Crypto-Limburgerquote:
Ah ja natuurlijk, how could I?quote:
De foto wat ik geschoten heb...quote:
Nee. Idiootquote:Op maandag 24 mei 2010 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De foto wat ik geschoten heb...
Zo goed?
Neigingen zeg je? Ik zie het probleem niet zoquote:Op maandag 24 mei 2010 22:52 schreef RubenK het volgende:
zit er zo een eikel hier met zelfmoord neigingen op het perron bij castricum waardoor we niet verder kunnen omdat we moeten wachten op professionele hulp...
Mja, snel meenemen en daarna op zo iemand inpraten zou ik doen, maar de hulpverleners kiezen andersquote:Op maandag 24 mei 2010 22:54 schreef dennistd het volgende:
Dan heb je toch genoeg aan een agent met handboeien? Ene pols vastmaken aan de boeien, andere kant vastmaken aan een paal op het perron. Wedden dat ie niet meer op het spoor kan springen?
Of ben ik nu wat te hard?
Gewoon een douwtje gevenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, snel meenemen en daarna op zo iemand inpraten zou ik doen, maar de hulpverleners kiezen anders
ik nou ook niet echt, zeker geen reden om 25 minuten stil te gaan staanquote:Op maandag 24 mei 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neigingen zeg je? Ik zie het probleem niet zo
Bij Gilze-Rijnen is het iemand wél geluktquote:Op maandag 24 mei 2010 22:52 schreef RubenK het volgende:zit er zo een eikel hier met zelfmoord neigingen op het perron bij castricum waardoor we niet verder kunnen omdat we moeten wachten op professionele hulp...
rustig maarquote:Op maandag 24 mei 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Idioot
DE foto DIE ik geschoten heb.
of
HET plaatje DAT (en nog steeds niet wat) ik geschoten heb.
Oftewel: Zo ongeveer tot einde dienst van vandaagquote:Aanrijding-met persoon Gilze-Rijen
Tussen Breda en Tilburg moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 45 minuten.
Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Breda en Gilze-Rijen geen treinen maar bussen.oorgaande reizigers tussen Tilburg en Den Haag Centraal, tussen Eindhoven en Rotterdam Centraal, tussen Eindhoven en Den Haag Centraal, tussen Nijmegen en Roosendaal en tussen Tilburg en Rotterdam Centraal kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Prognose:
*Einde tussen 24.00 en 01.00 uur
Jezus lul, het is half twaalf geweest, wat wil je nou??quote:Op maandag 24 mei 2010 23:39 schreef greavy het volgende:
Inmiddels heeft ProFail het al bijgesteld:
[..]
Oftewel: Zo ongeveer tot einde dienst van vandaag![]()
Springer of niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:39 schreef greavy het volgende:
Inmiddels heeft ProFail het al bijgesteld:
[..]
Oftewel: Zo ongeveer tot einde dienst van vandaag![]()
Precies... En een beetje medeleven mag ook wel, al is het maar voor de machinist...quote:Op maandag 24 mei 2010 23:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Springer of niet.
Je kan moeilijk de treinen 1 voor 1 over het lijk heen laten rijden.
Zouden ze een nieuw storingentraject in de achterhoek gevonden hebben?quote:Seinstoring Vorden-Winterswijk
Tussen Zutphen en Winterswijk moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 60 minuten.
Door een seinstoring rijden er tussen Vorden en Winterswijk geen treinen.
Prognose:
* Einde tussen 11.00 en 12.00 uur
niet, want het lijk moet ook opgeruimd wordenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon een douwtje gevenHeeft die gast zijn zin, en er valt maar 1 trein uit
Dubbelspoor zonder seinen en overwegen en met maar slechts enkele handbediende wissels. Veel beter dan dat kan het bijna nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou als ik Winterswijk was, kluunspoortjes naar Bocholt en Borken gaan aaneggen en zo
Zoals het in 1880 was dus eigenlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dubbelspoor zonder seinen en overwegen en met maar slechts enkele handbediende wissels. Veel beter dan dat kan het bijna niet
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat zijn die Duitse bordjes ook leukAl die mooie letters!
Als Grafisch Ontwerper ga ik hier toch een beetje van watertanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |