Vul hier je station in en onderaan kun je dan vertrekstaten krijgenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan ik ook ergens online de vertrekstaten bekijken?
Jep, http://ns.nl/vertrekstaten/bhv0.pdfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan ik ook ergens online de vertrekstaten bekijken?
Nee, je moet eerst met nachtlijn 452 naar Utrecht Centraal reizen en daar een trein pakken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ok, uit die vertrekstaten opzoeken kom ik niet echt![]()
Dan maar hier vragen: zit Amersfoort op het nachtnet op zaterdagnacht?
Ook primaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst met nachtlijn 452 naar Utrecht Centraal reizen en daar een trein pakken.
Van 6 juli t/m 22 augustus wel, dan gaat er elke nacht (muv maandag) om 2.36u een trein naar Schiphol via Utrecht en om 4.20u naar Enschedequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ok, uit die vertrekstaten opzoeken kom ik niet echt![]()
Dan maar hier vragen: zit Amersfoort op het nachtnet op zaterdagnacht?
Ik ben op 12 juni in Amf en moet dan 's nachts naar Rtd, dus helaasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
Van 6 juli t/m 22 augustus wel, dan gaat er elke nacht (muv maandag) om 2.36u een trein naar Schiphol via Utrecht en om 4.20u naar Enschede
Dat is daar sinds een paar weken gebruikelijk ja. Al schijnt er ook nog steeds af en toe SGMm tussen te zitten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmiddag trouwens SLT op de Hoekse Lijn
Dat is planmatig tegenwoordig, als het goed is is de hele Hoekse lijn nu SLT. Twee van de drie omlopen Utrecht-Baarn waren vandaag trouwens ook SLT.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmiddag trouwens SLT op de Hoekse Lijn
Dat heb ik meer met de SGM.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:52 schreef Crientj het volgende:
Ja. en die krengen zitten voor geen meter.
Je hebt er amper beenruimte in duude. ;o
"We denken dat". Bemoedigend.quote:"Dames en heren, goedenavond. We denken dat we achter een goederentrein aanrijden, daarom rijden we niet met volle snelheid. Deze trein had al een vertraging van 10 minuten en deze zal daardoor iets verder oplopen. Onze excuses voor het ongemak."
quote:
Kan het zijn dat deze berichten iets met elkaar te maken hebben?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Geen treinverkeer tussen Delft en Rotterdam: stoptrein in brand.
Ik reed van Rotterdam naar Breda, waar op dat moment grote onduidelijkheid heerste over wat er aan de hand was. De trein die ik had, de 1900 naar Venlo, keerde ook te Rotterdam. De 2200-sneltrein naar Breda keerde eveneens te Rotterdam en zat stampvol. Ik had wel zitplek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Kan het zijn dat deze berichten iets met elkaar te maken hebben?
Hmm, nog nooit gezienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is daar sinds een paar weken gebruikelijk ja. Al schijnt er ook nog steeds af en toe SGMm tussen te zitten.
Ziet eruit als een vaste remquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Jeroen_L het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://twitgoo.com/x6l3n
Bestaat nu niet meer in die hoedanigheid, althans het was vrij groen toen ik er in 2007 (?) met een trein doorheen reed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef KipSiam het volgende:
Even een vraagje - ik heb ooit (meer dan 10 jaar geleden) een foto gevonden van een trein die ergens in de jaren '60/'70/'80 op een spoorlijn vanaf Noord-Limburg (Weert?!) door een zandverstuiving reed.
Kent iemand daar foto's van? Vond het wel bizar, wist niet dat zoiets bestond in Nederland.
Toffe platen. Bij die middelste wat het duidelijk wel beter, want laat de auto's maar wachtenquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:25 schreef busfoto.nl het volgende:
Vroeger, toen het echt niet allemaal beter was!
Trein door de zandvlakte, Budel:
[ afbeelding ]
Overweg snelweg A2 bij Nieuwersluis
[ afbeelding ]
Hoe trams vroeger werden gesloopt
[ afbeelding ]
Jammer dat zoiets nu niet meer kanquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:29 schreef dennistd het volgende:
Zo'n trein zal maar net kapot gaan midden op de A2
Van treinen op de vliegbasis zijn idd weinig tot geen beschikbare foto's, maar weet wel een site die je zou moeten kunnen bekoren:quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:06 schreef Socios het volgende:
Ik zocht nog naar foto´s van de treinen naar Stiens die reden over Vliegbasis Leeuwarden. Kan ze niet vinden helaas.
Jammer genoeg zijn die niet te vinden...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:06 schreef Socios het volgende:
Ik zocht nog naar foto´s van de treinen naar Stiens die reden over Vliegbasis Leeuwarden. Kan ze niet vinden helaas.
Hee zat jij daar ook in? Dat we met die Plan U de zinkfabriek in gereden zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:18 schreef busfoto.nl het volgende:
Bestaat nu niet meer in die hoedanigheid, althans het was vrij groen toen ik er in 2007 (?) met een trein doorheen reed.
Lijkt iedereen een goed idee. Honderd jaar geleden al. Die dijk is ooit zo breed gemaakt omdat er rekening gehouden is met een spoorlijn. Helaas groeide het autoverkeer iets te snel waardoor het daar nooit van gekomen is. Anders was het met de ontsluiting van de Wieringermeer en Friesland wel heel anders afgelopen. Dat is nu gewoon nog steeds ontwikkelingsland.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn die niet te vinden...
En wie is hier voorstander van een spoortracé over de afsluitdijk?
Lijkt mij wel een goed idee, maar of het rendabel is te krijgen blijft de vraag..
Present: Idee: HSL-Noord, tussen Amsterdam en Hamburgquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef greavy het volgende:
[..]
En wie is hier voorstander van een spoortracé over de afsluitdijk?
Lijkt mij wel een goed idee, maar of het rendabel is te krijgen blijft de vraag..
Nee dat is omdat dat ding er graftiefes lang over doet en je voor hetzelfde geld met hetzelfde comfort met een EuroLines naar Praag kunt of zo. DUH dat er niemand in zit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
Het komt er toch niet van. Het reizigerspotentieel is te gering. Behalve in de spitsuren en op zondagavond zitten er niet echt veel mensen in de Qliner tussen Leeuwarden en Alkmaar.
Leeuwarden - Alkmaar is 2 uur ja. Met een sneltrein tussen beide plaatsen op een nieuw aan te leggen spoor moet er minimaal 45 minuten af kunnen, als het al niet een vol uur is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is omdat dat ding er graftiefes lang over doet en je voor hetzelfde geld met hetzelfde comfort met een EuroLines naar Praag kunt of zo. DUH dat er niemand in zit.
ik heb het vanaf Groningen wel eens gedaan. Puur omdat het sneller is. Terug ging ik uiteraard wel onderlangsquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:30 schreef greavy het volgende:
Ja, wie gaat er nou voor zijn plezier 2 uur in een bus zitten..
Ik kies dan liever de trein uit Leeuwarden naar Alkmaar, wat weliswaar nog langer is.
Groningen - Alkmaar? Kan nooit veel sneller zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb het vanaf Groningen wel eens gedaan. Puur omdat het sneller is.
Scheelt toch 15 minutenquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Groningen - Alkmaar? Kan nooit veel sneller zijn
Als je het goed doet, 3 minuten, anders 13 minuten.quote:
5 minuten. Want dat lopen van het station naar het busstation slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:43 schreef greavy het volgende:
Trein: 3:02 (¤29,80 VOL, ¤17,90 REDUCTIE)
Trein/Bus: 2:59 (¤20,60 totaal)
3 minuten sneller
[..]
Als je het goed doet, 3 minuten, anders 13 minuten.![]()
Ja, zie de reisdatum. Dat is in de periode dat Arnhem eruit ligtquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:44 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is dit nieuw, een ICE Amsterdam-Eindhoven-Frankfurt(-Karlsruhe)?
link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |