Jup tijdens SR was er weinig te klagen over Annemieke. Maar toen ze weer dr weekendshow ging doen klonk ze direct weer als tijdens dr weekendshow.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:34 schreef Cee het volgende:
[..]
En ze praat zo overdreven, kan het niet uitleggen. Het lijkt alsof ze zo'n extra-fout dj-accent op zet, met irritante termen er tussendoor. Dat deed ze dan weer niet tijdens het Glazen Huis dus ik weet niet waar het aan ligt, misschien wel aan mij.
Maar in ieder geval kan de radio weer aan.
Goedemorgen lieve mensen!
Misschien dat ze het er op gokken dat het rustig is vanwege het mooie weer, maar denk dat ze ongelijk gaan krijgenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt zo ontzettend suïcidaal, niet te bevatten.
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt zo ontzettend suïcidaal, niet te bevatten.
hier in Grunn Stad ook :-squote:Op maandag 24 mei 2010 11:07 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Wat fijn dat Paul er zit, goed dat ik het hier las anders had ik hem pas om 12.00 aangezet.
Dat weerbericht, 'in het noorden bewolkt en regen' ..... Ehmm hier is de lucht nog egaal blauw en schijnt het zonnetje vrolijk door
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:16 schreef borisz het volgende:
Limbo
* borisz ziet de wijncollectie van Roel flink aangevuld worden met rosé's.
Soms denk ik wel dat het natte vingerwerk is, dat weerbericht. 'Oh het noorden moet ook nog, tsja vast kouder en ehhhh bewolkt natuurlijk.'quote:
Woon jij in Grunn mien jong? Maar kan het bevestigen idd. 't is hartstikke mooi weer! 's ochtends heeft trouwens wel hard geregend, maar nu.... prima!quote:
yup, ergens in de indische buurtquote:Op maandag 24 mei 2010 11:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woon jij in Grunn mien jong? Maar kan het bevestigen idd. 't is hartstikke mooi weer! 's ochtends heeft trouwens wel hard geregend, maar nu.... prima!
Ah, daar! Leukquote:Op maandag 24 mei 2010 11:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, ergens in de indische buurt
en regen? daar heb ik niets van gemerkt, dat moet dan voor half 10 vanochtend zijn geweest. En 's nachts regen vind ik prima :-)
Dit.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:46 schreef alors het volgende:
Wat een zeikerige clichemuziek maakt die kerel toch zeg
QFT.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:46 schreef alors het volgende:
Wat een zeikerige clichemuziek maakt die kerel toch zeg
Ditquote:
Hoi!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:05 schreef -Hans- het volgende:
oh-ohMoi !
.
Ouwehands dierenpark = leuk.
Tis buiten echt niet te doen, zelfs de honden liggen binnen nuquote:Op maandag 24 mei 2010 12:20 schreef Cee het volgende:
't Is hier in 't zuiden inderdaad nog broeiend warm, gisteren geBBQ'd, heerlijk was dat, want er was nog geen wesp te bekennen.
Ik zag in april al wespen, nu net buiten alweerquote:Op maandag 24 mei 2010 12:20 schreef Cee het volgende:
't Is hier in 't zuiden inderdaad nog broeiend warm, gisteren geBBQ'd, heerlijk was dat, want er was nog geen wesp te bekennen.
Ik zeg dat wel es als iemand iets geks zegt.quote:
+ 2 herkenbaarquote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg dat wel es als iemand iets geks zegt.
Niemand die het snapt he![]()
Ik zei het gisteren nog in de dierentuin tegen een vriendin, die keek me aan of ik gek wasquote:Op maandag 24 mei 2010 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
+ 2 herkenbaar. Ook wel eens gedaan op het werk.. Toen bleef het ff stil en moest ik het uitleggen
.
Haha dat was dan wel een erg leuke situatie. Prachtig!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren nog in de dierentuin tegen een vriendin, die keek me aan of ik gek was![]()
Maar andere vriendin die er bij was die luistert ook altijd dus die moest wel lachen
Snel, de auto in en naar het zuiden rijden!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
HomeTown Glory
Damn lijkt wel of het zo gaat regenen... af en toe zon maar ook donkere wolken zijn zichtbaar. Er komt nu ook aardig koude lucht binnen.
Hier is het ietsje bewolkter, maar nog steeds wel zon. Ik ga zo buiten eten dus hoop wel dat het zonnig blijft.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:40 schreef -Hans- het volgende:
HomeTown Glory
Damn lijkt wel of het zo gaat regenen... af en toe zon maar ook donkere wolken zijn zichtbaar. Er komt nu ook aardig koude lucht binnen.
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Snel, de auto in en naar het zuiden rijden!
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Vinniiee
Oja, ff vergeten dat ik een deur had opengezet.. daar komt die lucht dus vandaan
Blijft voorlopig nog wel droogquote:Op maandag 24 mei 2010 12:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hier is het ietsje bewolkter, maar nog steeds wel zon. Ik ga zo buiten eten dus hoop wel dat het zonnig blijft.
BBQquote:Op maandag 24 mei 2010 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter als stank
Vanavond BBQ'en
Dadelijk the cave
Ik vind Shalalalie ordinaire ethervervuiling, van welke artiest dan ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:50 schreef alors het volgende:
Pffffffff wat een nabouwert die gozert van Shalalalie![]()
Die versie van die Nederlandse jongen is leuker
Eén van de allerkutste nummers iddquote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
wat vind ik Behind Blue Eyes van Limp Bizkit toch een ongelooflijk kutnummer. imho misschien wel het slechtste ooit gemaakt.
Een van de beste platen ooit gemaakt!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
wat vind ik Behind Blue Eyes van Limp Bizkit toch een ongelooflijk kutnummer. imho misschien wel het slechtste ooit gemaakt.
Michael Bublé kan ik hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:05 schreef -Hans- het volgende:
Wat een Saai radio muziek @ Sportschool ! Vooral de troep van die vreselijke Michael Buble. Volgende keer maar weer The best of Shakira draaien
Haha helderquote:Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Michael Bublé kan ik hebben.
Van Beyoncé moeten ze de stembanden verwijderen.
Vreselijke crap idd. Leuk mens, maar stop met zingen.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Nikki - Can't Stop Thinking About You
Sure, I can stop thinking about you.
![]()
![]()
![]()
Ik durf te wedden dat Nikki nooit zelf een nummer zal schrijven.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke crap idd. Leuk mens, maar stop met zingen.
Misschien toch maar overwegen want ik weet niet welke duur betaalde kracht de tekst heeft verzonnen van het liedje van net, maar er is ruimte voor verbeteringquote:Op maandag 24 mei 2010 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Nikki nooit zelf een nummer zal schrijven.
hij is idd leukquote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/po/timuropenradio/20100522-12.wma?start=01:45:19&end=01:47:41quote:Op maandag 24 mei 2010 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond de mama appelsap van zaterdag echt vreselijk goed.
Weet alleen niet welk nr het was
Steekproef?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, handig, heb een woord nodig, maar weet em niet
Iets met 'een product testen om de zoveel stuks'. Volgens mij heb je daar een bepaald woord voor, iemand die het weet? Bedankt
Ja dieeeeeequote:
Dat jaquote:Op maandag 24 mei 2010 17:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Steekproef?
Veel plezier met het proeven van je steaks!
Ik luister ook hoor, al schakel ik af en toe over op Spotify als er reclame is.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:52 schreef themauster het volgende:
Hans de enige luisteraar op deze zomerse maandagavond die op een zondagavond lijkt![]()
Hier ook. Is dan alleen geen afstudeerverslagquote:Op maandag 24 mei 2010 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik luister ook hoor, al schakel ik af en toe over op Spotify als er reclame is.
Maar probeer druk bezig te zijn met m'n afstudeerverslag. Is alleen lastig omdat ik steeds afgeleid wordt.
Mwa, zomerse maandagavond? dat valt ook wel mee hoor hiero.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:52 schreef themauster het volgende:
Hans de enige luisteraar op deze zomerse maandagavond die op een zondagavond lijkt![]()
Het wás hier eerder vanavond nog best mooi, maar nu is de lucht egaal grijs...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, zomerse maandagavond? dat valt ook wel mee hoor hiero.
Denk dat het Zuiden nog wel goed is, maar het weer in het Noorden viel vandaag toch wel tegen hoor. Rond 18:00 weer heel even wat zon, maar een groot deel van de dag was er laaghangende bewolking.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het wás hier eerder vanavond nog best mooi, maar nu is de lucht egaal grijs...
In Drenthe scheen de zon nog de hele middag, pas toen we Groningen in reden werd het donker in de lucht,hoe dichter bij huis hoe donkerder het werdquote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat het Zuiden nog wel goed is, maar het weer in het Noorden viel vandaag toch wel tegen hoor. Rond 18:00 weer heel even wat zon, maar een groot deel van de dag was er laaghangende bewolking.
Flauw is dat eigenlijk ookquote:Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef themauster het volgende:
[..]
In Drenthe scheen de zon nog de hele middag, pas toen we Groningen in reden werd het donker in de lucht,hoe dichter bij huis hoe donkerder het werd
fixedquote:Op maandag 24 mei 2010 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
dit is de 1e keer dat ik miranda van holland op de webcam zie, maar kan dat mens ook stil zijn? jemig zeg!
AsfBin met een grafische interface, waarvan ik atm de naam kwijt ben. Zoek ik later vandaag wel even op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:41 schreef hole1988 het volgende:
@sirolf en @gerbenp wat voor programma gebruiken jullie om de VSR stream opname mee te bewerken.
deze toevallig http://www.onlinetvrecord(...)asfbingui/index.htmlquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AsfBin met een grafische interface, waarvan ik atm de naam kwijt ben. Zoek ik later vandaag wel even op.
cut assistant toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AsfBin met een grafische interface, waarvan ik atm de naam kwijt ben. Zoek ik later vandaag wel even op.
Klopt, was gisteravond (lees: afgelopen nacht) die naam even kwijt, en die app heb ik niet op m'n telefoon geïnstalleerd staan.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Gerard is ziek, dus Roosmarijn straks van 10-12uur
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:34 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Wat doet dat gedrocht op de radio
Je moet op dit tijdstip ook niet naar Radio 538 luisteren hè? Da's vragen om problemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:34 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Wat doet dat gedrocht op de radio
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je moet op dit tijdstip ook niet naar Radio 538 luisteren hè? Da's vragen om problemen.
I second thatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:46 schreef -Hans- het volgende:
Kunnen ze niet stoppen met het draaien van Biffy Clyro - Many Of Horror? Ding blijven ze maar draaien
qftquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:46 schreef -Hans- het volgende:
Kunnen ze niet stoppen met het draaien van Biffy Clyro - Many Of Horror? Ding blijven ze maar draaien
Spotifytime dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend bij Giel ook al..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:46 schreef -Hans- het volgende:
Heeft hij nu al heel wat keren getwitterd, (aandacht)quote:Ik wil zo graag roepen wat ik al maanden wil roepen.. Argh.
Begrijp nu ook waarom ik Domien niet volg via Twitter.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Die Domien lijkt af en toe echt een breezer-wijf :
Twitter Domien :
[..]
Heeft hij nu al heel wat keren getwitterd, (aandacht)
de besprekingen met 538 zijn rondgekomenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Twitter Domien :
[..]
Wat wilt hij dan roepen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Twitter Domien :
[..]
Hij gaat Giel Beelen opvolgen..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
de besprekingen met 538 zijn rondgekomen![]()
Dan is je leven ook echt voorbij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:51 schreef Derek010 het volgende:
Wat een bagger dit, niet raar dat ze zelfs uit X-Factor gezet worden.
't ist watt alt diet t'st hetquote:
Dat was 'ie sowieso al gezien de PIquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
This post is useless without any source...
shit gemist, dan maar zelf opzettenquote:
gemakkelijk hoop/geloof verliezen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef Etcetera het volgende:
Dit nummer is nogal dubieus te interpreteren
Gaaf! * jaloers is *quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
shit gemist, dan maar zelf opzetten, ga ze live zien
![]()
Ik hoorde vooral het laatste deelquote:
Wat een slome kutmuziekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:22 schreef -Hans- het volgende:
Deze hoor je ineens ook vaker..! Maar wat een track!Opposites - Licht Uit
![]()
Wie is hier nou de snackbar, jij of ik??
de slettenbakintrepetatie zekerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoorde vooral het laatste deel'I'm easy'
*mind, gutter, sorry
We krijgen zo wel een imposant lijstje zwakzinnige deelnemers:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 nog steeds hoopt dat Sieneke niet verder komt dan de halve finale...
Wat Ralf verdient is een welgemeende 'fuck you' en een welgemeende 'kust men kloten'.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
We krijgen zo wel een imposant lijstje zwakzinnige deelnemers:
-De toppers
- Sienke
- Ralf "Click Clack" Mackenbach(dat ik die achternaam weet
!)
dat eerste komt dan net zo slecht over hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat Ralf verdient is een welgemeende 'fuck you' en een welgemeende 'kust men kloten'.
Alleen moet ik met dat laatste oppassen gezien zijn voorkeur...
Wanneer komt diequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef Pino112 het volgende:
'middag!
rudymackay
Ik ook! Benieuwd of mijn naam nog ergens in voorkomt... RT @LeilaRADIO: Ik kijk erg uit naar de nieuwe programmering van #3FM!
about 4 hours ago via TweetDeck
Ik hoop met hem mee
wat wil je dat we zeggen, dat is gewoon zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
Jongens, leg eens even uit aan mijn vriend uit de 4e, dat 3fm > commercieel
Hij beweert dat we terug moeten naar 2 zenders, waar het niet om de muziek zou moeten draaien...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wat wil je dat we zeggen, dat is gewoon zo
quote:Domien, 3FM
Jajaja, ik post een foto ook een keertje dubbel. Sorry.
2 minutes ago from Twitter for iPhone
quote:Domien, 3FM
Mijn hemel, ik post ook een keer een foto dubbel. Denk aan jullie bloeddruk.
4 minutes ago from Twitter for iPhone
't begint om 19:30 en met een beetje geluk is het rond 21:10 wel afgelopen. Het is trouwens te zien via RTV Noordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef borisz het volgende:
Hansie hoe laat mag je dronken worden, ofwel begint de basketballfinale?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:15 schreef Pino112 het volgende:
'middag!
rudymackay
Ik ook! Benieuwd of mijn naam nog ergens in voorkomt... RT @LeilaRADIO: Ik kijk erg uit naar de nieuwe programmering van #3FM!
about 4 hours ago via TweetDeck
Ik hoop met hem mee
Ik noem dat niet op zijn teentjes getrapt, ik zou het ook reteirritant vinden dat als ik een fout maak op twitter dat iedereen er meteen op reageertquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:33 schreef Pino112 het volgende:
Domien is weer eens op zijn teentjes getrapt
[..]
[..]![]()
En als je 'bekend' bent moet natuurlijk iedereen dat even melden. Ik snap hem ook wel hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik noem dat niet op zijn teentjes getrapt, ik zou het ook reteirritant vinden dat als ik een fout maak op twitter dat iedereen er meteen op reageert
Dus hij wil dat iedereen gaat luisteren naar 538 of Slam, waar je elke 2 uur dezelfde reclames hoort, afgewisseld met af en toe muziek wat de DJ's (of plaat-instart-robots) door de baas verplicht moeten draaien? Nee, dan liever publieke radio. Die durven tenminste wat meer, zoals aan de lopende band nieuwe artiesten ontdekken... waarna de commercieelen ze een paar maanden later pas gaan draaien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij beweert dat we terug moeten naar 2 zenders, waar het niet om de muziek zou moeten draaien...
Een half uurtje eerder maakte 'ie zelf de opmerking dat 'ie mensen die via een RT reply-en irritant vind. Als 'ie dan zelf iets irritants doet mag men daar best wat van zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik noem dat niet op zijn teentjes getrapt, ik zou het ook reteirritant vinden dat als ik een fout maak op twitter dat iedereen er meteen op reageert
Ik ben benieuwd wat Radio 538 en Q-Music zouden doen met o.a. Rox, Kane of Anouk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus hij wil dat iedereen gaat luisteren naar 538 of Slam, waar je elke 2 uur dezelfde reclames hoort, afgewisseld met af en toe muziek wat de DJ's (of plaat-instart-robots) door de baas verplicht moeten draaien? Nee, dan liever publieke radio. Die durven tenminste wat meer, zoals aan de lopende band nieuwe artiesten ontdekken... waarna de commercieelen ze een paar maanden later pas gaan draaien.
* Ofyles2 daar een woord voor moet bedenken, dit in het volgende topic...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een half uurtje eerder maakte 'ie zelf de opmerking dat 'ie mensen die via een RT reply-en irritant vind. Als 'ie dan zelf iets irritants doet mag men daar best wat van zeggen.
Al moet ik wel zeggen dat de hoeveelheid replies en de toon van sommigen toch ook wel erg overdreven was...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus hij wil dat iedereen gaat luisteren naar 538 of Slam, waar je elke 2 uur dezelfde reclames hoort, afgewisseld met af en toe muziek wat de DJ's (of plaat-instart-robots) door de baas verplicht moeten draaien? Nee, dan liever publieke radio. Die durven tenminste wat meer, zoals aan de lopende band nieuwe artiesten ontdekken... waarna de commercieelen ze een paar maanden later pas gaan draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |