Ziet er reëel uit als ik het zo bekijk. Ik moet er helaas wel aan toevoegen dat het de 1e versie van de 50-150 betreft. Ik heb eventueel ook nog een Speedlite 420EX of een Speedlite 430EX in de aanbieding.quote:
Is goed. Ik hoor het wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:23 schreef IntensiveGary het volgende:
oei, da's jammer. ik ga nu aan het werk. ik kom er vanavond nog even op terug
Sorry, het liep allemaal wat uit. Ben net thuis. In de speedlites heb ik helaas geen interesse. Ben voorzien van een 580EXII. Body en grip kan ik wel wat mee. Lens ben ik nog niet uit. Heb nog geen tijd gehad om me in de kwaliteiten van de Sigma te verdiepen. Dat het de versie I is vind ik wel wat bezwaarlijk. Ik probeer vanavond nog wat reviews te lezen, maar ik zit nu ook de verkiezingsuitslagen te bekijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:20 schreef Gajescheren het volgende:
Ziet er reëel uit als ik het zo bekijk. Ik moet er helaas wel aan toevoegen dat het de 1e versie van de 50-150 betreft. Ik heb eventueel ook nog een Speedlite 420EX of een Speedlite 430EX in de aanbieding.
Voortaan even een TR plaatsen of in V&A FB meldenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef IntensiveGary het volgende:
Gefeli. Mooi apparaat
Zojuist ben ik even bij de fotoboer geweest. Wilde eigenlijk m'n 1Ds Mk2 inruilen op een 5D2. Echter, ik werd afgeleid door een 24-70L 2.8. Toen die op mn body zat was de noodzaak voor een kleinere body een beetje weg. De bedoeling was om met bijna gesloten beurzen over te steken. In plaats daarvan ben ik duizend euro lichter en hou ik de 1Ds Mk2 nog maar even
Wat mij betreft mag deze advertentie een slotje ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |