abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2010 @ 17:47:07 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_81795819
yay
Confidence through competence
pi_81795849
En Hobje die gaat flamberen in haar nieuwe keuken! (heeft krakje verzonnen en ik sta helemaal achter haar )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81795878
whahaha oh ik dacht er vanaf te zijn op pagina 12
nou, hier komt ie dan

Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_81795896
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
En Hobje die gaat flamberen in haar nieuwe keuken! (heeft krakje verzonnen en ik sta helemaal achter haar )
gaaf!
pi_81795919
Wie ben jij, FF?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81796015
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Wie ben jij, FF?
die lelijke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 mei 2010 @ 17:53:04 #7
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81796022
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat niet de nieuwste hype? Toen ik een jaar geleden op funda huizen zocht voor het fundatopic kwam ik die dingen in bijna alle zeer dure huizen tegen. Het klinkt wel super slank & gezond om met stoom je eten klaar te maken
Hmm zou kunnen hoor maar ik kom natuurlijk uit de koks wereld en daar bestaat het al jaren, dus wat betreft ben ik blij dat er eindelijk mogelijkheden voor de gewone huishoudens zijn en kan ik weer koken zoals ik het eigenlijk op die manier gewend/geleerd heb
En ook een stuk gezonder etc. maakt gewoon zoveel makkelijk en handiger maar ook lekkerder

(kan bijna zelf die demo;s gaan geven )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 23 mei 2010 @ 17:53:40 #8
55709 Stereotomy
pi_81796037
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
whahaha oh ik dacht er vanaf te zijn op pagina 12
nou, hier komt ie dan

Wat zomers

Wel grappig, want die showgirls lijken wel 10 jaar jonger dan jij, maar omdat jij er jonger uitziet lijk je even oud. Ofzo.

Als ik jouw motoriek had, had ik behalve veel lol ook nog eens een mooiere stijl bij het Salsa'en denk ik.
pi_81796048
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:

die lelijke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja zeg, ik zie nergens een lelijke! Dans je achter de bosjes dan of zo?
Die meid in oranje ziet er prima uit
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2010 @ 17:54:21 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81796054
Pastasalade is best wel lekkel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_81796057
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:53 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Hmm zou kunnen hoor maar ik kom natuurlijk uit de koks wereld en daar bestaat het al jaren, dus wat betreft ben ik blij dat er eindelijk mogelijkheden voor de gewone huishoudens zijn en kan ik weer koken zoals ik het eigenlijk op die manier gewend/geleerd heb
En ook een stuk gezonder etc. maakt gewoon zoveel makkelijk en handiger maar ook lekkerder

nog nooit van gehoord maar klinkt erg goed en gezond. kun je dat overal kopen?
  zondag 23 mei 2010 @ 17:54:32 #12
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81796061
FF hehe
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 23 mei 2010 @ 17:54:49 #13
55709 Stereotomy
pi_81796077
Die gast is echt uit de clip

Lijkt een beetje op Sunny's broertje
  zondag 23 mei 2010 @ 17:55:13 #14
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_81796089
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nog nooit van gehoord maar klinkt erg goed en gezond. kun je dat overal kopen?
alle grote merken hebben er wel 1 in het assortiment zitten
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_81796111
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:53 schreef MissHobje het volgende:
mm zou kunnen hoor maar ik kom natuurlijk uit de koks wereld en daar bestaat het al jaren, dus wat betreft ben ik blij dat er eindelijk mogelijkheden voor de gewone huishoudens zijn en kan ik weer koken zoals ik het eigenlijk op die manier gewend/geleerd heb

Mijn ouders hebben iets van 20 jaar geleden een knaldure stoomovending gekocht in Belgie. Geen idee meer hoe dat precies werkte, maar ik weet wel dat patat en saucijsjes echt geweldig lekker werden in dat ding Het was alleen lomp en groot en verdween dus naar de garage om nooit meer gebruikt te worden. Dan is het wel handiger als je iets inbouw hebt.
pi_81796134
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

die lelijke
SPOILER
Het verschil in leeftijd viel me niet op. Zoals Steer zei, wel de souplesse.
Enne, doe je het nou of niet?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81796146
hoi! Lunch was geweldig!' heb foto's gemaakt zal van de week eens wat posten. Maar t was super, zalig weer, fijn gezelschap en super eten nu eens wat lezen op t terras
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81796172
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat zomers

Wel grappig, want die showgirls lijken wel 10 jaar jonger dan jij, maar omdat jij er jonger uitziet lijk je even oud. Ofzo.

Als ik jouw motoriek had, had ik behalve veel lol ook nog eens een mooiere stijl bij het Salsa'en denk ik.
thanks, ze zijn ook 10 jaar jonger was 1 single en daarna wilde ik solo doorgaan. maar wel nog in de Nickelodeon Top 10 gestaan (boven grote Amerikaanse artiesten haha).
Jij hebt toch wel soepele heupen en een mooie Salsa-stijl?
pi_81796175
filmpje gezien, wat beweeg jij lekker soepel ff. Ziet er leuk uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81796176
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben iets van 20 jaar geleden een knaldure stoomovending gekocht in Belgie. Geen idee meer hoe dat precies werkte, maar ik weet wel dat patat en saucijsjes echt geweldig lekker werden in dat ding Het was alleen lomp en groot en verdween dus naar de garage om nooit meer gebruikt te worden. Dan is het wel handiger als je iets inbouw hebt.
Patat stomen? Was het geen hete-lucht oven?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81796201
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef DarkElf het volgende:
hoi! Lunch was geweldig!' heb foto's gemaakt zal van de week eens wat posten. Maar t was super, zalig weer, fijn gezelschap en super eten nu eens wat lezen op t terras
Ik kijk uit naar je verslag. Fijn dat het zo leuk was!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81796234
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het verschil in leeftijd viel me niet op. Zoals Steer zei, wel de souplesse.
Enne, doe je het nou of niet?
oh sorry nee doe er niet aan maar lijkt me wel leuk!
en bedankt voor je leeftijdcompliment
pi_81796265
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:56 schreef DarkElf het volgende:
fijn om te horen!! dus goed vermaakt vanmiddag! en vnv niks meer eten zeker, behalve wat hapjes
leuk foto's! ben benieuwd!
pi_81796299
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:57 schreef krakkemieke het volgende:

Patat stomen? Was het geen hete-lucht oven?
Je kon met alleen hete lucht eten klaarmaken en als je water toevoegde dan werd er gestoomd
  zondag 23 mei 2010 @ 18:02:58 #25
55709 Stereotomy
pi_81796315
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

thanks, ze zijn ook 10 jaar jonger was 1 single en daarna wilde ik solo doorgaan. maar wel nog in de Nickelodeon Top 10 gestaan (boven grote Amerikaanse artiesten haha).
Wat leuk. Maar ik geloof dat ik een beetje fan van Marco de Hollander ben geworden.
quote:
Jij hebt toch wel soepele heupen en een mooie Salsa-stijl?
Ik kan nog wel wat men's styling en algemene upgrade aan mijn techniek gebruiken.

Maar bij Salsa als sociale dans gaat het er meer om dat je allebei veel lol hebt in het dansen, en dat is er altijd. Ik moet wel zeggen, ik dans nu een jaar, en ik dans ook grandioos veel beter dan destijds toen ik begon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')