O nou mooi, misschien moet jij eens wat afspreken met hemquote:Op zondag 23 mei 2010 17:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi. ik heb 'm al gebeld en getwittwat
we hebben samen al digitaal een chinees van 33 geadopteerd, dus dat zit wel in de pijplijn..quote:Op zondag 23 mei 2010 18:01 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou mooi, misschien moet jij eens wat afspreken met hem
Nope lekker thuis in het zonnetje gehangenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we hebben samen al digitaal een chinees van 33 geadopteerd, dus dat zit wel in de pijplijn..
hoe was je dag, nog gevliegerd op het strand?
doe je goed. heb je een balkon op die turkenflat?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope lekker thuis in het zonnetje gehangen![]()
Hoe was de jouwe? En nog plannen vanaaf?
Gadver Teunquote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik deze keer de kans ga krijgen om er genoeg van te hebben in het kader van vrijgevochten vrijbuiter zijn
Mevrouw is nog aan het scheiden, is al twee jaar stapelverliefd op iemand die getrouwd is en haar als matras gebruikt (hij wil alleen niet scheiden) en ze doet het met plezier met mij en met een gezamenlijke Colombiaanse buurvrouw die hier samenwoont met iemand maar waarvan hij het niet weet.![]()
Als dit geen Femme Fatale is, dan weet ik het niet meer![]()
Maar ze is zo verdomd leuk, ik ga altijd compleet plat voor dat soort types
haha, hoi pietjuh!quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gadver TeunSorry hoor. Maar ze rookt niet
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe je goed. heb je een balkon op die turkenflat?![]()
ja, beetje op pad geweest vanochtend met mountainbike en een paar homo's, daarna ff pannenkoeken gegeten en in 'n watertje van het pwn in het duingebied gezwommen.
effuh een biertjuh drinken en later op de avond 'n film kijken met een wijf uit een trailerpark uit de polder dat met jan en alleman neukt.
ja, ze vertelde alleen dat er ook nog zo'n sukkel komt die we later vanavond knevelen, z'n geld en auto afhandig maken en vervolgens het kanaal in laten glijden. niet echt zin in omdat ik een beetje stijve poten heb van het fietsen vanochtend en daarna die zwembeurt in de duinen..quote:
Kan niet beter natuurlijk, frivool aan de leidingquote:Op zondag 23 mei 2010 18:13 schreef willem-jozef het volgende:
haha, hoi pietjuh!
ik las het later en dacht idd dat het net leek alsof het aan jou gericht was![]()
alles goed, ouwe vvd-ert?
Héé Hoest met de kniequote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ze vertelde alleen dat er ook nog zo'n sukkel komt die we later vanavond knevelen, z'n geld en auto afhandig maken en vervolgens het kanaal in laten glijden. niet echt zin in omdat ik een beetje stijve poten heb van het fietsen vanochtend en daarna die zwembeurt in de duinen..
dus niet geheel prima..
Ola Kellquote:
Hoest in 't Schiedamsequote:
ja, ook best goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan niet beter natuurlijk, frivool aan de leiding. Vanavond lijsttrekkersdebat, ben benieuwd, het gaat ergens te goed volgens mij. Die arrogantie moet in de komende weken nog opbreken, vrees ik
.
Met mij gaat 't verder prima, gesettled in 't Goudse.
Met jou?
twee?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé Hoest met de knieYoh ik heb al twee leuke avonden met Fann doorgebracht zonder ruzie. Knap he ?
Goedquote:
Ja dat dus hier ook, m'n armen zijn redelijk roodquote:
Ja je ziet bij mij ook duidelijk waar kleding zat en waar nietquote:Op zondag 23 mei 2010 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat dus hier ook, m'n armen zijn redelijk rood.
ik zie (nog) niets..quote:Op zondag 23 mei 2010 18:20 schreef Soury het volgende:
Ik moet even een topic openen in General Chat.. Zit me dwars
Heel verhaal getikt.. Foetsie. Begin wel overnieuw zuchtquote:Op zondag 23 mei 2010 18:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zie (nog) niets..
je kunt het ook hier bij je vrienden wel kwijt, lijkt me..
welk onderwerp? misschien kenne we het hiero wel af?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel verhaal getikt.. Foetsie. Begin wel overnieuw zucht
effe teruglezen afgelopen vrijdagquote:Op zondag 23 mei 2010 18:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
twee?![]()
heupelijk snel wat beter![]()
van eentje (avond met fann) wist ik. gaan jullie niet te snel?!
ik was je net aan het bellenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef FANN het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Net op tijd
he WJ weet je dat je in mijn vriendjeslijst staat![]()
van Fok dan he
er is ergens een ''tool'' maar nu weet ik effe de link niet meerquote:Op zondag 23 mei 2010 18:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik was je net aan het bellen![]()
daar ben ik niet verbaasd over(leg 'ns uit?)
en van twittert dan?
leuk!quote:
we blijven lekker in Amsterdamquote:Op zondag 23 mei 2010 18:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk!
wanneer gaan jullie nu eindelijk 'ns naar utrecht om elkaar middels deze sc op te hemelen in heaven's gate?
laat zien dan, cockteasertquote:Op zondag 23 mei 2010 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
er is ergens een ''tool'' maar nu weet ik effe de link niet meer
die moet Pietje maar effe geven want stiekum leest ie ECHT wel mee heur
en dan moet je op die link klikken en dan krijg je je ''vriendenlijstje''![]()
en jij staat erop![]()
maar wel helemaal niet zo bovenaan enzo
Muis staat op 1
hieroquote:Op zondag 23 mei 2010 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann, niet zo cryptisch, wat lees ik mee?
haha, was er eergisteren nog. stom dorp, voor een meet al helemaal. ga dan naar den helder of zoquote:Op zondag 23 mei 2010 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
we blijven lekker in Amsterdam![]()
![]()
Utrecht is kut
was al een paar dagen terugquote:
Hiero Fann:quote:Op zondag 23 mei 2010 18:48 schreef FANN het volgende:
Pietje of iemand hep iemand die vriendenlijsjeslink ???
laat maar zittenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
was al een paar dagen terug![]()
ik weet echt niet meer in welk topic, Pietje weet het wel![]()
effe wachten..
toch Pietje ????
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, was er eergisteren nog. stom dorp, voor een meet al helemaal. ga dan naar den helder of zo
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiero fann en WJEE:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
yeah rightquote:
ow cool ! rhanks !quote:Op zondag 23 mei 2010 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiero Fann:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Oh, Ferdo zit op de Frontpage en is mod in VKZ.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow cool ! rhanks !
WJ je moet op jaarhistrorie klikken![]()
dit is de mijnese
Soury
Teun_ZHV
Deisyy
Laysa
Neemmijnietserieus
PietjePuk007
Coos
D.
liesje1979
Kally
Gert
remlof
debuurvrouw
Talitha
CarOnline
Noek
Ian_Nick
tuinfluiter
Copycat
Marrije
versabommie
MeraViglioSa
hondjes
Dementor
TheZapster
De_Kardinaal
Anniebab
Toverheks
APK
Manu82
Peter6000
Schenkstroop
Disana
Lavenderr
willem-jozef
Mooiiiiiii
Chanel5
beequeen
gomi
ThunderBitch
anufri
BONG4002
8108139dpths
HiDiHo
PC eend
Kaat38
Stefan
Leandra
ruudpuntenel
Ferdo
erstaat ineens een Ferdo bij de laatste
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN idee wie dat is
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yeah right![]()
ach trut, ik refereer aan laatst, maar toen heb je weer een deel van je hersenen weggezopen zeker
wat is VKZ ?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, Ferdo zit op de Frontpage en is mod in VKZ.
huh? nooit gehoordquote:Op zondag 23 mei 2010 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ow je bedoeld deze?
of had ik die al een keer gepost ?
[/quote]quote:Op zondag 23 mei 2010 18:55 schreef willem-jozef het volgende:
spannend!!! heb ik nu iets gewonnen, een auto of zo?
op basis van een jaar:
Teun_ZHV
Neemmijnietserieus
FANN
liesje1979
Gert
CarOnline
evaxsis
tuinfluiter
Deisyy
Laysa
Copycat
HiDiHo
PietjePuk007
Kally
D.
Coos
Ian_Nick
APK
hondjes
Dementor
Soury
Peter6000
remlof
debuurvrouw
Marrije
MeraViglioSa
Toverheks
Disana
ruudpuntenel
Manu82
Noek
Leandra
versabommie
Anniebab
sp3c
Talitha
neen
Scrutinizer
gomi
beequeen
Mooiiiiiii
Juud79
blomst
Stefan
vosss
Maanvis
De_Kardinaal
Goofy16
PC eend
SeSeSeS
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh? nooit gehoord![]()
ik sta wel laag op je lijst
eet smakelijk pieter!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff zoeken zo, maar m'n pasta staat op dus die ga ik eerst ff eten.
Verkiezingen. Tijdelijk subforum. Je kunt trouwens de hele avond genieten op RTL 4 maar dan mis je wel twee sf films op 7quote:
volgens mij ben ik daar nooit geweest in VKZ, maar misschien was ik een keer verdwaaldquote:Op zondag 23 mei 2010 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Verkiezingen. Tijdelijk subforum. Je kunt trouwens de hele avond genieten op RTL 4 maar dan mis je wel twee sf films op 7
Is het ook, buitenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Airco, wees blij dat 't eindelijk lekker weer is.
Nee, puber als ik ben, zit mijn hoofd op dit moment vol met wat anders en ben ik buiten wat wijn aan het slurpenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk je niet naar het debat? In de COS gaat het er een beetje over.
Oh, veel plezier dan maar. Wel jammer dan voor jou dat de SP zo gezakt is.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, puber als ik ben, zit mijn hoofd op dit moment vol met wat anders en ben ik buiten wat wijn aan het slurpen![]()
Geen ruimte voor politiek vandaag. Bovendien, ik heb die doorrekeningen een beetje doorgelezen en alle grote politieke partijen die er toe doen doen ongeveer hetzelfde, namelijk de burgers op kosten jagen.
Alleen de SP is sociaal, nah, daar stem ik dan maar op.
Niet jammer voor mij, ik red mij wel. Jammer voor heel veel normale burgers van Nederlandquote:Op zondag 23 mei 2010 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, veel plezier dan maar. Wel jammer dan voor jou dat de SP zo gezakt is.
En anders ik welquote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel goed om zo ongeveer dagelijks te lezen dat het CDA "down the drain" gaat. Daar krijg ik wel een glimlach van op mijn gezicht.
Flikker ff op van fok dan man.. Rookt ze eigenlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wel goed om zo ongeveer dagelijks te lezen dat het CDA "down the drain" gaat. Daar krijg ik wel een glimlach van op mijn gezicht.
Neehee, ik gebruik als het nodig is sensilubequote:Op zondag 23 mei 2010 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker ff op van fok dan man.. Rookt ze eigenlijk
En de McDonalds denk ik? Of heb je die vandaag ook al overgeslagenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben verder altijd heel braaf
Dit is mijn enige uitspatting van de dag
Er stonden vandaag taco's op het menuquote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En de McDonalds denk ik? Of heb je die vandaag ook al overgeslagen
Als ie 'boos' doet komt het niet geloofwaardig overquote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bovendien denk ik dat Cohen het onderspit gaat delven. Die man is geen debater maar een lief zacht ei.
Ik dacht dat heel NL aan de bbq was vandaagquote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Er stonden vandaag taco's op het menu
En gisteren ook geen Mac gehad
Wel een kapsalon trouwens
Ik heb zojuist van dat gevulde deeg op, ben de naam even kwijt. Gewoon met een sausje er overheen, roomijs met opgewarmde bessen? er overheen als toetje. 't Was lekker, maar weinig gegeten.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Er stonden vandaag taco's op het menu
En gisteren ook geen Mac gehad
Wel een kapsalon trouwens
Ik ben net een stuk wezen touren, en heb menig bbq gerokenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat heel NL aan de bbq was vandaag
Ik pas goed op mijzelf schat, maar je weet net zo goed als ik, na een piek komt een onvermijdelijk dalletje. Kwestie van schrap zetten tegen die tijdquote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Hey Teun, volgens mij heb jij een aangename tijd achter de rug en voor de boeg, geniet er maar gewoon van![]()
Jij bent niet jouw broeder's hoeder![]()
Maar pas wel een beetje op jezelf
Bbq-en in een bouwput is een stuk --> geen sfeerquote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben net een stuk wezen touren, en heb menig bbq geroken
Vorige week bbq gehad, en hier ligt de tuin open, dus geen bbq plek
Komt goed, je hebt onsquote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik pas goed op mijzelf schat, maar je weet net zo goed als ik, na een piek komt een onvermijdelijk dalletje. Kwestie van schrap zetten tegen die tijd
Pleur nu eens op met die liefdesliedjesquote:
Jaaaaah, wij gaan ook lekker BBQ-en, de hele inventaris in de tuin, inclusief bank en schemerlampenquote:
Juist daarom mijn waarschuwing om een beetje op jezelf te passenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik pas goed op mijzelf schat, maar je weet net zo goed als ik, na een piek komt een onvermijdelijk dalletje. Kwestie van schrap zetten tegen die tijd
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jaaaaah, wij gaan ook lekker BBQ-en, de hele inventaris in de tuin, inclusief bank en schemerlampen![]()
![]()
Helemaal eensquote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist daarom mijn waarschuwing om een beetje op jezelf te passen![]()
Maar omdat je zelf ook wel bewust bent van de vermoedelijke neerwaartse spiraal weet je wel hoe het zit en moet je voor nu gewoon genieten.
Ik ben er netquote:
Kallyquote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt goed, je hebt ons![]()
En even eenvoor Deis
Je hebt je zooi na gisteravond nog niet binnen gezet?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jaaaaah, wij gaan ook lekker BBQ-en, de hele inventaris in de tuin, inclusief bank en schemerlampen![]()
![]()
Dank jequote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neehee, ik gebruik als het nodig is sensilube
Teun is gewoon even verminderd toerekeningsvatbaarquote:
Om dit te begrijpen moet ik naar de vorige paginaquote:
Vanmorgen om half zeven, samen nat uit bad de meuk binnengezet en opdrogen bij de buitenkachel door het opstoken van wijnkistjes.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je zooi na gisteravond nog niet binnen gezet?
Ja ben beetje verbrandquote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kally![]()
Leuk dat je er bent. Heb je vandaag van het mooie weer genoten?
Iedereen behalve Cohen hangt het haantje uit, kennelijk denken ze dat dat is wat de kiezers willen zien. Teveel reclameblokken ook trouwens.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tot nu toe is 't debat zelf de grote verliezer, wat een schreeuwers.
Het is 1 doffe ellendequote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Glij je naar een vorig topicquote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om dit te begrijpen moet ik naar de vorige pagina
Jammer, kom er hier maar gezellig bij Pietje en neem een wijntjequote:Op zondag 23 mei 2010 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee niks ... Zon balkon das wel leukquote:
Ik woon heul niet naast jequote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ben beetje verbrand![]()
Net toen ik dacht laat ik maar de schaduw ingaan kwam mijn buurman even al zijn ellende uitstorten![]()
Zonde van jullie gezeul als je nu weer met je hele hebben en houwen naar buiten gaat, maar wel weer makkelijk als je hout tekort hebt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanmorgen om half zeven, samen nat uit bad de meuk binnengezet en opdrogen bij de buitenkachel door het opstoken van wijnkistjes.
Voor vannacht heb ik niet al teveel hout meer, maar ik heb de zaag klaar staan en zaag als het nodig is een boom om in m'n tuin![]()
quote:
Hoezo ook dat ben ik al jarenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je muis, jij bent ook een lieverd
Anderhalf uur ellende is best veelquote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ben beetje verbrand![]()
Net toen ik dacht laat ik maar de schaduw ingaan kwam mijn buurman even al zijn ellende uitstorten![]()
Dat duurde anderhalf uur![]()
Krijg je deze week je kittens?
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Man ik zou gek van je worden, zeikwijf
Wonderolie !! Is dat ook goedquote:Op zondag 23 mei 2010 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij nog een beetje Sensilube voor me?
Op regenachtige dagen ziet hij me nietquote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anderhalf uur ellende is best veelKon je buurmna daar geen regenachtige dag voor uitkiezen?
Ja, donderdagavond ga ik ze ophalen![]()
De nieuwe plissé hordeur hangt, dus ze kunnen niet naar buiten
Je geeft denk ik het antwoord zelf alquote:Op zondag 23 mei 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg ik toch, met zo weinig woorden![]()
Waar is die naaktlopert Coos eigenlijk?
Zum kotsenquote:
Oww, en dan zeg jij niks zodat ik niet stiekem langskom? Nou ja, ik hoop dat ze lekker waren.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zum kotsen![]()
Ik had heerlijke garnalen spies voor op de bbq-, sorry Disana
Disana, jij bent twee weken van het roken af, ik ook!!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww, en dan zeg jij niks zodat ik niet stiekem langskom? Nou ja, ik hoop dat ze lekker waren.
Uh juh....quote:
Ja alweer 1 binnen 2 wekenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vuige rauwdauwer, brute infuusmiepert
Jaja, dit is mijn 16e dag alweer, dus jouw 15e. Gaat best hard hè. Wie had dat kunnen denken.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Disana, jij bent twee weken van het roken af, ik ook!!
Op naar de derde week![]()
Ik zou ze het liefst binnen houden en dat gaat sowieso deze zomer ook wel gebeuren, behalve af en toe aan een tuigje. Maar tegen de aard van het kattebeestje kan je vaak niet op en als ze volgend jaar naar buiten willen heb ik daar niet zoveel tegenin te brengenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Op regenachtige dagen ziet hij me niet![]()
Hij is echt wel aardig maar hij is zo lang van stof![]()
Dat is snelen hou je ze helemaal binnen deze keer ?
overbodig dubbelquote:
Ik denk veel, vaak en van alles, dus ook dit.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaja, dit is mijn 16e dag alweer, dus jouw 15e. Gaat best hard hè. Wie had dat kunnen denken.
Tegen de tijd dat jij hier was geweest was alles al opgevrotenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww, en dan zeg jij niks zodat ik niet stiekem langskom? Nou ja, ik hoop dat ze lekker waren.
Neuh ik denk dat die zon nuet meer opgaat ofzo iets....en jij lekker genieten van wat nu isquote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Houdt vol, houdt moed, gewoon omdat 't moet![]()
Marinade?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier was geweest was alles al opgevroten![]()
Ik had ze lekker in de marinade gezet, dus ja heerlijk
Ja dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 23 mei 2010 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ze het liefst binnen houden en dat gaat sowieso deze zomer ook wel gebeuren, behalve af en toe aan een tuigje. Maar tegen de aard van het kattebeestje kan je vaak niet op en als ze volgend jaar naar buiten willen heb ik daar niet zoveel tegenin te brengen
Olijfolie, ketjap, knoflook, peper en zout, De volgende keer zal ik even roepenquote:
Stelletje verleiders hierquote:Op zondag 23 mei 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stap in de trein en kom naar hier, ik heb nog sate en een BBQ klaar staan voor strakkies
Oh god wat lekker. Maar ik moet eerst naar de bbq van Teun. Oh nee, eerst hier spaghetti eten.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Olijfolie, ketjap, knoflook, peper en zout, De volgende keer zal ik even roepen
Ik lees net dat we gaan bbq-en bij Teun, zal ik jou even ophalen?quote:
Graag want ik zit aan de wijnquote:Op zondag 23 mei 2010 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat we gaan bbq-en bij Teun, zal ik jou even ophalen?
quote:
Heb ik ook, maar geen ijsblokjesquote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef Disana het volgende:
Nee cola met ijsblokjes.
Een wijntje heb ik al, met dit weer is koude Rose echtquote:Op zondag 23 mei 2010 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer, kom er hier maar gezellig bij Pietje en neem een wijntje
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een wijntje heb ik al, met dit weer is koude Rose echt.
Maurice de Hondquote:
Eerst even aan Teun vragenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb en hele lekkere, uit Frankrijk meegenomen, ik denk dat ik er nog wel 1 verdient heb
Dat kan hoor, ook gewoon een kwestie van willen en doenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Kon het maar hè, de hele SC nog even bij jou op barbecuevisite.
Ik heb de hele dag al niks gedaan, gelezen, geluierd en in de zon gezetenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Piet, zet die tv uit man, laat de boel de boel vanavond. Morgen weer een dag
Wat klinkt dat zeg, ik kan niet op 't woord komen, soort van negatief.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Kon het maar hè, de hele SC nog even bij jou op barbecuevisite.
Dat heb je, met die kut Kardinalen, je komt er niet onderuit met zequote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
Hier staat het debat ook aan hoor
Ik moest gister nog bukkenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die vliegtuigen, wat vliegen doe hoog tegenwoordig hè, is dat bij jullie ook zo?
Neuh...hier vliegen de krokodillen laag tegenwoordigquote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die vliegtuigen, wat vliegen doe hoog tegenwoordig hè, is dat bij jullie ook zo?
Nee hoor, stel je voor dat je nu nog even op de Veluwe kon zitten met de geur van een barbecue en een lekker glas in de hand.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat zeg, ik kan niet op 't woord komen, soort van negatief.
Die zit een spelletje te doen....ik vind het nl zelf wel oke om ff te kijkenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat heb je, met die kut Kardinalen, je komt er niet onderuit met ze
oubollig, bbqvisite klinkt oubolligquote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat zeg, ik kan niet op 't woord komen, soort van negatief.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh...hier vliegen de krokodillen laag tegenwoordig
Arme kindertjesquote:Op zondag 23 mei 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zit een spelletje te doen....ik vind het nl zelf wel oke om ff te kijken
Tuurlijk, jij welquote:Op zondag 23 mei 2010 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun, heb ik nog een glas sosé verdiend?
Ja bij mij ook, ik kan ze niet eens aanrakenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trekken ze bij jou ook van die lange witte condensstrepen? Dat vind ik dan wel weer mooi of zoquote:Op zondag 23 mei 2010 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, ik kan ze niet eens aanraken
kittensquote:Op zondag 23 mei 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anderhalf uur ellende is best veelKon je buurmna daar geen regenachtige dag voor uitkiezen?
Ja, donderdagavond ga ik ze ophalen![]()
De nieuwe plissé hordeur hangt, dus ze kunnen niet naar buiten
Chemtrailsquote:Op zondag 23 mei 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Trekken ze bij jou ook van die lange witte condensstrepen? Dat vind ik dan wel weer mooi of zo
Bij mij even geen condens nu, maar mijn zonnescherm hangt nog uit, dus zou ik nogal moeten bukken om de strepen te kunnen zien, met alle gevolgen vandien....dus.....quote:Op zondag 23 mei 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Trekken ze bij jou ook van die lange witte condensstrepen? Dat vind ik dan wel weer mooi of zo
Succes!quote:
Ik verheug me er zo op, echt, ik lijk wel een kindquote:
Kijk nu eens naar buiten man, 't is zo mooi. De maan staat al volop aan het firmamentquote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij even geen condens nu, maar mijn zonnescherm hangt nog uit, dus zou ik nogal moeten bukken om de strepen te kunnen zien, met alle gevolgen vandien....dus.....
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij even geen condens nu, maar mijn zonnescherm hangt nog uit, dus zou ik nogal moeten bukken om de strepen te kunnen zien, met alle gevolgen vandien....dus.....
Ja en dat snap jij niet ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Deed het in mijn vijvertje en er sprong een kikker weg
Arme Remlof, die gaat zich nu verhangen in het Sonsbeekpark denk ikquote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef Disana het volgende:
Voor die afschaf van de vergoeding van maagzuurremmers had ie ook helemaal geen verklaring; er kwam alleen een stotterend vaag algemeen verhaal.
Cohen gaat hem niet worden denk ik.
Doe niet zo walchelijk man, waar is die brombeer in jequote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk nu eens naar buiten man, 't is zo mooi. De maan staat al volop aan het firmament
Dit meen je nietquote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Deed het in mijn vijvertje en er sprong een kikker weg
Stiekum wil ik ook nog een kitten maar 2 katten si wel gebnoegquote:Op zondag 23 mei 2010 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verheug me er zo op, echt, ik lijk wel een kind![]()
De kattebakken zijn al gevuld, de mandjes staan al klaar en ik droom 's nachts over die rooie en die zwarte
Mooi?! Mijn hele tuinraam zit aan de buitenkant vol met hooiwagens, gek!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk nu eens naar buiten man, 't is zo mooi. De maan staat al volop aan het firmament
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
Ik zit serieus dr over na te denken om een groene mat op het balkon te leggen net zoals de rest van de buren
Er zijn tientallen Teunen Pietjequote:Op zondag 23 mei 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe niet zo walchelijk man, waar is die brombeer in je?
Ik wil niet eens aan jou afvalstoffen denkenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, wat is er mis met mijn afvalstoffen
Suus en erik hebben het ook en het ziet er netjes en opgeruimd uitquote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet zo worden als de rest van je buren
Uit mijn stoel vallen niet echt waar ik bang voor wasquote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik zie het gebeuren, zo boink voorover uit je stoel
Ik meen in 98 procent van alle gevallen wat ik zeg.quote:
Of groen vervenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
Ik zit serieus dr over na te denken om een groene mat op het balkon te leggen net zoals de rest van de buren
Ik vind jou liefquote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet eens aan jou afvalstoffen denken![]()
Zie je wel, je bent een zeikwijf
Nou ja ik denk wel dat het een beter gezicht isquote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Suus en erik hebben het ook en het ziet er netjes en opgeruimd uit
Ja nou ja, ik zit ook niet te wachten op een uitsluitend rechts kabinet. Maar dat van die maagzuurremmers is volkomen willekeurig van de PvdA en dat komt mij ook niet uit.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Arme Remlof, die gaat zich nu verhangen in het Sonsbeekpark denk ik
Ow...vertelquote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit mijn stoel vallen niet echt waar ik bang voor was![]()
Het blijft verleidelijk, zo'n jong katje, maar 2 katten is inderdaag genoeg, vind ik.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stiekum wil ik ook nog een kitten maar 2 katten si wel gebnoeg
Ben ik ookquote:
Ze blaten maar wat Disana. Ze roepen in zo'n debat maar dat waarvan men denkt dat de mensen het graag willen horen. Het is in ieder geval mooi dat Agnes er niet meer bij is, al zou ik wel een lekkerbekje lustenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik zit ook niet te wachten op een uitsluitend rechts kabinet. Maar dat van die maagzuurremmers is volkomen willekeurig van de PvdA en dat komt mij ook niet uit.
Ik heb er vier en kakel nog nietquote:Op zondag 23 mei 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het blijft verleidelijk, zo'n jong katje, maar 2 katten is inderdaag genoeg, vind ik.
Als je meer dan 2 katten hebt word je een kattenvrouwtje
Uh jaquote:Op zondag 23 mei 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het blijft verleidelijk, zo'n jong katje, maar 2 katten is inderdaag genoeg, vind ik.
Als je meer dan 2 katten hebt word je een kattenvrouwtje
Inderdaad, geblaat op effect niet op inhoud. Ik merk dat mijn aandacht afdwaalt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze blaten maar wat Disana. Ze roepen in zo'n debat maar dat waarvan men denkt dat de mensen het graag willen horen. Het is in ieder geval mooi dat Agnes er niet meer bij is, al zou ik wel een lekkerbekje lusten
quote:
Psies, 't is hier leukerquote:Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, geblaat op effect niet op inhoud. Ik merk dat mijn aandacht afdwaalt.
Dat is iets van vroegah, toen woonde er bij ons in de straat een kattenvrouwtje en die...... ach laat ook maar, ik kan dit niet meer recht pratenquote:
Doe eens ff normaal, dwaas!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fluiten bij jullie de vogels ook nog? Hier zingen ze dat het een lieve lust is
Hahaha. Geeft niks hoor. Ik ben nou eenmaal dol op die beesten. Ik had er drie maar er kwam een nummer vier aanlopen dus ach, daar hadden we ook nog wel plek voor.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is iets van vroegah, toen woonde er bij ons in de straat een kattenvrouwtje en die...... ach laat ook maar, ik kan dit niet meer recht praten
OMG,quote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eigenlijk hè, eigenlijk deugen jullie allemaal wel......ergens of zo
nu moet ik ineens weer denken aan dat topic van die poes die dacht dat ze een kip wasquote:
Je moet inderdaad wel zeker weten dat je het kunt betalen. Vooral die onverwachte medische kosten komen zelden alleen. Maar twee is toch ook heel leuk, en kittens worden heel snel groot.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik geld zat had dan zou ik een kitten dr bij nemen
Die crasht binnenkort hoor, mark my words.quote:
Ja leuk is dat hè. Ik hoop dat bloodymary gauw weer eens foto's post.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nu moet ik ineens weer denken aan dat topic van die poes die dacht dat ze een kip was![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha. Geeft niks hoor. Ik ben nou eenmaal dol op die beesten. Ik had er drie maar er kwam een nummer vier aanlopen dus ach, daar hadden we ook nog wel plek voor.
Gert is toch op vakantie?quote:
Is ook en ik ben al blij dat deze 2 murmels het samen kunnen vinden....en dat ze D_K zonder morren hebben ge accepteerdquote:Op zondag 23 mei 2010 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel zeker weten dat je het kunt betalen. Vooral die onverwachte medische kosten komen zelden alleen. Maar twee is toch ook heel leuk, en kittens worden heel snel groot.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die crasht binnenkort hoor, mark my words.
'avond Coosquote:
98% toch?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je vergist je, ik kom net een beetje op dreef. Dit hou ik vol tot zeven uur morgenvroeg, mits juiste gezelschapquote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die crasht binnenkort hoor, mark my words.
Oh dat is mooi, beter kun je niet hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is ook en ik ben al blij dat deze 2 murmels het samen kunnen vinden....en dat ze D_K zonder morren hebben ge accepteerd
Als dat eens waar zou zijn hè. Het zal wel altijd blijven knagen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het loopt zoals het loopt, als Edison hier volgende week hier ineens voor de deur staat ben ik ook een kattenvrouwtje
Het topic is inmiddels aardig naar beneden gezaktquote:Op zondag 23 mei 2010 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja leuk is dat hè. Ik hoop dat bloodymary gauw weer eens foto's post.
Heeft ze een kunstgebit???quote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vergist je, ik kom net een beetje op dreef. Dit hou ik vol tot zeven uur morgenvroeg, mits juiste gezelschap
Het wanhopige gevoel van toen is een stuk minder, maar inderdaad het blijft knagenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat eens waar zou zijn hè. Het zal wel altijd blijven knagen.
Ik wist het wel, ik deugquote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wanhopige gevoel van toen is een stuk minder, maar inderdaad het blijft knagen
Zal ik checken strakkiesquote:
Jouw mams vindt je zonder briefje ook vast wel deugenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist het wel, ik deug
*uitprint om aan m'n moeder te laten zien
Kan ze toch nog trots op je zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist het wel, ik deug
Ja natuurlijk, je wilt zo graag weten wat er is gebeurd.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wanhopige gevoel van toen is een stuk minder, maar inderdaad het blijft knagen
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..][quote]Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist het wel, ik deug
Moedersquote:Op zondag 23 mei 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist het wel, ik deug
Had het opgenomen maar te kort geprogrammeerd.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
Vanmiddag een paar uur geslapen....nog net in de verte Basso zien binnenkomen....was wel een mooie rit vond je niet Coos?
moeten we Dan helpen zoeken?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
Trouwens het verloren symbool van Dan Brown uit....nu weer verder in de koepel
Hij was oppermachtigquote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Had het opgenomen maar te kort geprogrammeerd.
Hij vindt het zelf....en ja....quote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
moeten we Dan helpen zoeken?
En lees eens door
Aan te raden??quote:Op zondag 23 mei 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
Trouwens het verloren symbool van Dan Brown uit....nu weer verder in de koepel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |