Hij ruikt gewoon dat ik ff gezelschap nodig heb danquote:
like hell you did....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je dat al ooit gePM'd
o o.k..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat et per ongeluk was
Het gaat om een soort interne stage waarbij ik dan 2x 6 maand in nog nader te bepalen landen ga zijn.
aaahh,, das lievquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ruikt gewoon dat ik ff gezelschap nodig heb danKomt ie in m'n nek liggen.
Dat zei jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
like hell you did....
je zei alleen dat ie een karikatuur was van zichzelf.... of zei ik dat.... damn that wine....![]()
Plukkie, omdat ie van die plukken op z'n oren heeft als een Lynxquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahh,, das liev![]()
hoe heet die kat/poes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ja dat snap ik inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o o.k..
dat haalde ik uit je zinsopbouw..
je begint met ..volgens mij...en dan dit poppetje..![]()
dus ik dacht dat je voor iets had aaNgemeld wat je niet wist wat het was...
dus je bedoelt stage bij IKEA in een andere land? Xou wel een warm land uitkiezen... Kom anders hier logeren, ik zoek nog een roommate als ik weg bent...je moet wel de huur betalen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:45 schreef Ang3l het volgende:
En toen ging ik terugkijken in de PM's die ik had om te kijken of er wat stond... zie ik hele oude van Nuno na LowlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Much has changed since then
![]()
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
ja das waar. Ik moet ff door mijn PM's struinen... LOLquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zei jijMaar ik weet zeker dat ik de korte samenvatting gegeven heb
Waarom zouden we t anders over ;'m hebben in PM?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plukkie, omdat ie van die plukken op z'n oren heeft als een Lynx
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:45 schreef Ang3l het volgende:
En toen ging ik terugkijken in de PM's die ik had om te kijken of er wat stond... zie ik hele oude van Nuno na LowlandsOMG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Much has changed since then
that skank.. terwijl ie een vriendje had... ik moet toch eens Stroekie uithoren met een fles wijn of course..
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
oo dat is leuk! in een ander land.. waarom denk je dat ik gevlucht ben? hahahaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja dat snap ik inderdaad
Eh... ja het zal 1 van de vele IKEA landen zijn inderdaad... IKEA plaatst me ergens, kan alleen voorkeuren opgeven. Maar huisvesting hoef ik dan weer niet zelf te regelenDat doet (en betaald) IKEA
Mismo is ook in tha housequote:
ik zat een lang weekend in NJ. wat ik elk jaar doe.. met vrienden..BBQ en football spelen..en dronken worden. ben erg verbrand (door de zon) kep een rode kop.quote:
zeg maar 'at the gay bar'quote:
Avondquote:
had je moeten insmerenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zat een lang weekend in NJ. wat ik elk jaar doe.. met vrienden..BBQ en football spelen..en dronken worden. ben erg verbrand (door de zon) kep een rode kop.
at the gaybar?? no tienes que trabajar mañana?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zeg maar 'at the gay bar'
[..]
Avond
nee aqui is de gaybarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
at the gaybar?? no tienes que trabajar mañana?
ja, normaliter verbrand ik nooit. Maar was de hele dag op het veld en bij de BBQ en dacht ik smeer me later wel in.. helaas. too late... maar ik was niet de enige die verbrand was...toen we gingen douchen was de helft ook verbrand..... maar dat mocht de pret niet drukken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |