abonnement Unibet Coolblue
pi_266035
Sommige mensen denken, "hij loopt te pesten".

Bij sommige mensen zal ik misschien een glimlach ontlokken.

Maar voor de meeste mensen als dankbetoon aan hen die (stug) ons van streamverslagen zijn blijven voorzien.


http://c.vanleeuwen.tripod.com/presentations/ver/index.html

  woensdag 31 mei 2000 @ 02:07:00 #2
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_266036
Ja jullie zijn allemaal kanjers, om dit allemaal vrijwillig te gaan kijken, dan moet je eigenlijk ook wel een beetje gek voor zijn.
maar jullie allemaal hebben het fantastisch gedaan !!!!

Bedankt !

  woensdag 31 mei 2000 @ 12:11:00 #4
3050 hannus
says hi ...
pi_266038
MIJN DANK IS GROOT

Zonder jullie zou dit busdrama dus echt een busramp zijn geweest ..... BEDANKT ALLEMAAL!!!

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  woensdag 31 mei 2000 @ 12:52:00 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_266039
* E.T. sluit zich helemaal bij Hannus aan !!!!!!.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 31 mei 2000 @ 13:56:00 #6
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_266040
Het filmpje van Coos doet het bij mij helaas niet, maar ik wil wel even gebruik maken van dit topic om het streamteam te bedanken.

Dank je wel streamteam!!!

Ik heb zwaar respect voor jullie doorzettingsvermogen, vond de verslagen erg goed en heb geeneen gemist. Ik denk dat SBS6 jullie ook ontzettend dankbaar mag zijn, want julie streamverslagen zijn eigenlijk de enige reden dat ik nog naar dat gekke programma ben blijven kijken. En ik denk dat ik hierin niet de enige ben...

* w.o.r. geeft alle streamers hierbij een grote vette pluim en hoopt dat ze bij BB2 ook weer van de partij zullen zijn!.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 31 Mei 2000).]

pi_266041
Dikke pluim!!! voor alle streamers, en alle andere fokkers die het internetgebeuren om de bus heen een verslaving hebben gemaakt voor mij. Uren lekker lezen op het forum (fast forward de uitzending bekijken (gniffel)).Heb een hoop plezier hier THANKS......
  woensdag 31 mei 2000 @ 23:59:00 #8
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_266042
helemaal mee eens, in een woord geweeeeldig. jullie waren een bron van onuitputtelijke inspiratie. iedereen verklaard me voor gek dat ik het busdrama volg, maar ik volgde het eigenlijk pas goed nadat ik het fokforum had ontdekt, jullie geven het programma een extra dimensie, en dat had het echt nodig. ik zal dit ook echt gaan missen en kijk al reikhalzend uit naar bb2. heb niet eens meer zin om op vakantie te gaan, kan de pc niet meenemen naar de camping shit ik ben hooked
wanna play?
  donderdag 1 juni 2000 @ 00:10:00 #9
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_266043

In het begin las ik de streamverslagen alleen. Halverwege probeerde ik af en toe iets te posten, maar het ging me nog niet lekker af. Nu aan het eind help ik het vaste team (Cynix, Sanne en Quenda) met de verslagen en het gaat mij steeds beter af.

Bij deze wil ik iedereen bedanken die zich heeft ingezet voor deze verslagen.
Vooral nu ik zelf heb ondervonden hoe zwaar dit soms kan zijn.

Maar ik ben blij dat ik hier aan mee heb kunnen helpen.

never play games........
  † In Memoriam † donderdag 1 juni 2000 @ 07:27:00 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_266044
Iedereen heel errug bedankt voor de complimenten.
Dit helpt ons echt om het vol te houden.
En natuurlijk zijn we weer standby voor BB2! Jullie allemaal hopelijk ook weer.
Thnx

PS: We zijn idd een beetje gek om dit vrijwillig te doen, maar hebben er ook veel plezier om hoor! En er zijn ergere verslavingen, nietwaar?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 juni 2000 @ 23:51:00 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_266045
quote:
op 05-31-2000 om 01:56 PM schreef w.o.r. het volgende:
Het filmpje van Coos doet het bij mij helaas niet, maar ik wil wel even gebruik maken van dit topic om het streamteam te bedanken.

Dank je wel streamteam!!!

Ik heb zwaar respect voor jullie doorzettingsvermogen, vond de verslagen erg goed en heb geeneen gemist. Ik denk dat SBS6 jullie ook ontzettend dankbaar mag zijn, want julie streamverslagen zijn eigenlijk de enige reden dat ik nog naar dat gekke programma ben blijven kijken. En ik denk dat ik hierin niet de enige ben...

* buzzer geeft alle streamers hierbij een grote vette pluim en hoopt dat ze bij BB2 ook weer van de partij zullen zijn!.



Dank voor het typwerk, ik sluit me hier bij aan !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_266046
Tjésous Quenda wat crea!!
pi_266047
dat was tweemaal enter. Sorry.

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 03 Juni 2000).]

  zaterdag 3 juni 2000 @ 02:48:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266048
Bij deze IEDEREEN bedankt die heeft bijgedragen aan het FOK!BusForum en de StreamVerslagen.Ook R@b met zijn schitterende actuele site en berichtgevingen over de locaties, mp3's en nieuws, een kizzie


afgelopen 2 weken was ik zelf helaas niet echt "aanwezig"..(was er wel ,maar ook weer niet)

_______________________________
®Member StreamTeam4ever®


Gezonde zelfkritiek maakt mensen ôôk rijp voor gezonde maatschappijkritiek!!

pi_266049
Hoe kan dat dan dat hij er nu opeens weer onder staat.
Coos wordt helemaal gek van al dat computer gedoe.
pi_266050
EINDUITSLAG!!

Klik hier

Na kritiek van de diverse dames deed ik eigenlijk niets meer met de Poll. Op een gegeven moment maakte Cynix mij er op attent dat hij zo gestegen was in de Poll. En verdomd, het was nog waar ook. Er hadden in die tussentijd enige honderden mensen hun stem uitgebracht. Aan Sanne mailde ik een paar weken geleden dat er inmiddels dik vierhonderd stemmen waren bijgekomn.
Gistermiddag, zette ik om niemand tegen de haren in te strijken alle streamverslaggevers op 150. Gisternacht wilde ik gaan doen wat ik nu ziet te doen en hadden er al weer 11 mensen gestemd. De verbinding was niet goed dus ik dacht ik doe het morgen wel. Wat blijkt, nu hebben er weer elf mensen gestemd.
In totaal is er zo'n dikke negenhonderd keer gestemd.

animo zat dus

DREAMSTREAMTEAM JULLIE WERK WAS TOPPIE, SOMS ECHT 'KNALLE'.

terwijl ik dit zit te doen heeft er al weer een op Sanne gestemd. Jongens, kappûh nàh!!

  woensdag 7 juni 2000 @ 23:34:00 #17
3480 Warlord
niet nieuwsgierig wel benieuwd
pi_266051
Dank aan alle streamverslaggevers en andere posters! Door drukke werkzaamheden en lange reistijden was ik meestal niet in staat de uitzendingen te volgen. Jullie verslagen en opmerkingen zorgden echter voor meer dan voldoende compensatie. Af en toe lag ik volledig onder mijn bureau LOL vanwege de hilarische opmerkingen en aanvullingen.

Thanks folks! Ik zie jullie hopelijk weer bij BB2 en BUS2 in september !!

Stelling: hoe heter de dagen, des te korter de rokjes
  donderdag 8 juni 2000 @ 10:00:00 #18
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_266052
Ik wil ook even de streamhelden en heldinnen bedanken. Ik keek amper de bus maar kon op het werk toch aardig meelulllen dankzij de verslagen. Bovendien wist ik dingen al eerder dan zij... duizendmaaldank
  donderdag 8 juni 2000 @ 10:24:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266053
quote:
op 06-03-2000 om 02:49 AM schreef Coos het volgende:
Hoe kan dat dan dat hij er nu opeens weer onder staat.
Coos wordt helemaal gek van al dat computer gedoe.



*grin*
is mijn schuld Coos

Ik vond er net iets te veel bloemen en smileys in staan dus heb mijn hele bericht gewist en een nieuwe aangemaakt.

Ben zelf sinds Enschede minder actief geweest op het streamverslagen gebied, omdat ik het ff niet kon opbrengen om uren naar het geneuzel te luisteren, konden de passagiers niets aan doen, want "inhoudelijk" veranderde er nix aan hun gesprekken

Nogmaals IEDEREEN bedankt!

(overdosis bloemen dus


  donderdag 8 juni 2000 @ 21:06:00 #20
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_266054
Alle verslaggevers: Bedankt!!!

Ik kon het op het laatst al niet eens meer opbrengen om de uitzending te kijken.

Door wat voor een hel moeten jullie wel niet gegaan zijn?

GEZALLICH!!! & VAMOS!!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')