Die blauwe en roze stoelen lijken totaal niet op elkaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:55 schreef ReisT het volgende:
Ik vind het knap altijd dat iedereen zoveel verschil ontdekt tussen VIRM-stoelen, ik vind het allemaal vergelijkbaar eigenlijk. Zolang je niet in de kopbakken zit (=geluidsoverlast) is het niet zo veel verschil allemaal.
En de beste ztiplaatsen (in materieel waar ik helaas niet vaak mee reis) blijven altijd nog die oranje banken in ICM/ICR. Waarvan het aantal helaas in hoog tempo afneemt...
VIRM-2 en 3 hebben dat ook en bij VIRM-1 loop ik altijd even door tot de bakken die er later zijn bijgekomen, dat zijn stoffen stoelen die ook in coach-opstelling staan. Alle VIRMs hebben dus eigenlijk coach-opstelling.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef James1988 het volgende:
Wat ik een enorm pluspunt vind aan VIRM-4 is dat er onderin overal een coach-opstelling is. Dit vind ik zo veel fijner zitten... want dan heb ik meer beenruimte.
Dat vind ik dan weer opmerkelijk. Dat je in coach meer beenruimte vindt dan in Vis-a-vis. Ligt er ook aan waarmee je mag knietje-vrijen aan de overkant natuurlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef James1988 het volgende:
Wat ik een enorm pluspunt vind aan VIRM-4 is dat er onderin overal een coach-opstelling is. Dit vind ik zo veel fijner zitten... want dan heb ik meer beenruimte.
Amersfoort?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:28 schreef KapiteinT het volgende:
Klein quiz-vraagje tussen alle VIRMs door. Op welk station heeft deze vertrekstaat gehangen?
[ afbeelding ]
Jup. En een bronvermelding zou handig zijn Dennisquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef dennistd het volgende:
Plan T mogelijk in september terzijde
Vanaf het wijzigingsblad van september staan er geen diensten voor Plan T meer gepland. De stellen gaan dan mogelijk terzijde.
Dit is uiteraard wel afhankelijk van de instroom van SLT. Bij een normale instroomhoeveelheid zou het dus per september over en uit zijn voor de oudste Nederlandse treinstellen.
Laten we niet doen alsof er iets vreselijk bijzonders aan de hand is. 46 jaar is lang, maar niet overdreven. En dan nog wordt Plan T allicht overleefd door Plan V.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef dennistd het volgende:
Plan T mogelijk in september terzijde
Vanaf het wijzigingsblad van september staan er geen diensten voor Plan T meer gepland. De stellen gaan dan mogelijk terzijde.
Dit is uiteraard wel afhankelijk van de instroom van SLT. Bij een normale instroomhoeveelheid zou het dus per september over en uit zijn voor de oudste Nederlandse treinstellen.
Jaaaaa!quote:
Wacht nou eerst maar eens rustig af, voorlopig zit er nog zat van die handel in de sprinters Breukelen - Rhenen en de InterCityquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:43 schreef greavy het volgende:
Zoals verwacht, zou Plan T einde van dit jaar al niet halen.
Opzich vind ik het jammer, want zijn mooie treintjes om te zien![]()
Maarja, Het hele Mat'64 gebeuren is per 13 juni al uit de 5100 (Stoptrein )Roosendaal -) Dordrecht - Den Haag CS) en de 6000 (Stoptrein Utrecht - Tiel) en de 13600 (Stoptrein Utrecht - Breda).
De 5100 gaat SLT overheersen met af en toe eens mDDM, en de 6000 en 13600 SGMm, mDDM en DD-AR
Ik wou zeggen, mijn laatste gok was Nieuw Vennep geweest, het MOEST daar zijn ergensquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Er staat:
Schiphol,
Amsterdam / Duivendrecht, Hilversum
Oftewel: alle treinen op dit bord gaan naar Schiphol, waarna sommige doorrijden naar Amsterdam Centraal en andere naar Hilversum. Op Hoofddorp hangt een soortgelijk bord, maar daar staan ook treinen naar Lelystad op.
Dit bord heeft in 2005 op Leiden Centraal gehangen en staat nu inmiddels alweer een jaartje bij mij.
Breukelen - Rhenen is logisch dat daar nog geen SLT rijdt, want het heeft daar problemen met zijn treeplanken, tussen Utrecht en Rhenen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar eens rustig af, voorlopig zit er nog zat van die handel in de sprinters Breukelen - Rhenen en de InterCityUtrecht - Almere Oostvaarders. De Duitsers hebben er een spreekwoord voor
klopt ja, al was Mat64 daar al sinds 2006 weg ten faveure van SGMm, maar okeequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef greavy het volgende:
Tussen Utrecht en Baarn zit er tegenwoordig wel SLT
In 2009 en 2010 heb ik toch regelmatig Mat'64 meegemaakt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klopt ja, al was Mat64 daar al sinds 2006 weg ten faveure van SGMm, maar okee
Ik ook wel eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |