en jij bent verbaast dat zij je niet meer moet?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:50 schreef Amnesiaa het volgende:
We hadden de laatste tijd wel veel ruzie en ik zei soms best wel vernederende dingen tegen haar..(HEEEEL slecht)
Haha ik stalkte niet hoor. Ze heeft mij dat anderhalf jaar gestalkt. Daarom dat ik haar ook niet meer moest ofzo. Maar het blijft je exquote:
Zeker terecht. 'Spijt komt altijd te laat. En ze was zelf ook niet de liefste ofzo hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 17:59 schreef L.no het volgende:
En terecht dat ze je negeert.
Ga verder met je leven en laat haar gaan.
Inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef Henk1056 het volgende:
Niet zo gek dat ze je nu negeert he? Je hebt het er zelf naar gemaakt. Laat 'r lekker met rust zou k zo zeggen.
Typisch gevalletje van je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt. Nu ben je te laat he. Je had je eerder moeten bedenken hoeveel je om d'r geeft i.p.v. d'r als stront behandelen.
Wou nooit wat doen. en zij bleef me altijd maar vervelen en dan gingen we toch maar weer wat doen. Ik weet dat ik fout zat maar het is de bedoeling dat jullie me helpenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef melanie_x het volgende:
Ze heeft je toch niet echt gestalkt? Je bent toch ook gewoon intiem met haar geweest.
Groot gelijk dat ze nu niet meer achter je kont aanloopt!
Gewon doorbijten, je kan het wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:01 schreef Amnesiaa het volgende:
[..]
Zeker terecht. 'Spijt komt altijd te laat. En ze was zelf ook niet de liefste ofzo hoor![]()
Laat haar gaan, ja daar kun je wel gelijk in hebben, alhoewel ik nog even bij haar in de klas moet zittenerg lullig
Vaak wel, je twijfelt dan en wilt eigenlijk niet samen blijven, maar omdat je niet gelijk "alleen" wilt zijn. Maar wel zonder verplichtingen met niets met andere mogen doen. Houd je elkaar eigenlijk op die manier aan het lijntje. En ja wanneer de ander dan echt een ander persoon vind, houd het ineens definitief op.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:36 schreef trovey het volgende:
Einde aan de relatie gemaakt en we zijn nog gewoon intiem gebleven.....is dat normaal tegenwoordig en heb ik iets gemist? Voor de rest: het is gewoon over...voorbij...finito!
OK...ik ben van het standpunt relatie voorbij...goodbye.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Vaak wel, je twijfelt dan en wilt eigenlijk niet samen blijven, maar omdat je niet gelijk "alleen" wilt zijn. Maar wel zonder verplichtingen met niets met andere mogen doen. Houd je elkaar eigenlijk op die manier aan het lijntje. En ja wanneer de ander dan echt een ander persoon vind, houd het ineens definitief op.
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef Henk1056 het volgende:
Niet zo gek dat ze je nu negeert he? Je hebt het er zelf naar gemaakt. Laat 'r lekker met rust zou k zo zeggen.
Typisch gevalletje van je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt. Nu ben je te laat he. Je had je eerder moeten bedenken hoeveel je om d'r geeft i.p.v. d'r als stront behandelen.
Ik wist niet dat het daadwerkelijk werkt.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:50 schreef Amnesiaa het volgende:
Want besef nu sinds ik haar op het gala zag van school met een andere jongen het me toch pijn deed en nog veel om haar gaf. [..] Ik vraag me af wat ik moet doen om haar 'terug' te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |