Niemand is zo goed in kibbelen als wij 2quote:Op maandag 24 mei 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh het echtpaar begint te kibbelen zie ik?
Tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij heb ik net gesolliciteerd naar een soort stage in het buitenland
Uhuh! Nu nog uitgekozen wordenquote:
per ongeluk? , je solliciteert niet per ongeluk en wat voor stage? en welk land?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij heb ik net gesolliciteerd naar een soort stage in het buitenland
yeah, what's up with those two? like alexis and blake....quote:Op maandag 24 mei 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ja, Nuno en Ang3l kunnen er ook wat van.
Kinda, sortaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yeah, what's up with those two? like alexis and blake....
hebben zij geschiedenis o.i.d?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O. Ik zie dat ik op 't juiste moment kom binnenvallenquote:
teaserquote:
bonniequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
My trusted companion komt me al 2 nachten op een rij knuffelen als ik met m'n drankje op 't balkon zit
Lekker ding.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
My trusted companion komt me al 2 nachten op een rij knuffelen als ik met m'n drankje op 't balkon zit
Nou dank je welquote:
Jij hebt ook niet op zitten letten toe Stroekie uitlegde, he?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yeah, explain.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
O. Ik zie dat ik op 't juiste moment kom binnenvallen
Ja dan ga ik zo met alle lichten uit en een glas drank in m'n eentje op ene stoel op 't balkon zitten, heel melancholisch dramatisch. En binnen no time hoor ik dan klang klang klang en dan klautert die tijger tegen m'n balkon omhoog om bij me op schoot te komen zittenquote:
Volgens mij heb ik je dat al ooit gePM'dquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yeah, explain.![]()
Het lijkt wel een soort mystery of is het misery.... hmmm i dunno...
Ik heb nergens gezegd dat et per ongeluk wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
per ongeluk? , je solliciteert niet per ongeluk en wat voor stage? en welk land?
please, ik had de nacht doorgehaald met mijn synthetische vriendjes dus was niet echt scherp.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet op zitten letten toe Stroekie uitlegde, he?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan ga ik zo met alle lichten uit en een glas drank in m'n eentje op ene stoel op 't balkon zitten, heel melancholisch dramatisch. En binnen no time hoor ik dan klang klang klang en dan klautert die tijger tegen m'n balkon omhoog om bij me op schoot te komen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |