abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81837653
Hoi,

Ik zit met een groot emotioneel probleem. Van de week is mijn zus getrouwd met haar grote liefde. Het was een prachtige dag en de bruid en bruidegom straalden helemaal. Iedereen had het naar zijn zin.. behalve ik.

Ik voel me zo alleen... ik ben 28 en heb nog nooit een vriend gehad. Nog nooit seks, voorspel.. zelfs nog nooit een kus! Toen mijn zussen op hun 15e al gezoend hadden en eentje zelfs al ontmaagd was, hoopte ik dat ik rond die leeftijd ook iemand zou vinden. Maar niemand zag me staan. Op school ben ik altijd gepest omdat ik dik was, veel puisten had en daar ook littekens aan over hield. Bovendien leken de jongens in mijn klas altijd te vallen op exotische meisjes met lang zwart haar en een slanke taille met een grote kont, in plaats van een blob zoals ik met rode krullen. ook had ik, naast mijn zus, geen vriendinnen, want de meisjes in mijn klas vonden me maar vies en raar. Alleen mijn zus ging met me om, maar sinds ze samen ging wonen zie ik haar amper nog. Ik heb school verlaten na mijn KLB diploma te hebben afgemaakt, maar ik was zo kapot van het pesten en van de ene dokter naar de andere gaan met mijn slechte huid en de onzekerheden die daaraan verbonden zijn dat ik nooit werk heb gezocht. Heel af en toe werk ik als wc schoonmaakster bij een snackbar en in het weekend laat ik honden uit, maar ervan rondkomen lukt me niet echt. Ik wil weer verder leren maar ik kan het niet aan om weer in een klas te komen zitten...
Bovendien begint mijn maagedelijkheid op mijn 28e echt zijn tol te eisen. Iedereen heeft wel iemand, en er lopen zoveel knappe mannen rond... maar altijd als ze me zien kijken ze weg, soms met een spottend lachje...:( Ik wil zo graag mijn soulmate vinden maar ik denk niet dat iemand iemand zoals mij zou willen...
Ik kom ook amper buiten, alleen als ik naar mn werk ga en als ik die honden uitlaat zoek ik altijd een stil park op waar amper iemand komt...

help mij pls
pi_81837732
Ga naar een psycholoog. Kan via je huisarts als je gewoon zegt dat je niet zo lekker in je vel zit.
Of bedoel je met naar de dokter gaan dat je dat al geprobeerd hebt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_81837756
Waar woon je?
pi_81837770
ja nou een dokter maakt me er niet knapper op.. psycholoog wel geprobeerd en zij zegt dat je niet alles kan hebben in het leven en blij moet zijn wat je wel hebt... maar ik heb niet zoveel:(
  maandag 24 mei 2010 @ 18:17:10 #5
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81837771
Begin eens met juist niet de stille parken op te zoeken, maar kom eens onder de mensen. Misschien valt het allemaal wel mee
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_81837809
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef 08gnoT. het volgende:
Begin eens met juist niet de stille parken op te zoeken, maar kom eens onder de mensen. Misschien valt het allemaal wel mee
True, je moet er wel wat voor doen.
Al is het in kleine stapjes.
Zelfverzekerdheid/zelfvertrouwen komt je niet zomaar aanwaaien.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 24 mei 2010 @ 18:19:01 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81837838
Verwacht je ontmaagd te worden door je soulmate? Dat verklaart wellicht een hoop.

Stel je verwachtingen bij. Je focussed op knappe mannen zeg je. Natuurlijk ga je daar niet bij scoren.

Vergroot je kansen door minder knappe mannen aan te spreken. Laat je eens neuken door iemand waarvan je weet dat het niet 'the perfect guy' is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_81837851
KLB-diploma. .
  maandag 24 mei 2010 @ 18:19:44 #9
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_81837871
Ik wil ook een KLB diploma
pi_81837875
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:19 schreef zarGon het volgende:
KLB-diploma. .
Ik dacht ook al 'Huh?'
pi_81837883
Vind je zelf dat je een man iets te bieden hebt? Som dat eerst eens op.
Ron Paul 2012
pi_81837918
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:13 schreef Debbie1982 het volgende:
Hoi,

Ik zit met een groot emotioneel probleem. Van de week is mijn zus getrouwd met haar grote liefde. Het was een prachtige dag en de bruid en bruidegom straalden helemaal. Iedereen had het naar zijn zin.. behalve ik.

Ik voel me zo alleen... ik ben 28 en heb nog nooit een vriend gehad. Nog nooit seks, voorspel.. zelfs nog nooit een kus! Toen mijn zussen op hun 15e al gezoend hadden en eentje zelfs al ontmaagd was, hoopte ik dat ik rond die leeftijd ook iemand zou vinden. Maar niemand zag me staan. Op school ben ik altijd gepest omdat ik dik was, veel puisten had en daar ook littekens aan over hield. Bovendien leken de jongens in mijn klas altijd te vallen op exotische meisjes met lang zwart haar en een slanke taille met een grote kont, in plaats van een blob zoals ik met rode krullen. ook had ik, naast mijn zus, geen vriendinnen, want de meisjes in mijn klas vonden me maar vies en raar. Alleen mijn zus ging met me om, maar sinds ze samen ging wonen zie ik haar amper nog. Ik heb school verlaten na mijn KLB diploma te hebben afgemaakt, maar ik was zo kapot van het pesten en van de ene dokter naar de andere gaan met mijn slechte huid en de onzekerheden die daaraan verbonden zijn dat ik nooit werk heb gezocht. Heel af en toe werk ik als wc schoonmaakster bij een snackbar en in het weekend laat ik honden uit, maar ervan rondkomen lukt me niet echt. Ik wil weer verder leren maar ik kan het niet aan om weer in een klas te komen zitten...
Bovendien begint mijn maagedelijkheid op mijn 28e echt zijn tol te eisen. Iedereen heeft wel iemand, en er lopen zoveel knappe mannen rond... maar altijd als ze me zien kijken ze weg, soms met een spottend lachje...:( Ik wil zo graag mijn soulmate vinden maar ik denk niet dat iemand iemand zoals mij zou willen...
Ik kom ook amper buiten, alleen als ik naar mn werk ga en als ik die honden uitlaat zoek ik altijd een stil park op waar amper iemand komt...

help mij pls
Zelfvertrouwen is echt de eerste stap, ga daar aan werken. Als je niet van jezelf houd..
pi_81837961
Zo, da's moeilijk. Onzeker en lelijk! Ze zeggen wel eens: beauty is only skin-deep, maar we weten allemaal: het uiterlijk telt heel erg zwaar mee!

Ik zou zeggen, ga sporten en probeer er toch op je best uit te zien door af te vallen, ga sonja bakkeren oid. (was je nou een blob?), en verf je haar, iig in een andere kleur dan rood. 't Zal je beter helpen te voelen waarschijnlijk. Je voelt je zoals je d'r uit ziet, en dat ziet iedereen van je af. Dus als je alleen al zelfverzekerd rondloopt, dan maakt dàt iig een goede indruk op anderen!

Of je moet genoegen nemen met niet knappe mannen, want je kan niet altijd alles krijgen, helaas.

Succes!
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_81837977
quote:
KLB-diploma. .
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Moderator maandag 24 mei 2010 @ 18:22:26 #15
138438 crew  Pizzakoppo
pi_81837983
Geluk creeer je zelf, ga trainen zodat je lichaam er goed uitziet, ga naar de kapper, koop leuke kleding, ga uit en ontmoet mensen. Al deze aspecten zullen bijdragen aan een goed zelfbeeld en gevoel waardoor je je zekerder gaat voelen en mensen zullen dat oppikken op een positieve manier, het is gewoon een negatieve spiraal waar je uit moet komen en dat lukt je alleen door krachtig te worden en niet te blijven hangen in zelfmedelijden.
  maandag 24 mei 2010 @ 18:22:50 #16
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_81837995
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:19 schreef SpecialK het volgende:

Vergroot je kansen door minder knappe mannen aan te spreken. Laat je eens neuken door iemand waarvan je weet dat het niet 'the perfect guy' is.
Dat moet volgens mij in elke willekeurige kroeg lukken

Maar serieus, wat is er zo vreselijk mis met maagd zijn?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_81838037
28 pas kom over 10 jaar maar weer terug.
Ik zwaai naar dieren.
pi_81838042
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:22 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dat moet volgens mij in elke willekeurige kroeg lukken

28 jaar..
pi_81838048
Leer jezelf waarderen, wat vind je mooi aan jezelf? En focus daarop.
Focus op de dingen die je hebt, in plaats van de dingen die je niet hebt, dat maakt je veel gelukkiger en rustiger. Als je dat hebt bereikt kan je ook veel makkelijker zonder druk daaraan werken.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_81838056
quote:
[..]
Dat verneukt je zelfvertrouwen. Klaar.
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_81838059
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef Debbie1982 het volgende:
ja nou een dokter maakt me er niet knapper op.. psycholoog wel geprobeerd en zij zegt dat je niet alles kan hebben in het leven en blij moet zijn wat je wel hebt... maar ik heb niet zoveel:(
Verder zoeken. Zitten veel debielen tussen. Zoek een goede psycholoog/psychiater, dat helpt echt. Trust me
pi_81838064
Ik vraag me af of dit een serieus topic is.

Maar als het serieus is, kan ik je maar één ding aanraden. Zoek psychologische hulp! Want het ontbreekt je aan zelfvertrouwen.
pi_81838088
Lang niet iedereen heeft wel iemand en elk lachje zal ook niet spottend bedoeld zijn .

Een cursus volgen lijkt me sowieso een goede manier om én mensen te ontmoeten én iets aan je carriëre te doen.
pi_81838122
quote:
KLB-diploma. .
Ze zit verkeerd! Eigenlijk is dit een obvious troll...
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  maandag 24 mei 2010 @ 18:25:52 #25
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_81838123
quote:
KLB-diploma. .
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')