Idemquote:Op zondag 23 mei 2010 03:42 schreef Metalfrost het volgende:
Ga in een emo-buurt spacen op een joint, zet wat relaxte muziek op een mp3speler en kom in hogere sferen.
Wat dat te maken heeft met een date krijgen, geen idee, maar het verzet je gedachten
WTF doe jij al zo vroeg op EggsTC?quote:Op zondag 23 mei 2010 06:27 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon wél een keer naar een bar of discotheek gaan? Hoeft niet ieder weekend, maar je kan toch gewoon af en toe daar komen... like once per month?
Zometeen m'n ouders naar schiphol brengen... en ja, ze hadden een betere tijd uit kunnen kiezen vosssquote:
Ik las naar school brengen, sorriequote:Op zondag 23 mei 2010 06:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zometeen m'n ouders naar schiphol brengen... en ja, ze hadden een betere tijd uit kunnen kiezen vossslike 4 uur smiddags ofzo
![]()
failboyquote:Op zondag 23 mei 2010 06:45 schreef vosss het volgende:
Ik ging gister om even voor 11 straalbezopen naar bed en nu ben ik uitgeslapen
Dan moet ik alleen gaan... vind het best een opgave om zomaar een willekeurige tent binnen te stappen en zomaar een wildvreemde aan te spreken... niet?quote:Op zondag 23 mei 2010 06:27 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon wél een keer naar een bar of discotheek gaan? Hoeft niet ieder weekend, maar je kan toch gewoon af en toe daar komen... like once per month?
Met een beetje zelfvertouwen kan je OVERAL contact maken. Op het station, supermarkt, verzin het allemaal maar.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:45 schreef kompjoeterdopje het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen gaan... vind het best een opgave om zomaar een willekeurige tent binnen te stappen en zomaar een wildvreemde aan te spreken... niet?
Een deel van mijn vrienden hebben al een partner (en kinderen soms) komen daar dus niet, en de anderen komen daar ook niet... Als ik er wel kom dan ben ik ook niet zo dat mocht ik een interessant iemand zien er meteen als op een vlieg op ga zitten... helemaal als daar dan ook weer vrienden omheen hangen... ik voel me dan erg bekeken...
Heb ook wel eens gedacht om op dansles te gaan (alleen geen salsa, da's kutmuziek die me na een les al uit m'n strot komt)... maar meestal moet je als paar inschrijven; en weet niet of inschrijven voor zoiets met andere achterliggende gedachten/motieven wijs is. Daarbij komt nog... dat soort cursussen beginnen o.h.a. in september of zo...
Denk ook aan mijn leeftijd (30)... ook geinformeerd bij een sportclub... wordt nou al bij senioren ingedeeld... dus als ik me inschrijf is de kans er dat ik met 50+ers zit opgescheept... Waarom? Omdat de mensen van mijn leeftijd al die sport in hun 10-er jaren hebben geleerd.
Zijn er ook zomerse activiteiten, cursussen?
Ja da's gek... ik heb trouwens helemaal geen moeite mensen aan te spreken, vooral als er niks achter zit... ben niet volledig contactgestoord... Ik heb wel een probleem als daar de extra "he een leuke meid" factor bij komt...quote:Op maandag 24 mei 2010 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met een beetje zelfvertouwen kan je OVERAL contact maken. Op het station, supermarkt, verzin het allemaal maar.
Persoonlijk maak ik heel makkelijk contact met mensen. Ik maak overal praatjes met mensen, ook met onbekenden. Door mijn spontaniteit en schijt als mensen afwijzend reageren, heeft me al veel fijne contacten opgeleverd. Ja, zelfs een vriendin (via het singles topic op dit forum)
Dit is niet altijd zo geweest. Het heeft me heel veel tijd gekost om zelfvertrouwen te kweken. Ook heeft mijn huidige en vorige baan goed geholpen (verkoper, en nu koerier) Vallen, en weer opstaan. Wees niet bang dat sommige mensen afwijzend kunnen reageren. Niet iedereen zit te wachten op spontaniteit.
Give it a try!
Ja, ik snap volledig wat je bedoeld. Vooral het factor "knappe meid aanspreken" was niet makkelijk. Op een 1 of ander manier voelde ik me altijd minderwaardig aan ze.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef kompjoeterdopje het volgende:
[..]
Ja da's gek... ik heb trouwens helemaal geen moeite mensen aan te spreken, vooral als er niks achter zit... ben niet volledig contactgestoord... Ik heb wel een probleem als daar de extra "he een leuke meid" factor bij komt...
En dan nog... zie je een leuk iemand in de supermarkt... kan ik best een leuke opmerking maken... no problem... maar dan? Daar komen bij mij geen hele gesprekken met inbegrip van uitwisseling van telnrs voor hoor... Ik ben veel te nadenkend (niet een verkoper, die goed kan lullen)... in mijn beleving gebeurt dat alleen op tv... niet in reality.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |