polquote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef Zolcon het volgende:
Maar gaan we hier nou POL doen of toch gewoon lekker baggeren?
Ik zou niet naar Engeland verhuizen als ik jou was. Dat schijnt helemaal kut te zijn. Beetje jammer dat ik daar wil gaan wonen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef Desunoto het volgende:
Eigenlijk is de politiek in Nederland van een heel erg laag niveau. Niet dat ik iets heb om met andere landen te vergelijken, want daar kijk ik nooit naar, maar alleen naar Nederland kijkend moeten er toch wat alarmbellen gaan rinkelen? 20 onrealistische of asociale voorstellen per week, 20 idiote uitspraken per dag... dat mensen als Rouvoet, Cohen en Wilders mee mogen beslissen wat er in Nederland gebeurt... te triest voor woorden.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was vergeten bij welke partij Rutte hoort.
zolang ie maar lekker is. Wouter is wel een mooiboyquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was vergeten bij welke partij Rutte hoort.
Kutkabouterquote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef kutkabouter het volgende:
mensen die elke keer als ik iets zeg massaal gaan bashen
Mensen die....quote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef kutkabouter het volgende:
mensen die elke keer als ik iets zeg massaal gaan bashen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Dat vraag ik me bij elke partijquote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
En waar haalt Wilders zijn cijfertjes vandaan?
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik mag Rutte wel. Hij heeft glinsteroogjes.
Dat klinkt interessanterquote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ich auch maar Wilders verdedigt elk standpunt zo ongeveer met cijfertjes.
Op zich vind ik het niet erg als er met cijfertjes verdedigt wordt. Als die cijfers te bewijzen zijn dan zijn het gewoon feiten waar niemand om heen kan draaien.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ich auch maar Wilders verdedigt elk standpunt zo ongeveer met cijfertjes.
Maar dat gebeurt dus niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op zich vind ik het niet erg als er met cijfertjes verdedigt wordt. Als die cijfers te bewijzen zijn dan zijn het gewoon feiten waar niemand om heen kan draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |