abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81866004
Omdat ik zelf een andere MP3 speler wil kopen met een wat groter scherm doe ik mijn Cowon D2 van de hand.
Op het scherm heeft altijd een screenprotector gezeten dus er zitten geen krassen op.

Op deze D2 zit de firmware van de D2+ versie. Kortom een D2 speler met de nieuwe D2+ software. Laat u dus niet misleiden door de duurdere D2+ speler die qua hardware identiek is aan de D2 speler maar er alleen andere software op heeft staan.

Lees de vele reviews over deze speler en laat u verbazen over de kwaliteit van deze mp3 speler. Maar dit is ook waar Cowon om bekend staat.

mp3 speler touchscreen inclusief doos, hoesje, oordopjes en installatie cd
capaciteit: 8GB + 8GB gehegenkaartje = totaal 16GB
type opslag: flash geheugen
radio equalizer
tekenprogramma'tje
voicerecorder
uitgangsvermogen 76 mW
kleur zwart
2,5 inch kleurenscherm
zeer scherpe beeldkwaliteit bij film kijken (ook mogelijk met ondertiteling te installeren met de cd)
videoviewer en photoviewer
speelduur audio 52 uur
speelduur video 10 uur

Buiten de standaard accessoires (ongebruikte) die er bij horen doe ik er nog de optionele line-in kabel converter er bij en tevens de optionele line-in kabel. Hiermee kunt u de D2 ook gebruiken om op te nemen van bijv de radio, uw dj set, etc.

Vraagprijs: ¤125,00 inclusief verzendkosten.
ps bij interesse svp ook een pm sturen.

Music was my first love, and it will be my last.
pi_81869895
Ik heb wel interesse, maar ik vind je vraagprijs wel aan de behoorlijk hoge kant. Waar is hij eventueel op te halen?
pi_81883041
Zie je pm
pi_82030865
Mag dicht, is verkocht.
pi_82186070
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')