Ik vind Shalalalie ordinaire ethervervuiling, van welke artiest dan ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:50 schreef alors het volgende:
Pffffffff wat een nabouwert die gozert van Shalalalie![]()
Die versie van die Nederlandse jongen is leuker
Eén van de allerkutste nummers iddquote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
wat vind ik Behind Blue Eyes van Limp Bizkit toch een ongelooflijk kutnummer. imho misschien wel het slechtste ooit gemaakt.
Een van de beste platen ooit gemaakt!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
wat vind ik Behind Blue Eyes van Limp Bizkit toch een ongelooflijk kutnummer. imho misschien wel het slechtste ooit gemaakt.
Michael Bublé kan ik hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:05 schreef -Hans- het volgende:
Wat een Saai radio muziek @ Sportschool ! Vooral de troep van die vreselijke Michael Buble. Volgende keer maar weer The best of Shakira draaien
Haha helderquote:Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Michael Bublé kan ik hebben.
Van Beyoncé moeten ze de stembanden verwijderen.
Vreselijke crap idd. Leuk mens, maar stop met zingen.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Nikki - Can't Stop Thinking About You
Sure, I can stop thinking about you.
![]()
![]()
![]()
Ik durf te wedden dat Nikki nooit zelf een nummer zal schrijven.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke crap idd. Leuk mens, maar stop met zingen.
Misschien toch maar overwegen want ik weet niet welke duur betaalde kracht de tekst heeft verzonnen van het liedje van net, maar er is ruimte voor verbeteringquote:Op maandag 24 mei 2010 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Nikki nooit zelf een nummer zal schrijven.
hij is idd leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |