abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81857264
Eind Februari foto's gemaakt met een nieuwe Kawasaki Z1000. De opdrachtgever wilde een cartoonistische foto's, vandaar de specifieke nabewerking!

]\01

02

03

04

05

06

07

08

09
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 25 mei 2010 @ 02:53:22 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81857283
Erg mooie foto's
Tics van je petten.
pi_81857354
Heel nette platen. Zo zie je ook maar wat een goede locatie met foto's kan doen. Zeker #4 blinkt op dat punt echt uit (die blinkt sowieso uit eigenlijk), #3 is ook erg tof met de view van bovenaf.

Vind 't een fraaie serie in ieder geval. Totaalshots van de motor op verschillende locaties en vanaf verschillende hoeken, soms stilstaand en soms in actie (#7, #8), en ook nog een paar mooie detailshots. Eigenlijk is er maar weinig mis mee.

Enige foto die ik niet in de serie vind passen is #9, domweg omdat het de enige foto is waar een stuk groen in te zien is. Alle overige foto's hebben een vrij stoere uitstraling in een stedelijke omgeving, en in #9 rijdt hij ineens zo mak als een lammetje door een of ander keurig parkje o.i.d. heen... Vind die foto dus iets te braaf eigenlijk, maar het is meteen ook de enige foto waar ik echt wat op aan te merken heb.
pi_81864434
Erg tof inderdaad, lekker sfeertje
Verder ben ik het eens met Omniej, #9 valt een beetje buiten de boot...
pi_81893355
Bedankt voor de reacties!!!

9 valt inderdaad wat buiten de boot maar vindt ik persoonlijk weer wat hebben met het gras
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_81894005
Ik ga voor nummer 4 . Zeer geslaagde compositie en lijnenspel
pi_81914844
7 en 8 zijn wel goed gelukt, bij 1 tot en met 4 ben je echt te ver doorgeslagen met je bewerking.
5 en 6 zijn ook prima.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')