O nou mooi, misschien moet jij eens wat afspreken met hemquote:Op zondag 23 mei 2010 17:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi. ik heb 'm al gebeld en getwittwat
we hebben samen al digitaal een chinees van 33 geadopteerd, dus dat zit wel in de pijplijn..quote:Op zondag 23 mei 2010 18:01 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou mooi, misschien moet jij eens wat afspreken met hem
Nope lekker thuis in het zonnetje gehangenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we hebben samen al digitaal een chinees van 33 geadopteerd, dus dat zit wel in de pijplijn..
hoe was je dag, nog gevliegerd op het strand?
doe je goed. heb je een balkon op die turkenflat?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope lekker thuis in het zonnetje gehangen![]()
Hoe was de jouwe? En nog plannen vanaaf?
Gadver Teunquote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik deze keer de kans ga krijgen om er genoeg van te hebben in het kader van vrijgevochten vrijbuiter zijn
Mevrouw is nog aan het scheiden, is al twee jaar stapelverliefd op iemand die getrouwd is en haar als matras gebruikt (hij wil alleen niet scheiden) en ze doet het met plezier met mij en met een gezamenlijke Colombiaanse buurvrouw die hier samenwoont met iemand maar waarvan hij het niet weet.![]()
Als dit geen Femme Fatale is, dan weet ik het niet meer![]()
Maar ze is zo verdomd leuk, ik ga altijd compleet plat voor dat soort types
haha, hoi pietjuh!quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gadver TeunSorry hoor. Maar ze rookt niet
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe je goed. heb je een balkon op die turkenflat?![]()
ja, beetje op pad geweest vanochtend met mountainbike en een paar homo's, daarna ff pannenkoeken gegeten en in 'n watertje van het pwn in het duingebied gezwommen.
effuh een biertjuh drinken en later op de avond 'n film kijken met een wijf uit een trailerpark uit de polder dat met jan en alleman neukt.
ja, ze vertelde alleen dat er ook nog zo'n sukkel komt die we later vanavond knevelen, z'n geld en auto afhandig maken en vervolgens het kanaal in laten glijden. niet echt zin in omdat ik een beetje stijve poten heb van het fietsen vanochtend en daarna die zwembeurt in de duinen..quote:
Kan niet beter natuurlijk, frivool aan de leidingquote:Op zondag 23 mei 2010 18:13 schreef willem-jozef het volgende:
haha, hoi pietjuh!
ik las het later en dacht idd dat het net leek alsof het aan jou gericht was![]()
alles goed, ouwe vvd-ert?
Héé Hoest met de kniequote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ze vertelde alleen dat er ook nog zo'n sukkel komt die we later vanavond knevelen, z'n geld en auto afhandig maken en vervolgens het kanaal in laten glijden. niet echt zin in omdat ik een beetje stijve poten heb van het fietsen vanochtend en daarna die zwembeurt in de duinen..
dus niet geheel prima..
Ola Kellquote:
Hoest in 't Schiedamsequote:
ja, ook best goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan niet beter natuurlijk, frivool aan de leiding. Vanavond lijsttrekkersdebat, ben benieuwd, het gaat ergens te goed volgens mij. Die arrogantie moet in de komende weken nog opbreken, vrees ik
.
Met mij gaat 't verder prima, gesettled in 't Goudse.
Met jou?
twee?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé Hoest met de knieYoh ik heb al twee leuke avonden met Fann doorgebracht zonder ruzie. Knap he ?
Goedquote:
Ja dat dus hier ook, m'n armen zijn redelijk roodquote:
Ja je ziet bij mij ook duidelijk waar kleding zat en waar nietquote:Op zondag 23 mei 2010 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat dus hier ook, m'n armen zijn redelijk rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |