quote:Op maandag 24 mei 2010 19:25 schreef kwiwi het volgende:
3keernix, omdat ik ook eens een meeloper wil zijn 2 weken
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:47 schreef 3keernix het volgende:
Remlof, omdat het een stiekeme duitser is
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:24 schreef n_uniet het volgende:
3keernix, lapo pakken de groeten kom maar terug als je een soa hebt.
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
3keernix, niet-werkend banmeldtopic openen. 48 uur
quote:
Allemaal kloons van Advanced Pauper, klikoquote:Op maandag 24 mei 2010 19:25 schreef kwiwi het volgende:
3keernix, omdat ik ook eens een meeloper wil zijn. 2 weken
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
Haha net werd ik geband door uniet, dus ik een replie met haha ik ben nog steeds niet geband, krijg ik dit: Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Je kunt het oorspronkelijke bericht als quote in een ander topic gebruiken.
[..]
Ik dacht wtf ben ik nou echt geband? bleek dat er al 300x gepost was.
Leukquote:Op maandag 24 mei 2010 19:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
Haha net werd ik geband door uniet, dus ik een replie met haha ik ben nog steeds niet geband, krijg ik dit: Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Je kunt het oorspronkelijke bericht als quote in een ander topic gebruiken.
[..]
Ik dacht wtf ben ik nou echt geband? bleek dat er al 300x gepost was.
maand erbij, kloon van zquing.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
SuperwormJim, kom maar terug als je normaal kan modden. Mailen mag over een week of twee, hoeft niet.
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
SuperwormJim, kom maar terug als je normaal kan modden. Mailen mag over een week of twee, hoeft niet.
Haha, dan word jij ook geband.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
was wel leuk geweests, als de mensen alleen in dit topic geband werden.
Nu snap ik mijzelf niet meerquote:Op maandag 24 mei 2010 19:29 schreef ElectraPlectra het volgende:
[..]
Haha, dan word jij ook geband.![]()
Oh, wacht...
Tazar_Yoot, pedo's hebben we liever niet op FOK!. Zoek je vrienden maar op in de TBS-kliniek. Hier zijn we klaar met je.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
AdvanedPower Heeft geen toestemming van z'n ouders om hier te posten. stuur maar een ondergetekende brief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |