hahahaquote:
das dan zonde van die verfijnde (lees duurbetaalde) smaak idd om achteraf te maccen hahaquote:Op maandag 24 mei 2010 03:58 schreef Ang3l het volgende:
Ehvn culinair is ook niet om je vol te vreten,. Ten eerste is het daar te druk voor en ten tweede veel te duur. Overal proeven etc, maar het zijn idd allemaal van die extreem culinaire helemaalniksopjebordjesIk heb het 1x gedaan, niets van te voren eten en denken dat ik wel gewoon at daar..... dat werd Mac na afloop
buenas nachosquote:Op maandag 24 mei 2010 04:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga slapen. Ang3l, ik zie je zo wel.
Ja ik ga ook mee, wacht ff!quote:Op maandag 24 mei 2010 04:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga slapen. Ang3l, ik zie je zo wel.
Ja ik ga ook maar eens naar m'n cama toequote:
geef mij daarom maar gewoon een bord patat met frikandellen enz. misschien geen culinair hoogstandje maar tenminste echt eten.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:58 schreef Ang3l het volgende:
Ehvn culinair is ook niet om je vol te vreten,. Ten eerste is het daar te druk voor en ten tweede veel te duur. Overal proeven etc, maar het zijn idd allemaal van die extreem culinaire helemaalniksopjebordjesIk heb het 1x gedaan, niets van te voren eten en denken dat ik wel gewoon at daar..... dat werd Mac na afloop
ECHT?! VETquote:Op maandag 24 mei 2010 04:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga ook maar eens naar m'n cama toe
Truste!
Ow! En ik moest aan je denken op Housequake, want A capella vloog voorbij
* Xiance geeft Vlarp een dubbele espressoquote:Op maandag 24 mei 2010 10:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik begin nu eigenlijk pook te merken dat ik wel een katertje heb
Had je meer water moeten drinkenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik begin nu eigenlijk pook te merken dat ik wel een katertje heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |