Vind ik niet, schreeuwers wantrouw ik altijd. het lijkt alsof ze de ander niet de kans geven om iets te zeggen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Welnee. Zo gaat het overal. Een goed debater hoort iets van een straatvechter in zich te hebben.
Yeah, risico is wel dat Cohen nu als underdog zieligheidsstemmers krijgt.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef HaagsPietje het volgende:
ik kom niet meer bij, iedereen wil steeds met cohen in debat...hoe zou dat toch komen
![]()
cohen en de pvda nu officieel het pispaaltje van de avond
Eensch. "We geven het niet, we lenen het" is natuurlijk wel een ontzettende zeperd.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heel sterk punt van Wilders. Griekenland geld geven en zelf krom liggen.
Geschift.
Lenen aan ? Val toch dood bebrilde kut mongool
Hahah echt he ?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef HaagsPietje het volgende:
ik kom niet meer bij, iedereen wil steeds met cohen in debat...hoe zou dat toch komen
![]()
cohen en de pvda nu officieel het pispaaltje van de avond
Je bent wel typerend zeg.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geschift.
Ja maar jij bent een vrouw. Who cares wat jij ervan vindt. Vrouwen stemmen toch niet met hun verstand, maar gaan altijd op zoek naar andere irrelevante bijzaken. Of z'n strop wel goed zit, of dat hij niet te hard schreeuwt. Of hij een lekker kontje heeft en geen kale kop heeft. Tsja.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind ik niet, schreeuwers wantrouw ik altijd. het lijkt alsof ze de ander niet de kans geven om iets te zeggen.
Sterk, maar weer simplistischer voorgesteld dan het werkelijk is. Wat hij buiten beschouwing laat is de schade die ons land kan ondervinden als we de grieken niet steunen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geschift.
Daarom denk ik persoonlijk dat het heel verstandig is Griekenlandquote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Weakling het volgende:
[..]
Sterk, maar weer simplistischer voorgesteld dan het werkelijk is. Wat hij buiten beschouwing laat is de schade die ons land kan ondervinden als we de grieken niet steunen.
Dan ben jij vast zo'n man die denkt alles te weten en vrouwen onderschat.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw. Who cares wat jij ervan vindt. Vrouwen stemmen toch niet met hun verstand, maar gaan altijd op zoek naar andere irrelevante bijzaken. Of z'n strop wel goed zit, of dat hij niet te hard schreeuwt. Of hij een lekker kontje heeft en geen kale kop heeft. Tsja.
Ja... want tenslotte brengt de EU ons als netto grootste betaler per hoofd van de bevolking al jaren zoveel goeds. Ook de euro die nu door de corrupte landen die met bosjes zijn toegelaten tot de monetaire unie zo lekker hard blijft tov onze voorheen keiharde en stabiele gulden.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:00 schreef Weakling het volgende:
[..]
Sterk, maar weer simplistischer voorgesteld dan het werkelijk is. Wat hij buiten beschouwing laat is de schade die ons land kan ondervinden als we de grieken niet steunen.
Ik wordt gewoon moe van het soort zwakzinnige argumenten die vrouwen altijd aandragen. Je kunt net zo goed zeggen dat je Wilders niet "lief" genoeg vindt en dat je daarom niet op hem stemt. Komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan ben jij vast zo'n man die denkt alles te weten en vrouwen onderschat.
Serieus, moeten wij hierop in gaan ?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:03 schreef jrk1990 het volgende:
Allemaal goedkope holle frasen richting de pvda. Uitermate slecht debat. Ze hameren allemaal dat het om in de inhoud gaat en Wilders kan niet verder komen dan theedrinken en multiknuffel, Rutte en Balkenende durven niks tegen Wilders te zeggen en Cohen blijft geduldig onder al die goedkope verwijten.
Er is op Cohen ingezet om zichzelf te profileren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |