http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/po/timuropenradio/20100522-12.wma?start=01:45:19&end=01:47:41quote:Op maandag 24 mei 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond de mama appelsap van zaterdag echt vreselijk goed.
Weet alleen niet welk nr het was
Steekproef?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, handig, heb een woord nodig, maar weet em niet
Iets met 'een product testen om de zoveel stuks'. Volgens mij heb je daar een bepaald woord voor, iemand die het weet? Bedankt
Ja dieeeeeequote:
Dat jaquote:Op maandag 24 mei 2010 17:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Steekproef?
Veel plezier met het proeven van je steaks!
Ik luister ook hoor, al schakel ik af en toe over op Spotify als er reclame is.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:52 schreef themauster het volgende:
Hans de enige luisteraar op deze zomerse maandagavond die op een zondagavond lijkt![]()
Hier ook. Is dan alleen geen afstudeerverslagquote:Op maandag 24 mei 2010 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik luister ook hoor, al schakel ik af en toe over op Spotify als er reclame is.
Maar probeer druk bezig te zijn met m'n afstudeerverslag. Is alleen lastig omdat ik steeds afgeleid wordt.
Mwa, zomerse maandagavond? dat valt ook wel mee hoor hiero.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:52 schreef themauster het volgende:
Hans de enige luisteraar op deze zomerse maandagavond die op een zondagavond lijkt![]()
Het wás hier eerder vanavond nog best mooi, maar nu is de lucht egaal grijs...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, zomerse maandagavond? dat valt ook wel mee hoor hiero.
Denk dat het Zuiden nog wel goed is, maar het weer in het Noorden viel vandaag toch wel tegen hoor. Rond 18:00 weer heel even wat zon, maar een groot deel van de dag was er laaghangende bewolking.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het wás hier eerder vanavond nog best mooi, maar nu is de lucht egaal grijs...
In Drenthe scheen de zon nog de hele middag, pas toen we Groningen in reden werd het donker in de lucht,hoe dichter bij huis hoe donkerder het werdquote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat het Zuiden nog wel goed is, maar het weer in het Noorden viel vandaag toch wel tegen hoor. Rond 18:00 weer heel even wat zon, maar een groot deel van de dag was er laaghangende bewolking.
Flauw is dat eigenlijk ookquote:Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef themauster het volgende:
[..]
In Drenthe scheen de zon nog de hele middag, pas toen we Groningen in reden werd het donker in de lucht,hoe dichter bij huis hoe donkerder het werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |