)
 ) 

Ja, gaat wel lekker, maar het meeste doen de boompjes zelf.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:42 schreef davo1979 het volgende:
Wow gaat goed bij jou. Trouwens lekker wakker worden met zo'n uitzicht zeg signe!

(demn wat is dat soms schrikken als ze van boom tot boom springen en je denkt dat ze naar beneden sodemieteren van een metertje of 20 hoogte)
 (demn wat is dat soms schrikken als ze van boom tot boom springen en je denkt dat ze naar beneden sodemieteren van een metertje of 20 hoogte) 

Ik kan je een jeneverbes aanraden, erg makkelijke boom, gaat niet snel dood en het ziet er al heel snel uit als een mooie bonsai.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:37 schreef kristyle het volgende:
Tvp, Interesse gekregen hierin door het eerste topic gelezen te hebben.
Binnenkort een boompje aanschaffen.

Misschien, maar zonder bewolking staat hij op een dag maar iets van 5 à 6 uur in de zon. Dit is tevens iets van de afgelopen weken; ook toen het weer nog niet zo mooi als nu was.quote:

Nope.quote:

Misschien ga ik stiekum van de week nog wel zn olijf boompje kopen
  Misschien ga ik stiekum van de week nog wel zn olijf boompje kopen 

Gewone aarde met Akadama mengen kan ook, dat is die bonsai aarde volgens mij ook.quote:Akadama klei, voor een luchtige Bonsai grondmix
Kiryu is een Bonsai substraat met lage PH waarde voor extra goede drainage
Puimsteen (bims) is poreus, licht en hard

Maar dat mailtje komt dus steeds nooit en als ik 'm wel krijg dan krijg ik vast en zeker een perm-ban voor de dingen die ik op dat forum over het registreren ga vertellen.quote:Op dit moment is je account inactief, de beheerder van het forum moet hem
activeren voor je kan inloggen. Je zult nog een e-mail ontvangen als dat
gebeurd is.

Knip een dikke wilgen tak af. Zet die in het water tot er flink wortels aan zitten. Plant die in een (1/3e zand 2/3e gezeefde aarde) pot. Wacht ff tot ie goed aangeslagen is en je hebt je begin bonsai.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Inderdaad een volgtopic. Ik wil ook een leuk (goedkoop) boompje. Om te oefenen.

Ik zal zondag eens wat mensen aan hun jasje trekken op die tentoonstelling. Misschien dat ze daar weten waardoor dat komt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:45 schreef SiGNe het volgende:
Toevallig eergister weer eens geprobeerd, kreeg alleen weer dit mailtje terug:
[..]
Maar dat mailtje komt dus steeds nooit en als ik 'm wel krijg dan krijg ik vast en zeker een perm-ban voor de dingen die ik op dat forum over het registreren ga vertellen.
't valt me nog mee dat ie m'n mailadres dit keer wel accepteerde (hotmail, M'n normale adres met eigen domeinnaam werkte niet en Gmail ook niet)
Maar goed, er zijn gelukkig nog zat andere sites te vinden met veel info.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |