Omdat uuuuuuuuuuuuuh........... weekniequote:
Voor Rockband zijn er ook een paar queen nummersquote:Op maandag 24 mei 2010 02:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik noem er maar twee die toevallig heerlijk meezingen.
Kom je mee naar bed danquote:
nu komt marianne tiemen achter je aanquote:Op maandag 24 mei 2010 02:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vandaag zilveren (ja, echt, zilveren) ganzenlever op
maar staan alle 2 op bombastisch a night at the opera albumquote:Op maandag 24 mei 2010 02:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik noem er maar twee die toevallig heerlijk meezingen.
arme gansjes ?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vandaag zilveren (ja, echt, zilveren) ganzenlever op
Sgoed, Mag ik kroelen?quote:
ben jij in ene spraakzaamquote:Op maandag 24 mei 2010 02:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu komt marianne tiemen achter je aan
Die ene keer per jaar dat ik ganzenlever eetquote:
hadden ze geen gouden platinum of titanium variant ?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene keer per jaar dat ik ganzenlever eet
Laat het dan zilveren zijn!
Da's die one man show van.... dinges.... toch?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ANg3l, heb je Moon gezien? Met de OST van Clint Mansell? Was best vreemd en apart en ergens ook wel mooi.
quote:
Ik vond The Fountain beter qua soundtrack, maar dit heeft wel een lekker onheilspellend en slepend ietsje.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's die one man show van.... dinges.... toch?
Niet gezien
O ik hou wel van onheilspellende en slepende ietsjesquote:Op maandag 24 mei 2010 02:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond The Fountain beter qua soundtrack, maar dit heeft wel een lekker onheilspellend en slepend ietsje.
quote:Op maandag 24 mei 2010 02:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik hou wel van onheilspellende en slepende ietsjes
^^quote:Op maandag 24 mei 2010 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef mij maar een bord met frikandellen
'me hace vomitar'quote:Op maandag 24 mei 2010 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziet er niet bijzonder smakelijk uit. Maar ik hou ook niet van lever.
quote:Op maandag 24 mei 2010 03:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'me hace vomitar'
dat is makes me vomit in et spaans lol
Dat is dan weer het andere uiterste.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
nee ik krijg er een rare hitte aanval vanquote:
das bahquote:Op maandag 24 mei 2010 03:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee ik krijg er een rare hitte aanval van![]()
dr zit iets in blijkbaar waar ik niet tegen kan
sípquote:Op maandag 24 mei 2010 03:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das bah![]()
bitterballen enz kan je wel tegen?
Ik hou ook niet van lever, maar leverpastei smaakt toch echt weer heel andersquote:
kheb ze wel al honderd jaar niet gegetenquote:
geen nederlandse kroeg in de buurt?quote:Op maandag 24 mei 2010 03:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kheb ze wel al honderd jaar niet gegeten
zelf fabriceren is ook zoeits
Ik zou het ook best proberen als het me voorgeschoteld zou wordenquote:Op maandag 24 mei 2010 03:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van lever, maar leverpastei smaakt toch echt weer heel anders
Ik heb vandaag ook St Jakobsschelpen gehad terwijl ik normaal niets uit de zee eetquote:Op maandag 24 mei 2010 03:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het ook best proberen als het me voorgeschoteld zou worden.
Ze smaken totaal niet meer naar de zee, dus daarom lustte ik ze.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:46 schreef Tha_Erik het volgende:. Die heeft mijn moeder thuis wel eens klaargemaakt. Maar ik vond ze niet zo, al weet ik niet of dat aan haar bereiding lag of aan die dingen.
in barcelona en madrid geloof ik maar das niet echt om de hoekquote:Op maandag 24 mei 2010 03:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen nederlandse kroeg in de buurt?
jeje die 'smaken' echt naar niets dan naar zich zelf iddquote:Op maandag 24 mei 2010 03:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze smaken totaal niet meer naar de zee, dus daarom lustte ik ze.
Maar om nou te zeggen dat er bijzonder vee smaak aan zat. Was meer de saus volgens mij
Maar da's echt met veel van die dingen.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje die 'smaken' echt naar niets dan naar zich zelf idd
ben je hierna nog even langs kfc gereden?quote:Op maandag 24 mei 2010 03:51 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Buikspek, Sint Jakobsschelpen, Vinaigretto van mangochutney, pompoencrème en kroepoek van buikspek
Nee, ik had al van te voren gegetenquote:Op maandag 24 mei 2010 03:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben je hierna nog even langs kfc gereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |