abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81781395
Midden in de nacht en wil even van me afschrijven...

Ik ben een jongen van over de 30 en ben licht gefrustreerd over mezelf... naar de buitenwereld hou ik me goed, maar van binnen ben ik wat onzeker...

Ik heb een paar goede vrienden een leuke baan, eigen huisje en toch... ja dat ene mist... liefde. Ik ben best wel eens verliefd geweest, maar dat was niet wederzijds. De laatste tijd heb ik wat dates gehad via datingsites... soms een leuke meid (maar die voelt "geen klik") en soms was het van mijn kant hetzelfde. Anyway, ik ben wel bezig, maar goed nog geen bingo.
Dat ik via datingsites probeer is omdat ik in het dagelijks leven ook niet zomaar iemand tegenkom. Ik ben geen type dat elk weekend de disco induikt (hou er niet zo van) en ook veel in bars/cafés hangen is niet mijn ding... bestempel dat maar als saai... Hoe dan ook, mijn vriendenkring is beperkt, dus op die manier kom ik niet snel iemand tegen.

Je leest het al, ik zit met mijn persoonlijkheid mijzelf in de weg... ik weet het.
't Is niet dat ik niets doe... ik ga graag naar het theater, bezoek concerten, doe aan sport (ja met vrienden)... maar ben ook niet über-busy... zit ook avondjes thuis... wetende dat ik iets moet doen, maar geen idee wat.

Gewoon ergens in terecht komen waardoor de kans om iemand tegen te komen vergroot wordt... heb al 'ns de sportschool geprobeerd... maar daar zat iederen blijkbaar voor zichzelf met als het ware oogkleppen op... ik wil meer interactiviteit... en bovendien ben ik niet heel supersportief...

Ik zit al met al flink in de knoop met mezelf... ben niet onaantrekkelijk... nee, gewoon een normaal. Ben alleen niet het type dat waar dan ook even op een vrouw afstapt of "liefde op het eerste gezicht"-momenten beleeft... ik ga pas na een aantal keren (of na een jaar pas) opeens denken,... hé die is eigenlijk erg leuk... zo gaat dat tot nu toe...

In juli en augustus ben ik gewoon aan het werk (niet op vakantie)... dus zou graag gewoon iets gaan doen (in de avonden, weekenden) in die tijd waardoor ik misschien mijn ontmoetingskansen vergroot... hoe? Geen fokking idee... alles beter dan thuis achter de computer...
pi_81781440
Je hebt aangegeven dat je vriendenkring beperkt is maar heb je met degene die je mag en vertrouwd al over dit onderwerp gesproken? Vrienden kunnen in mijn persoonlijke ervaring op onverwachte momenten je hiermee helpen.

Probeer vrouwen misschien sneller positief in te schatten waarmee je potentieel een goede relatie mee zal kunnen hebben. Dit zijn allemaal beetjes die kunnen helpen.
pi_81781463
Ga in een emo-buurt spacen op een joint, zet wat relaxte muziek op een mp3speler en kom in hogere sferen.

Wat dat te maken heeft met een date krijgen, geen idee, maar het verzet je gedachten
Google is your friend, abuse your friends
pi_81781816
quote:
Op zondag 23 mei 2010 03:42 schreef Metalfrost het volgende:
Ga in een emo-buurt spacen op een joint, zet wat relaxte muziek op een mp3speler en kom in hogere sferen.

Wat dat te maken heeft met een date krijgen, geen idee, maar het verzet je gedachten
Idem
pi_81782004
Gewoon wél een keer naar een bar of discotheek gaan? Hoeft niet ieder weekend, maar je kan toch gewoon af en toe daar komen... like once per month?
Lambo of Rekt
pi_81782006
quote:
Op zondag 23 mei 2010 06:27 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon wél een keer naar een bar of discotheek gaan? Hoeft niet ieder weekend, maar je kan toch gewoon af en toe daar komen... like once per month?
WTF doe jij al zo vroeg op EggsTC?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81782010
quote:
Op zondag 23 mei 2010 06:29 schreef vosss het volgende:

[..]

WTF doe jij al zo vroeg op EggsTC?
Zometeen m'n ouders naar schiphol brengen... en ja, ze hadden een betere tijd uit kunnen kiezen vosss like 4 uur smiddags ofzo
Lambo of Rekt
pi_81782016
quote:
Op zondag 23 mei 2010 06:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zometeen m'n ouders naar schiphol brengen... en ja, ze hadden een betere tijd uit kunnen kiezen vosss like 4 uur smiddags ofzo
Ik las naar school brengen, sorrie
Google is your friend, abuse your friends
pi_81782025
Da's kut
vosss is de naam,
pi_81782026
Wat doe jij al op dan?
Lambo of Rekt
pi_81782036
Ik ging gister om even voor 11 straalbezopen naar bed en nu ben ik uitgeslapen
vosss is de naam,
pi_81782911
quote:
Op zondag 23 mei 2010 06:45 schreef vosss het volgende:
Ik ging gister om even voor 11 straalbezopen naar bed en nu ben ik uitgeslapen
failboy

@ TS: doe een teamsport, ga naar de libelledagen of word lid van een vereniging (sport, politiek, vrije tijd).
Je leeftijd zal er niet om liegen, de tijd dringt anders krijg je trax alleen maar mongooltjes als kids. Probeer dus ook wat contacten te leggen met dames op singlenights (oid). Daar zullen ongetwijfeld dames lopen met ongeveer hetzelfde probleem. Wie weet leg je zo leuke contacten en wie weet zit de ware erbij ^^.
Probeer dus een groter draagvlak qua contacten te creeeren. Wie weet is de nicht van de oom van de voorzitter van de voetbalvereniging wel een lkkr ding en vrijgezel.
pi_81815947
quote:
Op zondag 23 mei 2010 06:27 schreef EggsTC het volgende:
Dan moet ik alleen gaan... vind het best een opgave om zomaar een willekeurige tent binnen te stappen en zomaar een wildvreemde aan te spreken... niet?

Een deel van mijn vrienden hebben al een partner (en kinderen soms) komen daar dus niet, en de anderen komen daar ook niet... Als ik er wel kom dan ben ik ook niet zo dat mocht ik een interessant iemand zien er meteen als op een vlieg op ga zitten... helemaal als daar dan ook weer vrienden omheen hangen... ik voel me dan erg bekeken...

Heb ook wel eens gedacht om op dansles te gaan (alleen geen salsa, da's kutmuziek die me na een les al uit m'n strot komt)... maar meestal moet je als paar inschrijven; en weet niet of inschrijven voor zoiets met andere achterliggende gedachten/motieven wijs is. Daarbij komt nog... dat soort cursussen beginnen o.h.a. in september of zo...
Denk ook aan mijn leeftijd (30)... ook geinformeerd bij een sportclub... wordt nou al bij senioren ingedeeld... dus als ik me inschrijf is de kans er dat ik met 50+ers zit opgescheept... Waarom? Omdat de mensen van mijn leeftijd al die sport in hun 10-er jaren hebben geleerd.

Zijn er ook zomerse activiteiten, cursussen?
pi_81816931
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:45 schreef kompjoeterdopje het volgende:

[..]

Dan moet ik alleen gaan... vind het best een opgave om zomaar een willekeurige tent binnen te stappen en zomaar een wildvreemde aan te spreken... niet?

Een deel van mijn vrienden hebben al een partner (en kinderen soms) komen daar dus niet, en de anderen komen daar ook niet... Als ik er wel kom dan ben ik ook niet zo dat mocht ik een interessant iemand zien er meteen als op een vlieg op ga zitten... helemaal als daar dan ook weer vrienden omheen hangen... ik voel me dan erg bekeken...

Heb ook wel eens gedacht om op dansles te gaan (alleen geen salsa, da's kutmuziek die me na een les al uit m'n strot komt)... maar meestal moet je als paar inschrijven; en weet niet of inschrijven voor zoiets met andere achterliggende gedachten/motieven wijs is. Daarbij komt nog... dat soort cursussen beginnen o.h.a. in september of zo...
Denk ook aan mijn leeftijd (30)... ook geinformeerd bij een sportclub... wordt nou al bij senioren ingedeeld... dus als ik me inschrijf is de kans er dat ik met 50+ers zit opgescheept... Waarom? Omdat de mensen van mijn leeftijd al die sport in hun 10-er jaren hebben geleerd.

Zijn er ook zomerse activiteiten, cursussen?
Met een beetje zelfvertouwen kan je OVERAL contact maken. Op het station, supermarkt, verzin het allemaal maar.

Persoonlijk maak ik heel makkelijk contact met mensen. Ik maak overal praatjes met mensen, ook met onbekenden. Door mijn spontaniteit en schijt als mensen afwijzend reageren, heeft me al veel fijne contacten opgeleverd. Ja, zelfs een vriendin (via het singles topic op dit forum)

Dit is niet altijd zo geweest. Het heeft me heel veel tijd gekost om zelfvertrouwen te kweken. Ook heeft mijn huidige en vorige baan goed geholpen (verkoper, en nu koerier) Vallen, en weer opstaan. Wees niet bang dat sommige mensen afwijzend kunnen reageren. Niet iedereen zit te wachten op spontaniteit.

Give it a try!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_81817384
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Met een beetje zelfvertouwen kan je OVERAL contact maken. Op het station, supermarkt, verzin het allemaal maar.

Persoonlijk maak ik heel makkelijk contact met mensen. Ik maak overal praatjes met mensen, ook met onbekenden. Door mijn spontaniteit en schijt als mensen afwijzend reageren, heeft me al veel fijne contacten opgeleverd. Ja, zelfs een vriendin (via het singles topic op dit forum)

Dit is niet altijd zo geweest. Het heeft me heel veel tijd gekost om zelfvertrouwen te kweken. Ook heeft mijn huidige en vorige baan goed geholpen (verkoper, en nu koerier) Vallen, en weer opstaan. Wees niet bang dat sommige mensen afwijzend kunnen reageren. Niet iedereen zit te wachten op spontaniteit.

Give it a try!
Ja da's gek... ik heb trouwens helemaal geen moeite mensen aan te spreken, vooral als er niks achter zit... ben niet volledig contactgestoord... Ik heb wel een probleem als daar de extra "he een leuke meid" factor bij komt...
En dan nog... zie je een leuk iemand in de supermarkt... kan ik best een leuke opmerking maken... no problem... maar dan? Daar komen bij mij geen hele gesprekken met inbegrip van uitwisseling van telnrs voor hoor... Ik ben veel te nadenkend (niet een verkoper, die goed kan lullen)... in mijn beleving gebeurt dat alleen op tv... niet in reality.
pi_81817714
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef kompjoeterdopje het volgende:

[..]

Ja da's gek... ik heb trouwens helemaal geen moeite mensen aan te spreken, vooral als er niks achter zit... ben niet volledig contactgestoord... Ik heb wel een probleem als daar de extra "he een leuke meid" factor bij komt...
En dan nog... zie je een leuk iemand in de supermarkt... kan ik best een leuke opmerking maken... no problem... maar dan? Daar komen bij mij geen hele gesprekken met inbegrip van uitwisseling van telnrs voor hoor... Ik ben veel te nadenkend (niet een verkoper, die goed kan lullen)... in mijn beleving gebeurt dat alleen op tv... niet in reality.
Ja, ik snap volledig wat je bedoeld. Vooral het factor "knappe meid aanspreken" was niet makkelijk. Op een 1 of ander manier voelde ik me altijd minderwaardig aan ze.

Nu? Heb ik schijt aan wie voor me staat. Doe je aardig tegen mij, doe ik aardig terug. Al staat de de koningin voor me.

En oh ja. Nadenken over waar je het over moet hebben is een killer. Ik lul gewoon wat in me opkomt. Ik denk er echt niet meer over na wat een ander wellicht over mijn uitspraken kan denken. Misschien een beetje arrogant, maar het werkt wel
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 24 mei 2010 @ 01:47:13 #17
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_81817846
Wat een non argumenten zeg. WTF. Ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik een leuk meisje in de supermarkt tegen zou komen. Zou ik haar dat toch even laten weten dat ik dat vindt. Dat vindt ze leuk om te horen en het slechtste wat mij kan overkomen is dat ze zegt "ja maar jij bent kanker lelijk"... Maarja ik heb dan ook een sexy vriendin om me goed over te voelen..

Punt is: je komt niet alleen mensen tegen in de kroeg of sportschool. Je moet ook boodschappen doen. jij loopt ook ooit op straat en zelfs jij moet vast wel eens voor een concert of werk in een stad zijn waar je nog nooit geweest bent en dan kun je altijd nog de weg vragen aan de mooie dames

Dit bericht is getypt met vaker backspace drukken dan dat er tekens in staan, een logisch vervolg op het mij niet nuchter zijn. succes.
Thinking about thinking of you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')