordina/Unicef open geweest. De mensen om me heen schrokken zich een ongeluk. Zo pijnlijk.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ik kan het vanavond pas zien als ik thuis ben
Maar ik ga uitetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij als het 5 uur... lekker naar huis!
En dan vanavond.....
21:00 Eurovisie Songfestival voorronde
nee donderdagquote:
donderdag ga ik uiteten, maar ben wl op tijd terug voor de uitslag....quote:
Volgens mij heb ik die voorrondes nog nooit gezienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
donderdag ga ik uiteten, maar ben wl op tijd terug voor de uitslag....
Ik zou het wel fijn vinden als de uitslag wat transparanter in beeld, en dus gewoon de puntentelling laten zien en niet alleen maar doorgeven wie er door zijn.
Daar blijf ik wel voor thuis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:48 schreef Rauzer het volgende:
Sieneke is toch niet vanavond?
ik kijk daar ook niet naar hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die voorrondes nog nooit gezien
je mist er ook niet veel aan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die voorrondes nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |