Ik was naar de arts gegaan en die verbond me door met het ziekenhuis. Daar moest ik mijn handen onder een scanner zetten en toen kwam de dokter met een röntgefoto en begon hij helemaal te vertellen dat mijn botten dicht zijn gegroeid en dat ik dus niet meer zal groeien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef nattermann het volgende:
Je bent pas 16. Voor zover ik weet, groei je nog wel een aantal jaren door. Kan nog komen dus.
Hmm, nu maak je het lastig. Wellicht zit het in je genen omdat je ook relatief "kleine" ouders hebt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef highRr het volgende:
[..]
Ik was naar de arts gegaan en die verbond me door met het ziekenhuis. Daar moest ik mijn handen onder een scanner zetten en toen kwam de dokter met een röntgefoto en begon hij helemaal te vertellen dat mijn botten dicht zijn gegroeid en dat ik dus niet meer zal groeien.
Kan het nog zo zijn dat mijn groeispurt nog niet aangekomen is?
Mijn vader is 1.75 en mijn moeder 1.60 (Ja ik weet ook beide klein)
Ja alles is goed, sterker nog ik heb nog nooit iets gebroken (behalve mijn neus maar ik was écht hard gevallenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:02 schreef trovey het volgende:
Hoe groot zijn je ouders? Als die ook geen reuzen zijn dan zijn het gewoon je genen.Ben je verder ook goed in verhouding qua lichaam?
Als je even terugleest, dan zie je dat al zeker 2 keer is gezegd dat je nog zeker enkele jaren doorgroeit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:05 schreef highRr het volgende:
Kan het zo zijn dat, ik nog geen groeispurt heb gehad of staat het vast dat een groeispurt rond je 13 t/m 15e is?
Sorry. Had het al gezien. Bedankt nogquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als je even terugleest, dan zie je dat al zeker 2 keer is gezegd dat je nog zeker enkele jaren doorgroeit.
ja is mogelijkquote:Op maandag 24 mei 2010 23:59 schreef highRr het volgende:
Hoi, ik ben momenteel 16 jaar en ben 1.65 (Ja ik weet ik ben klein, maar ja niks meer aan te doen)
En ik las hier en daar over groeispurten, en kwam tot de conclusie dat ik hem nog nooit gehad heb![]()
Ik ben elk jaar gewoon via een vast partoon gegroeid, van 3 tot 4 of 5 centimeter. Geen enkel jaar meer gehad.. Terwijl je meer groeit in je groeispurt van puberteit dan voorheen...
Ben al naar de dokter geweest, maar die zijn dat ik kern gezond was en geen hormonen kon krijgen omdat mijn botten zo goed als dicht zaten dus dat ik ook niet meer zal groeien ()
Nu is mijn vraag: Kan het dat ik geen groeispurt heb gehad?
Verwachte reacties: Kleine, En een normaal antwoord.
Je hebt de genen van je vader...niet die van zijn broer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:05 schreef highRr het volgende:
[..]
Ja alles is goed, sterker nog ik heb nog nooit iets gebroken (behalve mijn neus maar ik was écht hard gevallen). En het ligt niet echt aan mijn pa want zijn broer is 1.94 en zijn zussen ook allemaal rond de 1.73, mijn pa is wat gekrompen door het oud worden en het buigen van zijn rug.
Maar ik ben kerngezond, volgens de dokter dan![]()
Kan het zo zijn dat, ik nog geen groeispurt heb gehad of staat het vast dat een groeispurt rond je 13 t/m 15e is?
Ik er 10 onderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef TimMer1981 het volgende:
Dan zit ik 10cm boven verwachte lengte.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef TimMer1981 het volgende:
Dan zit ik 10cm boven verwachte lengte.![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |