Hoi!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:05 schreef -Hans- het volgende:
oh-ohMoi !
.
Ouwehands dierenpark = leuk.
Tis buiten echt niet te doen, zelfs de honden liggen binnen nuquote:Op maandag 24 mei 2010 12:20 schreef Cee het volgende:
't Is hier in 't zuiden inderdaad nog broeiend warm, gisteren geBBQ'd, heerlijk was dat, want er was nog geen wesp te bekennen.
Ik zag in april al wespen, nu net buiten alweerquote:Op maandag 24 mei 2010 12:20 schreef Cee het volgende:
't Is hier in 't zuiden inderdaad nog broeiend warm, gisteren geBBQ'd, heerlijk was dat, want er was nog geen wesp te bekennen.
Ik zeg dat wel es als iemand iets geks zegt.quote:
+ 2 herkenbaarquote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg dat wel es als iemand iets geks zegt.
Niemand die het snapt he![]()
Ik zei het gisteren nog in de dierentuin tegen een vriendin, die keek me aan of ik gek wasquote:Op maandag 24 mei 2010 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
+ 2 herkenbaar. Ook wel eens gedaan op het werk.. Toen bleef het ff stil en moest ik het uitleggen
.
Haha dat was dan wel een erg leuke situatie. Prachtig!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren nog in de dierentuin tegen een vriendin, die keek me aan of ik gek was![]()
Maar andere vriendin die er bij was die luistert ook altijd dus die moest wel lachen
Snel, de auto in en naar het zuiden rijden!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
HomeTown Glory
Damn lijkt wel of het zo gaat regenen... af en toe zon maar ook donkere wolken zijn zichtbaar. Er komt nu ook aardig koude lucht binnen.
Hier is het ietsje bewolkter, maar nog steeds wel zon. Ik ga zo buiten eten dus hoop wel dat het zonnig blijft.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
HomeTown Glory
Damn lijkt wel of het zo gaat regenen... af en toe zon maar ook donkere wolken zijn zichtbaar. Er komt nu ook aardig koude lucht binnen.
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Snel, de auto in en naar het zuiden rijden!
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Vinniiee
Oja, ff vergeten dat ik een deur had opengezet.. daar komt die lucht dus vandaan
Blijft voorlopig nog wel droogquote:Op maandag 24 mei 2010 12:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hier is het ietsje bewolkter, maar nog steeds wel zon. Ik ga zo buiten eten dus hoop wel dat het zonnig blijft.
BBQquote:Op maandag 24 mei 2010 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter als stank
Vanavond BBQ'en
Dadelijk the cave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |