goed tussen de billen schrobben Coosquote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij was onbevlekt ontvangen??![]()
Wel in die Kardinaal zijn straatje.![]()
*effe douchen
Dat lag niet aan je piemel maar aan je ogen. Je gooit namelijk nu nog chinees eten over de vloerquote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn piemel laten inkorten nadat ik van alles omstootte 's ochtends
Ik gooide de chinees over de vloer, niet zijn eten!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat lag niet aan je piemel maar aan je ogen. Je gooit namelijk nu nog chinees eten over de vloer
Dat was ikkequote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat lag niet aan je piemel maar aan je ogen. Je gooit namelijk nu nog chinees eten over de vloer
Maar goed dat jij dat doet! Dan hoef ik het niet!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, ik ben moe. Moet ik morgen nog werken ook
Mutsquote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, ik ben moe. Moet ik morgen nog werken ook
ik ging effe googelen op schaamluisquote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:Dikke vette TVP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat maakt mijn opmerking opeens een stuk minder leuk
Ik gebruik de hulplijn voor deze vraag:quote:Op maandag 24 mei 2010 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ging effe googelen op schaamluis
Herpes![]()
[ afbeelding ]
dan rot ie er dus gewoon af zo te zien of niet?
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
....Ga je slapen.?
Good night en do'nt let the bedbugs bite![]()
![]()
Hij kan je niet verder helpenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik gebruik de hulplijn voor deze vraag:
Ik wil graag Teun bellen! Die is ervaringsdeskundige
O ja, ik vergeet dat je even moest wachten voordat je merkt of je herpes hebtquote:
Ik denk dat jullie bijna allemaal met meer verschillende mensen seks hebben gehad dan zijquote:Op maandag 24 mei 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, ik vergeet dat je even moest wachten voordat je merkt of je herpes hebt
Ik ga nog niet slapen duffe 020 doosquote:Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe nou maar voorzichtig lullo
welterusten...
Ik zou het niet weten. Ik doe niet aan seks! Celibaat!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie bijna allemaal met meer verschillende mensen seks hebben gehad dan zij
Komt bij haar wat samen en daardoor lijkt het nogal bizar, maar 't valt wel mee voor zover ik het kan beoordelen. Vier mannen en een paar vrouwen is keurig voor iemand van die leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |