Wat Ralf verdient is een welgemeende 'fuck you' en een welgemeende 'kust men kloten'.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
We krijgen zo wel een imposant lijstje zwakzinnige deelnemers:
-De toppers
- Sienke
- Ralf "Click Clack" Mackenbach(dat ik die achternaam weet
!)
dat eerste komt dan net zo slecht over hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat Ralf verdient is een welgemeende 'fuck you' en een welgemeende 'kust men kloten'.
Alleen moet ik met dat laatste oppassen gezien zijn voorkeur...
Wanneer komt diequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef Pino112 het volgende:
'middag!
rudymackay
Ik ook! Benieuwd of mijn naam nog ergens in voorkomt... RT @LeilaRADIO: Ik kijk erg uit naar de nieuwe programmering van #3FM!
about 4 hours ago via TweetDeck
Ik hoop met hem mee
wat wil je dat we zeggen, dat is gewoon zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
Jongens, leg eens even uit aan mijn vriend uit de 4e, dat 3fm > commercieel
Hij beweert dat we terug moeten naar 2 zenders, waar het niet om de muziek zou moeten draaien...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat wil je dat we zeggen, dat is gewoon zo
quote:Domien, 3FM
Jajaja, ik post een foto ook een keertje dubbel. Sorry.
2 minutes ago from Twitter for iPhone
quote:Domien, 3FM
Mijn hemel, ik post ook een keer een foto dubbel. Denk aan jullie bloeddruk.
4 minutes ago from Twitter for iPhone
't begint om 19:30 en met een beetje geluk is het rond 21:10 wel afgelopen. Het is trouwens te zien via RTV Noordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef borisz het volgende:
Hansie hoe laat mag je dronken worden, ofwel begint de basketballfinale?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef Pino112 het volgende:
'middag!
rudymackay
Ik ook! Benieuwd of mijn naam nog ergens in voorkomt... RT @LeilaRADIO: Ik kijk erg uit naar de nieuwe programmering van #3FM!
about 4 hours ago via TweetDeck
Ik hoop met hem mee
Ik noem dat niet op zijn teentjes getrapt, ik zou het ook reteirritant vinden dat als ik een fout maak op twitter dat iedereen er meteen op reageertquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef Pino112 het volgende:
Domien is weer eens op zijn teentjes getrapt
[..]
[..]![]()
En als je 'bekend' bent moet natuurlijk iedereen dat even melden. Ik snap hem ook wel hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik noem dat niet op zijn teentjes getrapt, ik zou het ook reteirritant vinden dat als ik een fout maak op twitter dat iedereen er meteen op reageert
Dus hij wil dat iedereen gaat luisteren naar 538 of Slam, waar je elke 2 uur dezelfde reclames hoort, afgewisseld met af en toe muziek wat de DJ's (of plaat-instart-robots) door de baas verplicht moeten draaien? Nee, dan liever publieke radio. Die durven tenminste wat meer, zoals aan de lopende band nieuwe artiesten ontdekken... waarna de commercieelen ze een paar maanden later pas gaan draaien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij beweert dat we terug moeten naar 2 zenders, waar het niet om de muziek zou moeten draaien...
Een half uurtje eerder maakte 'ie zelf de opmerking dat 'ie mensen die via een RT reply-en irritant vind. Als 'ie dan zelf iets irritants doet mag men daar best wat van zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik noem dat niet op zijn teentjes getrapt, ik zou het ook reteirritant vinden dat als ik een fout maak op twitter dat iedereen er meteen op reageert
Ik ben benieuwd wat Radio 538 en Q-Music zouden doen met o.a. Rox, Kane of Anouk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus hij wil dat iedereen gaat luisteren naar 538 of Slam, waar je elke 2 uur dezelfde reclames hoort, afgewisseld met af en toe muziek wat de DJ's (of plaat-instart-robots) door de baas verplicht moeten draaien? Nee, dan liever publieke radio. Die durven tenminste wat meer, zoals aan de lopende band nieuwe artiesten ontdekken... waarna de commercieelen ze een paar maanden later pas gaan draaien.
* Ofyles2 daar een woord voor moet bedenken, dit in het volgende topic...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een half uurtje eerder maakte 'ie zelf de opmerking dat 'ie mensen die via een RT reply-en irritant vind. Als 'ie dan zelf iets irritants doet mag men daar best wat van zeggen.
Al moet ik wel zeggen dat de hoeveelheid replies en de toon van sommigen toch ook wel erg overdreven was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |