en dan nog proberen ze hetquote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op zich vind ik het niet erg als er met cijfertjes verdedigt wordt. Als die cijfers te bewijzen zijn dan zijn het gewoon feiten waar niemand om heen kan draaien.
Idioot klapvee is hetquote:Op zondag 23 mei 2010 21:23 schreef David_ het volgende:
wat een kankerpubliek jezus
volgend debat zonder publiek bitte!
http://www.rtl.nl/compone(...)rsdebat_-op-rtl4.xmlquote:Op zondag 23 mei 2010 21:23 schreef Desunoto het volgende:
Nu word ik ook nieuwsgierig trouwens *zet tv aan
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)rsdebat_-op-rtl4.xml
Geen zin om zwaar te discussieren hier. Heb al vaak in POL gemerkt dat dan onmogelijk is hier.
Deze partijen bashen elkaar terwijl ze allemaal hetzelfde vinden.
Nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Klaagbak het volgende:
Even tussendoor een vraagje dat geen topic verdient.
Mag je je examens hebben als je alle cijfers hebt gekregen en alles is afgerond?
Je mag ze inzien maar niet hebben volgensmijquote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Klaagbak het volgende:
Mag je je examens hebben als je alle cijfers hebt gekregen en alles is afgerond?
Hahahaquote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Desunoto het volgende:
HAHAAHHA OMG gaan ze op de maat klappen met elkaar![]()
![]()
Niet alleen de afgelopen vier jaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Zolcon het volgende:
Balkenende beweert nu allemaal dingen maar hij heeft het zelf de afgelopen 4 jaar niet waar gemaakt.
Rutte roept onzin en met hem komt het land alleen maar in een diepere crisis de komende jaren.
Met de desbetreffende docent ook?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je mag ze inzien maar niet hebben volgensmij
CE niet, SE welquote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Klaagbak het volgende:
Forumvriendje #1quote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Zolcon het volgende:
Balkenende beweert nu allemaal dingen maar hij heeft het zelf de afgelopen 4 jaar niet waar gemaakt.
Rutte roept onzin en met hem komt het land alleen maar in een diepere crisis de komende jaren.
Ik bedoelde ook kabinettenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet alleen de afgelopen vier jaar.
"De afgelopen vier kabinetten blabla yay" maar hij heeft al die vier kabinetten niet afgemaakt.
Ja waarom zou je het niet samen met de docent willen zien. Maar geloof me. Als je weet dat je geslaagd bent kan het je geen ene tiet meer schelen en wil je bier drinken. Je zult nooit meer aan die examens denken. Je bent klaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |