quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:28 schreef Debbie1982 het volgende:Als ik mn haar verf ziet het er alleen maar stom uit en crusus kan ik niet betalen :s
mensen zeggen wel zo simpel doe dit en dit maar echt het is moeilijk hoor.. liedereen is ook zo hard voor me
Je moet geen cursus gaan volgen.
Ik denk niet dat je er in eerste instantie op uit bent om ontmaagd te worden of knapper te worden, maar dat je hunkert naar aandacht en liefde.
Met een negatief zelfbeeld zal je dat niet krijgen. Ook niet als je bij wijze van spreke de volgende dag wakker wordt, in de spiegel kijkt en veranderd bent in een bloedmooie blondine. Je zal misschien nagefloten worden door bouwvakkers, maar daar zal het bij blijven.
Met een uitstraling van: ik ben niet mooi, ik ben minderwaardig en niemand houdt van me, hou je iedereen op afstand. Niet omdat mensen op je neerkijken, maar omdat ze je niet durven benaderen, omdat ze verwachten dat je ze gaat claimen.
Zoek psychische hulp! Schrijf een tekst waarin je je situatie beschrijft, ga daarmee naar de huisarts en zeg dat je hierbij serieus goede hulp bij zoekt. Ik denk dat je eerst de dingen moet gaan verwerken die in je leven zijn gebeurd. Gaat helaas niet van de één op de andere dag, maar als je goede hulp krijgt zal je stukje bij beetje meer zelfvertrouwen krijgen en daardoor merken dat mensen je makkelijker benaderen.