En dat is nu dus afgelopen. Geintje is klaar.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar dat is juist wél onze bedoeling voor zo af en toe
Zaterdag ook heel de dag zekerquote:
Ja.quote:
Zaterdag was vooral s'ochtends grijs en bewolkt, s'middags af en toe wat zonnestralenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja..
En zondag ook al..
Heerlijk zonnig lang weekend gehad..
.
Moet je ook maar in een echte stad gaan wonen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zaterdag was vooral s'ochtends grijs en bewolkt, s'middags af en toe wat zonnestralen
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet je ook maar in een echte stad gaan wonen..
Om zeven uur, dan noem je ook weer een tijd op een vrije dagquote:Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Alle sleuk en aardig, maar in Zwolle zijn de vrouwen wel knapper dan in Liwwadden![]()
In de rest van de provincie scheen de zon gelukkig wel, en vanochtend om 7 uur ook in Ljouwert hoor..
Half zes er uit vanochtend
Foto's van de elfstedentocht van vandaag staan online, morgen post ik ze wel eens op BB, nu eerst slapen
Friese meisjes zijn de mooiste ter wereld.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Alle sleuk en aardig, maar in Zwolle zijn de vrouwen wel knapper dan in Liwwadden![]()
Doutzen Kroesquote:Op maandag 24 mei 2010 23:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Friese meisjes zijn de mooiste ter wereld.
Het was een zalige ritquote:Op maandag 24 mei 2010 23:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om zeven uur, dan noem je ook weer een tijd op een vrije dag
En foar aanst... Lekker Sliepe!quote:
Ik was te lui om nog in de stad te kijkenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het was een zalige ritAl die mensen
![]()
[..]
En foar aanst... Lekker Sliepe!
MIEN WIEF IS ANDERS WEL KNAP JA.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
HO TROUWENSSS!!!!
Douzten kroes is geen Liwwadder! Ikhad het er over dat Leeuwarden vrouwen niet allemaal super knap zijn, nisk over Fryske vrouwen gezegd!
Toen ik gisterochtend naast haar wakker werd vond ik het wel meevallenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
MIEN WIEF IS ANDERS WEL KNAP JA.
MUT IK DIE MET VEERTIEN ANDEREN OPZOEKEN BIJ EEN BUSHOKJE OF NIET UHH
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik gisterochtend naast haar wakker werd vond ik het wel meevallen
Alleen die vestjes uit Groningen staan haar zo sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |