o fuck, ik dacht dat je klaar was.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deel drie klaar?? Hoe kom je daarbij?
Maar hierna ga ik verder met een fantasy-verhaal dat al een poosje op de plank ligt.
wat voor tent was dat?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Ey jIj wil BattlEN? Br1ing it on!!!
Van Blackout vond ik alleen Piece of me en Gimme more goed. Gimme more was trouwens geweldig. It's Britney bitch...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Blackout is juist haar allerbeste album, net toen ze door was gedraaid![]()
Nee, geen container, en geen VU, dat is te ver van het centrum.. Hoezo, weet je daar wel wat?
Dat was in het exit cafe, toen ik daar was met Vlarp en Stevequote:
Break the ice, Freakshow, Toy Soldier, Radar, Its been a while, allemaal geniale platenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Van Blackout vond ik alleen Piece of me en Gimme more goed. Gimme more was trouwens geweldig. Its Britney bitch...![]()
Een vriend van me gaat studeren en gaat in zo'n container....![]()
Centrum? Kerel, als er iets vrijkomt..geloof me dan neem ik dat..dan mag jij wel wat ik nu heb. (Oud-Zuid.)
Maar goed, zover is het nog lang niet.
o wat grappig!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat was in het exit cafe, toen ik daar was met Vlarp en Steve
Ze moet weer eens wat uitbrengen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Break the ice, Freakshow, Toy Soldier, Radar, Its been a while, allemaal geniale platen
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deel drie klaar?? Hoe kom je daarbij?
Maar hierna ga ik verder met een fantasy-verhaal dat al een poosje op de plank ligt.
nee, over 1½ uur pas.quote:
Ik vond het geniaalquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze moet weer eens wat uitbrengen.
Hoe vond je concert van Lady Gaga? Vrienden van me waren zeer verrast. Ze vonden het echt geweldig!
Oplettend hoor!quote:
Mond dichtquote:
Helaas, we kunnen niemand jouw kant opsturenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En zijn er nog verse mensen bijgekomen die jullie net zo hard weer hebben weggejaagd?
ja, Ralph and Potsie.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En zijn er nog verse mensen bijgekomen die jullie net zo hard weer hebben weggejaagd?
Je bent zeker nooit naar een Madonna concert geweest.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vond het geniaal![]()
gaafste concert waar ik naartoe ben geweest.
quote:
Spice Girlsquote:Op maandag 24 mei 2010 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bent zeker nooit naar een Madonna concert geweest.
Daar ben ik iets te oud voor.quote:
Jaquote:Op maandag 24 mei 2010 22:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Daar ben ik iets te oud voor.Alhoewel ik het laatste album van ze heb. (waar 'Holler' opstaat) was meer R&B getint.
Ben jij naar die reunie concert geweest?
en tussendoor natuurlijk even als overgang iets over een goochelaarquote:
Ze gaan sowieso toch eerst bij jou langs?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas, we kunnen niemand jouw kant opsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |