Ik denk niet dat dat het grootste probleem is.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar serieus, wat is er zo vreselijk mis met maagd zijn?
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef kadeautje het volgende:
wat is in hemelsnaam een klb-diploma?
Je snapt zelf ook wel dat het zo niet werkt. Uitstraling is nou eenmaal het eerste waar iemand naar kijkt.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef kwiwi het volgende:
knappe mannen moet je sowieso niet willen, die zijn over het algemeen nogal oppervlakkig en hebben een te groot egoje kunt beter iemand zoeken met een leuk innerlijk
Dat is, en zeker op de langere termijn, 100x leuker
misschien heeft TS dan baat bij internetdatingquote:Op maandag 24 mei 2010 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat het zo niet werkt. Uitstraling is nou eenmaal het eerste waar iemand naar kijkt.
Waar dan? Zover ik weet is dat juist 1 grote vleeskeuring.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
misschien heeft TS dan baat bij internetdatingdaar leer je eerst het innerlijk van iemand kennen.
Nee, Schenkstroop is een hij en ik mag hopen dat jij je vanaf deze post niet meer zo triest opstelt als hij omdat je daar namelijk geen fuck mee bereikt.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef Debbie1982 het volgende:
Is Schenkstroop ook een meisje met mijn probleem dan? Ik heb wel al PM's gehad van lotgenotes maar nog niet van haar...
Mja misschien ligt het aan mezelf maar als ik dan probeer er wat van te maken lukt het me niet... dan kijk ik naar het begin en hoe ik ben en denk ik omg het is hopeloos dit gaat me nooit lukken...
Plus iedereen in die cursus is dan mooier en succesvoller dan ik en hoe moet ik me dan voelen?
Je hoeft toch niet overal eerst een foto te plaatsen voordat je in contact kunt komen met iemand?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waar dan? Zover ik weet is dat juist 1 grote vleeskeuring.
Oh? Sinds wanneer?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
misschien heeft TS dan baat bij internetdatingdaar leer je eerst het innerlijk van iemand kennen.
Dat dus. En dat mensen bepaalde beelden gaan vormen over hoe je er uitziet. En tenzij je echt knap bent gaat dat sowieso tegenvallen.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:27 schreef RealZeus het volgende:
Internetdating is net zo erg.
Mensen slaan profielen zonder foto over en bij sites als Paiq klik je iemand weg of wordt je weg geklikt als je niet in de smaak valt.
Gezien de registratiedatum van TS gok ik op een relkloon uit KLB.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef kadeautje het volgende:
wat is in hemelsnaam een klb-diploma?
Je bent zelf godverdomme lelijk en je wilt dan ook een knappe man hebben? Het gaat je niet lukken. Kies maar een man dat een leuke karakter heeft.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Maar ik wil niet tegen een mannelijke versie bvan mezelf aankijken maar een normale man ik wil geen freak.
KLB is hoogstwaarschijnlijk een typo. KBL is een opleidingsrichting binnen het vmbo (kaderberoepsgerichte leerweg).quote:
Dat bestond in de middelbare school tijd van TS nog niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
KLB is hoogstwaarschijnlijk een typo. KBL is een opleidingsrichting binnen het vmbo (kaderberoepsgerichte leerweg).
Hehehe.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat bestond in de middelbare school tijd van TS nog niet.
Ach in deze uitleg ga ik dan maar mee. Had geen idee, alles lager dan havo is voor mij vmboquote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
KLB is hoogstwaarschijnlijk een typo. KBL is een opleidingsrichting binnen het vmbo (kaderberoepsgerichte leerweg).
Hier haak ik af.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Maar ik wil niet tegen een mannelijke versie bvan mezelf aankijken maar een normale man ik wil geen freak.
En dan wissel je later een foto uit en reageert die kerel niet meer. Mensen die zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is lullen gewoon uit hun nek. Sommige nemen genoegen met minder, dat is wat anders.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet overal eerst een foto te plaatsen voordat je in contact kunt komen met iemand?
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef Debbie1982 het volgende:
Is Schenkstroop ook een meisje met mijn probleem dan? Ik heb wel al PM's gehad van lotgenotes maar nog niet van haar...
Mja misschien ligt het aan mezelf maar als ik dan probeer er wat van te maken lukt het me niet... dan kijk ik naar het begin en hoe ik ben en denk ik omg het is hopeloos dit gaat me nooit lukken...
Plus iedereen in die cursus is dan mooier en succesvoller dan ik en hoe moet ik me dan voelen?
Waarom zou een man wel een freak willen als hij het zelf niet isquote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Moet ik dan in dit topic óók mijn lichaam gaan aanbieden om TS de mond te snoeren?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik blijf het zeggen: het is een kloon, hetzij van Schenkstroop, hetzij van een KLB-er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |