Gelukkig heb jij meer inhoud dan Wildersquote:Op zondag 23 mei 2010 20:38 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wilders komt altijd met z'n 4 standaardzinnetjes, nou kennen we het wel
Wilders weet precies op welke stereotyperingen hij kan parasiteren en wat hij er vanavond in moet rammen.quote:
Inderdaad. In de hoek drijven en z'n kop eraf trekken. Lieve woordjes met rooibosthee gaat tegen Wilders echt niet helpen. Tegen Marokkanen trouwens ook niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:38 schreef Dayshine het volgende:
Je moet Wilders veel agressiever aanpakken. Cohen laat hem maar gaan en dat werkt absoluut niet in zijn voordeel.
Het is ook gewoon onfatsoenlijk wat hij doet, deze zilverruggimmick.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:39 schreef Rezzy het volgende:
Cohen is hier veel te netjes voor, die kan niet omgaan met dat straatvechtersgedrag van Wilders e.a. Overigens begint Wilders wel eentonig te worden qua theedrinken.
maar hij heeft wel gelijk....quote:Op zondag 23 mei 2010 20:39 schreef Rezzy het volgende:
Cohen is hier veel te netjes voor, die kan niet omgaan met dat straatvechtersgedrag van Wilders e.a. Overigens begint Wilders wel eentonig te worden qua theedrinken.
Hahah hij heeft mooi geen antwoord gegeven op de vraag van Wilders.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef StephanL het volgende:
Komt Balkenende die christenhond met zijn betoog op een ja of nee vraag.
Rutte weet ook dat hij niet anders kan.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
Sympathiek antwoord van Rutte, het had 3 nee tegen 1 ja kunnen worden.
Het is dan ook een belachelijke vraag. Iets wat nooit gaat gebeuren.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah hij heeft mooi geen antwoord gegeven op de vraag van Wilders.
Haha is zijn Nederland nog steeds zijn Nederland als er meer Moskeeën zijn.
Antwoord: Dat gaat niet gebeuren..
De rechtse hond_!
"Netjes"quote:Op zondag 23 mei 2010 20:39 schreef Rezzy het volgende:
Ik snap niet dat ze daar geen paal en perk aan stellen. Ik vind dat bij Rutte helemaal erg.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef Rezzy het volgende:
Ik vind dat wel echt knap hoor, gewoon door blijven lullen, dwars tegen de ander in tot hij/zij afhaakt. Ik voer zelf regelmatig debatten maar daar heb ik echt moeite mee.
Mag het toch hopen van niet, dat Nederlandquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Het is dan ook een belachelijke vraag. Iets wat nooit gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |