't is toch niet echt hetzelfde en uit lieve woordjes worden geen kinderen geborenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:45 schreef Geerd het volgende:
Maagd zijn is het probleem niet eens houden van dat is veel mooier.
Dat bedoelde ik ook zo ongeveer. Daarom hoeft het dus helemaal niet slecht of raar te zijn als je nog maagd bentquote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Bijzonder? Ik vind het eerder knap triest als je tientallen vrouwen/mannen hebt gehad. Dat getuigt van weinig zelfvertrouwen en eigenwaarde. De meeste mensen hebben wel veel partners gehad, maar als je er op je 20ste al meer dan 10 gehad heb, vind ik het toch wel uitermate triest. Mensen die daar ook nog trots op zijn, zijn ook vaak niet de meest zelfverzekerde mensen.
Niet iedereen zit op kinderen te wachtenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
't is toch niet echt hetzelfde en uit lieve woordjes worden geen kinderen geboren
Schenkstroop is een manquote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef Debbie1982 het volgende:
Is Schenkstroop ook een meisje met mijn probleem dan? Ik heb wel al PM's gehad van lotgenotes maar nog niet van haar...
Mja misschien ligt het aan mezelf maar als ik dan probeer er wat van te maken lukt het me niet... dan kijk ik naar het begin en hoe ik ben en denk ik omg het is hopeloos dit gaat me nooit lukken...
Plus iedereen in die cursus is dan mooier en succesvoller dan ik en hoe moet ik me dan voelen?
Dat gaat niet lukken zolang je er zelf als een "freak" uitziet.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Maar ik wil niet tegen een mannelijke versie bvan mezelf aankijken maar een normale man ik wil geen freak.
Hou je moel nou eens.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Maar ik wil niet tegen een mannelijke versie bvan mezelf aankijken maar een normale man ik wil geen freak.
Wat denk je dat de gemiddelde man wilt?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Werk bij FOK! betaalt geen rooie cent dus daar gaat ze ook niet van rondkomen, en onder de mensen kom je er al helemaal niet meequote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef Oksel het volgende:
Zoek verder werk bij Fok!, met je KLB diploma. Of ander werk, zorg iig dat je onder de mensen komt.
Al die zelfhaat, wat moet je er nu nog mee? Misschien dat dat gevoel vroeger nog funtioneel was, "Iedereen vind me stom dus als ik mezelf ook stom vind hoor ik er toch nog op een manier bij" maar wat schiet je er nu nog mee op?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef loop het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet je uiterlijk is waardoor mannen je niet zien staan, ik vermoed eerder dat het de zelfhaat is in combinatie met een gevoel van onmacht daar iets aan te veranderen.
Ik moest echt 4x lezen en heb nog gegoogled. Ik ben jaloers.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef Debbie1982 het volgende:
Ik heb school verlaten na mijn KLB diploma te hebben afgemaakt
Dat dus. Je zit met jezelf in de knoop en haat je zelfbeeld, daar kan niemand anders je uithalen, zul je helemaal zelf moeten doen m.b.v. een psycholoog. Je gewicht kun je aanpakken door bij de huisarts een verwijzing naar een dietist te vragen die je op dat punt verder kan helpen en wat betreft de benodigde beweging: ga wandelen/fietsen of download/koop een DVD met fitnesoefeningen. Een sportschool hoeft echt niet als je daar het geld niet voor hebt. Als je kapsel je niet bevalt ga je naar een kapper toe die je een voor jou geschikt kapsel kan aanraden. Niet wachten tot het zichzelf gaat oplossen want dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef loop het volgende:
[..]
Al die zelfhaat, wat moet je er nu nog mee? Misschien dat dat gevoel vroeger nog funtioneel was, "Iedereen vind me stom dus als ik mezelf ook stom vind hoor ik er toch nog op een manier bij" maar wat schiet je er nu nog mee op?
Ik gok dat het niet je uiterlijk is waardoor mannen je niet zien staan, ik vermoed eerder dat het de zelfhaat is in combinatie met een gevoel van onmacht daar iets aan te veranderen.
En wat verwacht je nu, dat als het je lukt een 'normale' man (wat dat ook moge wezen) te krijgen, dat "normale" op jouw reflecteerd waardoor je "normaler" gaat lijken? Je zult echt met je verleden moeten gaan werken, al die lullige opmerkingen van vroeger herinneren en ze leren tegen te spreken onder begeleiding van een goede psycholoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |