Uiteraard. De kans dat er via een mutatie in 'het gen'/'de genen' die verantwoordelijk zijn voor de oogkleur een neger met blauwe ogen ter wereld komt is héél erg klein.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:46 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die mensen niet raszuiver. Op bijvoorbeeld de Antillen komen relatief veel mensen met licht gekleurde ogen voor.
uberpigmentmenschenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Uiteraard. De kans dat er via een mutatie in 'het gen'/'de genen' die verantwoordelijk zijn voor de oogkleur een neger met blauwe ogen ter wereld komt is héél erg klein.
Als je met halfbloedjes gaat spelen word de kans al heel veel groter, maar daar doelde jij volgens mij ook al op.
GvD ik kan deze shit niet verwoorden op een manier waar ik me prettig bij voel. Het gebruik van woorden als halfboeldjes en neger vind ik niet leuk. Had ik maar een grotere woordenschat ofzo.
nooit aan gedacht dat dat gewoon contactlenzen zijn?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:06 schreef Latina-Loca het volgende:
ja ik keek een keer janice dickinsons model agency en daar was een neger met blauwe ogen en hij was echt heeeeeel erg knap![]()
en hier in amsterdam lopen er ook heeeel veel rond
bron?quote:
De combinatie van huidskleur en oogkleur is gewoon mooi.quote:
Dat is wel mooi.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De combinatie van huidskleur en oogkleur is gewoon mooi.
Net als blanken met groene ogen.
Nu je het zegt, ik heb er ook wel eens eentje gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:29 schreef Göring het volgende:
Ze bestaan.
Jawel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dat is wel mooi.
Negers met blauwe ogen niet.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb er ook wel eens eentje gezien.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |