abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:57:59 #151
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_83772633
Hmm, Iemand die een site weet waar je ze online kan gaan kopen?
Bij het vorige shirt is het me ook al niet gelukt, fctwente shop zelf heeft niks en hier in amsterdam zijn ze werkelijk nergens te krijgen (de oude, nieuwe nog niet geprobeert ofcourse)
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 7 juli 2010 @ 18:04:53 #152
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_83772812
voetbalshop.nl misschien? Staat er nu nog niet tussen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_83773029
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hmm, Iemand die een site weet waar je ze online kan gaan kopen?
Bij het vorige shirt is het me ook al niet gelukt, fctwente shop zelf heeft niks en hier in amsterdam zijn ze werkelijk nergens te krijgen (de oude, nieuwe nog niet geprobeert ofcourse)
Volgens mij kan dat inderdaad (bijna) niet, als je zeker bent van je maat (Bijvoorbeeld te proberen met het shirt van Roda) kun je het natuurlijk altijd overleggen met iemand hier dat hij wordt opgestuurd .
pi_83774909
heeft iemand hier de seizoens-dvd van 2006/2007?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator donderdag 8 juli 2010 @ 14:54:01 #155
8781 crew  Frutsel
pi_83807992
Liverpool zou 15 miljoen over hebben voor Bryan Ruiz. Aldus Telegraaf

Is dat het einde van Kuyt bij Liverpool als ie daarheen gaat?
pi_83809186
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:54 schreef Frutsel het volgende:
Liverpool zou 15 miljoen over hebben voor Bryan Ruiz. Aldus Telegraaf

Is dat het einde van Kuyt bij Liverpool als ie daarheen gaat?
Eerder van Sanchez Torres, die best nog wel eens naar Inter zou kunnen gaan.
Jesus saves but death prevails.
pi_83809506
strootman moet komen.
pi_83813073
Het nieuwe shirt vind ik nog niet eens onaardig, maar lang niet zo mooi als het SNS shirtje destijds.
pi_83818352
ik moet ze denk ik eerst een keer zien spelen in die nieuwe shirts, wie weet lijkt het dan beter
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83850593
Rasmus Bengtsson naar Twente

FC Twente heeft bijna een nieuwe verdediger binnen. Volgens deze site versterkt de club zich met de Zweed Rasmus Bengtsson. De Zweedse krant meldt dat Bengtsson dichtbij een transfer naar de Nederlandse landskampioen is. Hij komt over van het uit de Bundesliga gedegradeerde Hertha BSC. Eerder toonden al PSV, AZ en SS Lazio belangstelling.

De verdediger (24) is 1 meter 86 lang en stond eerder onder contract bij Malmö, waarvoor hij geen enkele wedstrijd speelde, en Trelleborg. Hij heeft tot dusver 1 cap voor Zweden, maar kwam ook dertien keer uit voor de onder 21 van zijn land.

UPDATE:
FC Twente bevestigt op haar eigen website de overgang van de Zweed. Hij tekent een driejarig contract. De verdediger was na de degradatie van zijn club transfervrij.

[FCTwente.net]
pi_83851210
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Mdrop het volgende:
Rasmus Bengtsson naar Twente

FC Twente heeft bijna een nieuwe verdediger binnen. Volgens deze site versterkt de club zich met de Zweed Rasmus Bengtsson. De Zweedse krant meldt dat Bengtsson dichtbij een transfer naar de Nederlandse landskampioen is. Hij komt over van het uit de Bundesliga gedegradeerde Hertha BSC. Eerder toonden al PSV, AZ en SS Lazio belangstelling.

De verdediger (24) is 1 meter 86 lang en stond eerder onder contract bij Malmö, waarvoor hij geen enkele wedstrijd speelde, en Trelleborg. Hij heeft tot dusver 1 cap voor Zweden, maar kwam ook dertien keer uit voor de onder 21 van zijn land.

UPDATE:
FC Twente bevestigt op haar eigen website de overgang van de Zweed. Hij tekent een driejarig contract. De verdediger was na de degradatie van zijn club transfervrij.

[FCTwente.net]
hebben ze mooi gedaan
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:05:39 #162
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_83851949
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:10:47 #163
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_83852145
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hebben ze mooi gedaan
Mooi transfer vrij ind.
Ken hem verder niet mja.
pi_83896516
Wonder Kees
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 12 juli 2010 @ 13:36:17 #165
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_83954574
Standbeeld van onze held is onthuld

BLAISE NKUFO!!
pi_83955818
volgens de Telegraaf heeft Ajax Stam gepolst voor een eventuele overgang naar Amsterdam...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83955915
Die Bengtsson moet ik ook nog maar zien. Voor Hertha heeft hij in twee jaar zes wedstrijden gespeeld. Die interesse van die andere clubs dateert dan ook uit de periode daarvoor.
pi_84003005
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens de Telegraaf heeft Ajax Stam gepolst voor een eventuele overgang naar Amsterdam...
Achja, als ze willen betalen dan mogen ze hem hebben wat mij betreft. Stam was handig voor het team, maar hij is bij lange na niet onvervangbaar.

Dan halen we die 21-jarige gast op bij AA Gent die ook rechtsback en rechts mid kan spelen en we zijn er qua niveau weer op vooruit.
pi_84008114
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:04 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Achja, als ze willen betalen dan mogen ze hem hebben wat mij betreft. Stam was handig voor het team, maar hij is bij lange na niet onvervangbaar.

Dan halen we die 21-jarige gast op bij AA Gent die ook rechtsback en rechts mid kan spelen en we zijn er qua niveau weer op vooruit.
Geniaal, dat niemand anders dat heeft gezien. Ik zal Danny Blind even op dit topic attenderen.
pi_84013881
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:09 schreef insan3 het volgende:
http://www.fctwente.nl/nieuws/statisch/item_10225.html
Nieuwe shirts, op het uitshirt na geen wijziging geloof ik:P.

Hmm misschien toch die ruitjes
afschuwelijk ruitjesmotief en dat kraagje is ook vreselijk
٩๏̯͡๏)۶
pi_84014556
Voor de Eredivisie Live kijkers: FC Emmen - Fc Twente live op EL1 tot 22.15 !
pi_84032056
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef Mdrop het volgende:
Voor de Eredivisie Live kijkers: FC Emmen - Fc Twente live op EL1 tot 22.15 !
uiteindelijk 2-1 winst, geen goede wedstrijd...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84037220
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:39 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Geniaal, dat niemand anders dat heeft gezien. Ik zal Danny Blind even op dit topic attenderen.
Danny zegt bedankt.

Ajax heeft Rosales in het vizier
quote:
Roberto Rosales hoeft zich geen zorgen te maken over zijn toekomst. De rechtsback van AA Gent verhuist hoogstwaarschijnlijk naar de Eredivisie als Gregory van der Wiel vertrekt bij Ajax.

De club uit Amsterdam had in eerste instantie Ronnie Stam van FC Twente op het oog als vervanger van Van der Wiel, die dicht bij een transfer naar Bayern München is. De landskampioen zou Rosales dan willen halen om Stam op te volgen, maar nu heeft ook Ajax interesse in de 21-jarige Venezolaan. Het AD meldt dat Ajax' scoutingsapparaat de rechtsback heeft bekeken.

Rosales kwam drie jaar geleden van Caracas FC naar AA Gent. Na een moeizame start ontwikkelde de international zich onder trainer Michel Preud'homme tot een vaste waarde bij De Buffalo's. AA Gent eindigde vorig seizoen als tweede in België en is daarom in de voorronde van de Champions League een van de mogelijke tegenstanders van Ajax, ook won de club de beker.
pi_84046316
http://www.nusport.nl/dui(...)tsya-hertha-bsc.html
quote:
Rukavytsya naar Hertha BSC
Uitgegeven: 14 juli 2010 13:47
Laatst gewijzigd: 14 juli 2010 13:47

BERLIJN - Nikita Rukavytsya heeft in Hertha BSC een nieuwe voetbalclub gevonden. De Australische international was in dienst van landskampioen FC Twente, dat zijn aflopende contract deze zomer niet verlengde. Hertha, waar ook de Nederlandse doelman Maikel Aerts speelt, degradeerde het afgelopen seizoen uit de Bundesliga.

Rukavytsya (23) ondertekende een contract bij de club uit Berlijn tot medio 2013. De aanvaller kwam tijdens het WK in Zuid-Afrika vooral als invaller in actie.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84086336
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
Standbeeld van onze held is onthuld

[ afbeelding ]

BLAISE NKUFO!!
spreekt geen woord nederlands
echte club held
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')