gaaf!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
En Hobje die gaat flamberen in haar nieuwe keuken! (heeft krakje verzonnen en ik sta helemaal achter haar)
die lelijkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hmm zou kunnen hoor maar ik kom natuurlijk uit de koks wereld en daar bestaat het al jaren, dus wat betreft ben ik blij dat er eindelijk mogelijkheden voor de gewone huishoudens zijn en kan ik weer koken zoals ik het eigenlijk op die manier gewend/geleerd hebquote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat niet de nieuwste hype? Toen ik een jaar geleden op funda huizen zocht voor het fundatopic kwam ik die dingen in bijna alle zeer dure huizen tegen. Het klinkt wel super slank & gezond om met stoom je eten klaar te maken
Wat zomersquote:Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
whahaha oh ik dacht er vanaf te zijn op pagina 12![]()
nou, hier komt ie dan![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
die lelijke
Nou ja zeg, ik zie nergens een lelijke! Dans je achter de bosjes dan of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die meid in oranje ziet er prima uit
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
nog nooit van gehoord maar klinkt erg goed en gezond. kun je dat overal kopen?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen hoor maar ik kom natuurlijk uit de koks wereld en daar bestaat het al jaren, dus wat betreft ben ik blij dat er eindelijk mogelijkheden voor de gewone huishoudens zijn en kan ik weer koken zoals ik het eigenlijk op die manier gewend/geleerd heb
En ook een stuk gezonder etc. maakt gewoon zoveel makkelijk en handiger maar ook lekkerder
(kan bijna zelf die demo;s gaan geven)
alle grote merken hebben er wel 1 in het assortiment zittenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord maar klinkt erg goed en gezond. kun je dat overal kopen?
Mijn ouders hebben iets van 20 jaar geleden een knaldure stoomovending gekocht in Belgie. Geen idee meer hoe dat precies werkte, maar ik weet wel dat patat en saucijsjes echt geweldig lekker werden in dat dingquote:Op zondag 23 mei 2010 17:53 schreef MissHobje het volgende:
mm zou kunnen hoor maar ik kom natuurlijk uit de koks wereld en daar bestaat het al jaren, dus wat betreft ben ik blij dat er eindelijk mogelijkheden voor de gewone huishoudens zijn en kan ik weer koken zoals ik het eigenlijk op die manier gewend/geleerd heb
En ook een stuk gezonder etc. maakt gewoon zoveel makkelijk en handiger maar ook lekkerder
(kan bijna zelf die demo;s gaan geven)
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die lelijke
Het verschil in leeftijd viel me niet op. Zoals Steer zei, wel de souplesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enne, doe je het nou of niet?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
thanks, ze zijn ook 10 jaar jongerquote:Op zondag 23 mei 2010 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zomers![]()
Wel grappig, want die showgirls lijken wel 10 jaar jonger dan jij, maar omdat jij er jonger uitziet lijk je even oud. Ofzo.
Als ik jouw motoriek had, had ik behalve veel lol ook nog eens een mooiere stijl bij het Salsa'en denk ik.
Patat stomen?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben iets van 20 jaar geleden een knaldure stoomovending gekocht in Belgie. Geen idee meer hoe dat precies werkte, maar ik weet wel dat patat en saucijsjes echt geweldig lekker werden in dat dingHet was alleen lomp en groot en verdween dus naar de garage om nooit meer gebruikt te worden. Dan is het wel handiger als je iets inbouw hebt.
Ik kijk uit naar je verslag. Fijn dat het zo leuk was!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef DarkElf het volgende:
hoi! Lunch was geweldig!' heb foto's gemaakt zal van de week eens wat posten. Maar t was super, zalig weer, fijn gezelschapen super eten
nu eens wat lezen op t terras
oh sorry nee doe er niet aan maar lijkt me wel leuk!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het verschil in leeftijd viel me niet op. Zoals Steer zei, wel de souplesse.
Enne, doe je het nou of niet?
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef DarkElf het volgende:
hoi! Lunch was geweldig!' heb foto's gemaakt zal van de week eens wat posten. Maar t was super, zalig weer, fijn gezelschapen super eten
nu eens wat lezen op t terras
Je kon met alleen hete lucht eten klaarmaken en als je water toevoegde dan werd er gestoomdquote:Op zondag 23 mei 2010 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
Patat stomen?Was het geen hete-lucht oven?
Wat leuk.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks, ze zijn ook 10 jaar jongerwas 1 single en daarna wilde ik solo doorgaan. maar wel nog in de Nickelodeon Top 10 gestaan (boven grote Amerikaanse artiesten haha).
Ik kan nog wel wat men's styling en algemene upgrade aan mijn techniek gebruiken.quote:Jij hebt toch wel soepele heupen en een mooie Salsa-stijl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |