Het toont klip en klaar aan dat Rutte niet geschikt is. als het een beetje lastig wordt, dan roept hij mama. Toen bleek dat het toch niet zo handig was...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:58 schreef damian5700 het volgende:
Het verhaal Kroes is gewoon consistent.
Het is desalniettemin niet gunstig voor de publieke opinie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Uh, volgens mij is dit al tijden de officiële lijn van de VVD... Als je wilt bashen kan je vast wel iets beters vinden.
Als het lastig wordt, dan is meneer niet thuis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:59 schreef Metalfrost het volgende:
Grootheidswaanzin van Rutte.
Het begint sneu te worden, al die redenen waarmee volgens jou onomstotelijk bewezen wordt dat Rutte ongeschikt isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als het lastig wordt, dan is meneer niet thuis.![]()
Mooi, want hij toont hiermee aan totaal ongeschikt te zijn om dit land door de crisis te loodsen.
Nog triester is dat gezien de peilingen graag Rutte als premier ziet. Dat is nog schokkender.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:59 schreef Metalfrost het volgende:
Grootheidswaanzin van Rutte.
Totaal niet slim! Sterker nog, hartstikke dom!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nog triester is dat gezien de peilingen graag Rutte als premier ziet. Dat is nog schokkender.
Ik vraag mij af hoe slim dat volk is.
Hoezo niet thuis? Dan zit hij in de Kamer om het dualisme gestalte te geven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als het lastig wordt, dan is meneer niet thuis.![]()
Mooi, want hij toont hiermee aan totaal ongeschikt te zijn om dit land door de crisis te loodsen.
Hij gaf aan dat het om een lastige situatie gaat. En jam dan is meneer niet thuis. Een echte leider staat op als het lastig wordt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hoezo niet thuis? Dan zit hij in de Kamer om het dualisme gestalte te geven.
Ik wou het nog een beetje netjes houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Totaal niet slim! Sterker nog, hartstikke dom!
Dit lijkt me een heldere uitleg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:05 schreef Jac0bus het volgende:
Als er een normaal, stabiel kabinet gevormd wordt zal Rutte de minister-president worden, mocht hij de grootste partij zijn(laten we dat hopen).
Echter, het kan ook zijn dat het een instabiel kabinet wordt(4 partijen of meer) of een minderheidskabinet. In dat geval lijkt het Rutte logisch dat alle politieke leiders in de kamer blijven voor stabiliteit. Aangezien je niet tegelijk in de kamer kan zitten en premier kan zijn, moet er dus iemand anders in dat geval premier worden. Denk aan Kroes, Wiegel, etc.
Is dat nou zo lastig, EchtGaaf?
Ik denk dat jij blijk geeft van de wens die vader is van de gedachte.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit wel goed is voor de publieke opinie?
Sowieso is het eigenlijk meer wenselijk dat een politiek leider van een partij in de Kamer blijft. Dat de lijsttrekker van de grootste partij premier wordt is er slechts ingesleten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat het om een lastige situatie gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |