haha geniaal. Ziet er echt gephotoshopt uit!quote:
ik stuurde ergens zo'n rickroll site ofzo die je niet zomaar kan wegklikken, die door je beeld gaat vliegen. murp vond dat niet zo leukquote:
Oh ok... dit is niet zo heul erg... alleen heul irritant...quote:Op zondag 23 mei 2010 19:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik stuurde ergens zo'n rickroll site ofzo die je niet zomaar kan wegklikken, die door je beeld gaat vliegen. murp vond dat niet zo leuktoen was ik een kutuser
kloptquote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Oh ok... dit is niet zo heul erg... alleen heul irritant...
Ik ben ook een kutuser![]()
quote:
Hout klinkt veeeeeeeel geiler dan aluminium!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:11 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Ik zal 'm opwachten met een honkbalknuppel![]()
Aluminium of hout?
Nog steeds hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 19:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik stuurde ergens zo'n rickroll site ofzo die je niet zomaar kan wegklikken, die door je beeld gaat vliegen. murp vond dat niet zo leuktoen was ik een kutuser
Housewarming party binnenkort?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag echt helden. Ze komen net terug uit Eindhoven en hebben mijn kamer geschilderd, ze hebben vloerbedekking gelegd en het allerbeste: ze hebben het bed voor me gekocht wat ik had uitgezocht, inclusief matras en lakens en er staat een grote kast.![]()
Terwijl ik in ze zon wiskunde zat te leren.
Met z'n alluhhh op het dakterras.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Housewarming party binnenkort?
Wel toffe ouders! ben jaloers
Je ouders zijn trots op je en willen ook heel graag dat je uit huis gaat zodat ze weer alleen kunnen zijn na 18/19 jaarquote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Met z'n alluhhh op het dakterras.
Haha ja wow echt, ik vond het al vet dat ze gingen verven zonder mij maar dan ook nog die dingen allemaal kopen voor me terwijl ik dacht dat ik dat zelf moest betalen.
Hij vind mij ook een kutuserquote:
oke.quote:
Ik neem drank mee! heb hier nog een fles bacardi staan. De rest is opquote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Met z'n alluhhh op het dakterras.
Haha ja wow echt, ik vond het al vet dat ze gingen verven zonder mij maar dan ook nog die dingen allemaal kopen voor me terwijl ik dacht dat ik dat zelf moest betalen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij vind mij ook een kutuserjij niet toch mr. Bbaadd?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
1. Zolcon
Het zou wat zijn als ik nu niet slaag.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je ouders zijn trots op je en willen ook heel graag dat je uit huis gaat zodat ze weer alleen kunnen zijn na 18/19 jaar![]()
jij slaagt toch welquote:Op zondag 23 mei 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ik nu niet slaag.
Mooizo!quote:
Dan wordt je geslagenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ik nu niet slaag.
voor jou ook, ik zou het echt kut vinden als ik nou dalijk niet op kamers kanquote:Op zondag 23 mei 2010 19:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I know, maar áls hè. Zou mooi kut zijn voor m'n ouders.
cool story broquote:Op zondag 23 mei 2010 19:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
voor jou ook, ik zou het echt kut vinden als ik nou dalijk niet op kamers kan
ja hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |